Vooruitgang?

joshhgv

Geen avatar

Berichten: 66
Logs: 0 | 6 uur
Juni 19, 2013, 11:05:44
edit2Rapporteer  
Hallo medekiters.


Zoals al eerder aangegeven vaar ik zelf nog een switchblade 2 2007.
Zelf kan ik nu aardig gewoon freeriden en wil ik meer gaan oefenen met de sprongetjes en toeside dingetjes.
Nou kan ik mijn setje goed verkopen en ben tegen een setje van een 8m en 12m best nemesis hp 2009 gelopen.
Mensen ervaring hiermee?
Ga ik hiermee wel wat vooruit?

Thanks greets
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #1 Juni 19, 2013, 13:35:53
edit2Rapporteer  
Hmm, ik zou dan miss ook  nog een 10m (ligt aan je gewicht) overwegen.
Weet niet of je de high-end van de 12m kan houden, dat ze overlapt met de low-end van de 8 (weet niet wat de lowend is voor dat model)
Maar ik denk dat je miss net 1 maatje te kort komt..

maar waarschijnlijk zullen er nog meer mensen op reageren met een ander inzicht:p
joshhgv

Geen avatar

Berichten: 66
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Juni 20, 2013, 14:47:28
edit2Rapporteer  
Ik ben 98kg dus dat gaat wel goed komen denk ik. mijn highend van de 12 zal hoger liggen dan de lowend van de 8.


Hmm, ik zou dan miss ook  nog een 10m (ligt aan je gewicht) overwegen.
Weet niet of je de high-end van de 12m kan houden, dat ze overlapt met de low-end van de 8 (weet niet wat de lowend is voor dat model)
Maar ik denk dat je miss net 1 maatje te kort komt..

maar waarschijnlijk zullen er nog meer mensen op reageren met een ander inzicht:p
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.