Kiten in maand december-jan

skydivesanta

Geen avatar

Berichten: 33
Juni 17, 2013, 09:06:57
edit2Rapporteer  
Ahoi!

Ik zoek voor 'beginnende' kiters een kitespot tijdens de laatste week van december en de eerste week van januari.

1 jaar geleden gestart met kiten, maar door druk werkschema altijd onderbroken weekends moeten kiten. Uiteindelijk een weekje el gouna gedaan om onze waterstarts onder controle te krijgen en nu begint het stilletjes te lukken.

In juli zijn we terug naar el gouna (lekker sterven bij 44 graden, maar bon..) . Dus hopelijk tegen december al een 'gemiddeld' niveau.

Zoek :

-Kitespot met vlak water
-bestemming mag wat exclusief/tropisch zijn
-'windzeker' , hoe vaag dit ook mag zijn Smiley
-zonnetje?

Alsook tips en aanraden van verblijf en dergelijke zijn altijd welkom.

Momenteel zit ik te kijken naar www.chesale.com . Iemand daar ervaring mee?

shoot!
kees69

Berichten: 280
Antwoord #1 Juni 17, 2013, 15:32:42
edit2Rapporteer  
check Aruba eens
skydivesanta

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #2 Juni 17, 2013, 17:05:59
edit2Rapporteer  
check Aruba eens

lekker duidelijk.. Smiley

Spot?
Hotel?
feddomw
Gast
Antwoord #3 Juni 17, 2013, 21:18:43
edit2Rapporteer  
alwayswindy.com
Erik68

Geen avatar

Berichten: 21
Antwoord #4 Juni 17, 2013, 22:04:08
edit2Rapporteer  
Brazil - Cumbuco

Zowel op zee (veel leuker) als vlak water lagune.

Verblijf 0031 bij Roel en Janneke  www.0031.com

Erik
kees69

Berichten: 280
Antwoord #5 Juni 18, 2013, 14:26:44
edit2Rapporteer  
tja weet ik veel, ben er ook nooit geweest maar ziet er prima uit..........zoek maar ff bij fishermans huts
rete vlak water, tropisch en lijkt me nou niet echt probleem hotel te vinden daar. En redelijk geprijsde tickets met Arke

Cumbuco op zee is nou niet bepaald vlak water. De lagune wel, maar erg druk. Wel een toplocatie om naar toe te gaan. Zat er ook weer naar te kijken voor rond oktober, maar schrok wel van de ticketprijzen, die zijn een sturk duurder als vorig jaar
wspek

Berichten: 14
Antwoord #6 Juli 12, 2013, 22:27:57
edit2Rapporteer  
Wil je een onontdekte plek en puur kiten op een toplocatie: Ilha do Guajiru @ Brazilië. Je stapt je nest uit het water in. Zie promo:


http://youtu.be/sMCTmmGU6l0
(en zoek zelf part 2 en 3).

Ge-wel-dig-e kitelocatie en zeker gezien de tijd dat je plan van bent te reizen ultiem. Lekker rustig op de lagune. Pura Vida Club is een top-poussada (hostel).

Pick ook een 4x4 taxi (100 Reais == 40 euro) naar het verderop gelegen Jericoacoara en je krijgt behalve nóg meer geweldige kitespots ook het ultieme en nog rauwe Brazil gevoel: bruizend dorpje, caipirinha's en cocktails galore voor EUR 1,50 op het strand, capoeira op het strand, beach buggies, samba/forro, house parties op het strand. Maar ook ultiem romantische restaurantjes met prachtige sunsets. Live bandjes, spelend in de zwoele warme avond. Reggae op elke straathoek.

Brazilië is echt zó geweldig.

Dit alles ligt (relatief) dichtbij Cumbuco. Cumbuco heeft echter weinig te doen naast het kiten. Beetje rare sfeer ook 's avonds. In het weekend wat meer party, maar dan wemelt het in het "centrum" van de hoertjes.

Of je nu single bent of met je vriendin gaat, mijn advies zou zijn: eerst een week lekker kiten en feesten in Jeri. Vervolgens nog even een week bijkomen en uren en uren kiten in Ilha do Guajiru.

Brazilië. Ach, LOVE IT!!
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #7 Juli 13, 2013, 14:06:29
edit2Rapporteer  
Goed pak en Mirns?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Juli 13, 2013, 14:27:41
edit2Rapporteer  
Filipijnen... Palawan, cuyo, daet. Spotgoedkoop 400 € p/m. rondkomen... Incl onderdak en reizen binnenland. Retour Ticket +/-800  incl 32kg gear met Malaysia airways. de spots zijn niet druk op boracay na dan.
wasbeer

Berichten: 432
Antwoord #9 Juli 14, 2013, 20:42:20
edit2Rapporteer  
Check Margarita kitecenter, toplocatie met vlakwater en zo goed als altijd wind 10 dagen kost je een 1000 euro vliegticket incl. De poussada is van een vriend, echt top!
surreal

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #10 Juli 31, 2013, 14:44:21
edit2Rapporteer  
Dichtbij huis: Oliva en Denia, Spanje. Beiden topspots waar het in de winter ook niet zo koud is - wetsuit wel nodig. Genoeg campings en lege huisjes in de buurt. Ik woon er, dus als je serieus overweegt naar Spanje te gaan kan ik je altijd wat tips geven.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11 Juli 31, 2013, 17:31:42
edit2Rapporteer  
Sardinië is dan ook een windzekere spot met minimum temperatuuren van 15 graden en 24 graden overdags is ook goed mogelijk dan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.