Ongeval Maasvlakte 22 juni 2013

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #25 Juni 29, 2013, 16:40:31
edit2Rapporteer  
Uit je voetbanden schieten kan pijnlijke situaties tot gevolg hebben, kan er over meepraten, maar dit is wel heel extreem Sad Hopelijk kan je later de draad weer oppakken.
arco

Berichten: 32
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #26 Juni 29, 2013, 18:52:52
edit2Rapporteer  
Zoo wat een warm support van iedereen, echt te gek!!!  Dank jullie wel allemaal. Brengt me wel zover dat ik weer keihard voor gaat. Of het te doen is zal blijken, de houdbaarheid kwa slijtage zal harder gaan hoor ik van mensen die bv ook de marathon lopen. 15 - 20 jaar. Mensen gaan ook weer skien dus. Naast kitesurf ging ik ook wel dag of 4 naar fitnes dus pak nou mijn voordeel ook wel mee.

En op de vraag dat niet meer vast te schroeven was, dit omdat de breuk bij belangrijke bloed toevoer zat en dus exact op zijn plek moest komen( meer dan milimeters) om deze doorbloeding intact te houden voor verdere botgroei. Lelijke breuk dus.

Al met al gaat goed in herstel op het moment :-)
Nogmaals dank voor alle berichten en reacties

Groet,
Arco
joosie

Berichten: 967
Antwoord #27 Juni 29, 2013, 19:14:26
edit2Rapporteer  
Veel succes met revalideren aankomende maanden, en geniet van de zustertjes die je verzorgen Grin
Komt allemaal wel goed zo te lezen, en sla dit seizoen over zodat je volgend voorjaar weer heerlijk aan de kite kan hange  Joepie
 ik heb zelf ook sportongeval gehad waarbij het herstel lang duurde en nog 2 operaties nodig waren de laatste alweer 2 jaar geleden, en nog 1 te gaan maar mijn arts, wil daar nog mee wachten
 ik loop nu goed en kan lekker kiten. hopelijk zie je volgend seizoen weer het water ThumpsUp
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #28 Juni 29, 2013, 19:39:52
edit2Rapporteer  
Veel succes met revalideren aankomende maanden, en geniet van de zustertjes die je verzorgen Grin



Je mag kiezen:





Grin
joosie

Berichten: 967
Antwoord #29 Juni 29, 2013, 19:43:19
edit2Rapporteer  
 Grin
hehuis

Berichten: 80
Antwoord #30 Juni 30, 2013, 20:49:07
edit2Rapporteer  
Hi Arko,

Geduld houden, revalideren en kracht opbouwen. Rustig aan.
20 jaar geleden was ik bijna mijn linker been kwijt. En tot voor kort kon ik alles weer.

Ik wordt morgen geopereerd na voet uit band ongelukje op Workum. Zit alweer 2 weken in gips.
Morgen komen de schroeven..

Sterkte.

Pascal.
arco

Berichten: 32
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #31 Juli 01, 2013, 20:44:46
edit2Rapporteer  
Zodan .. tja dat is niet echt een keuze wat betreft zusters, heb inmiddels thuishulp en dat komt beetje in de buurt van de laatste foto, maar gaat om werkzaamheden en herstel zal mn vriendin zeggen :-)
Hoewel ik toch idee heb dat het bijdraagd. Hij is leuk die foto :-))

Pascal leuk je reactie te lezen en jij ook heel veel succes hè, inmiddels ben je al geopereerd, hoop dat alles voorspoedig is gegaan. Begin is altijd pittig en zal wel momenten hebben van " wat is dit" of de pijn maar dat komt en gaat zullen me waar zeggen, krijg je er allemaal gratis bij.
Sterkte!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.