Naish 2014

meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #125 Augustus 06, 2013, 23:07:56
edit2Rapporteer  
Naish 2014 site is online

http://naishkites.com/2014-naish-kites/
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #126 Augustus 08, 2013, 10:41:23
edit2Rapporteer  
De nieuwe bar met trim boven de depowerlijn ziet er fantastisch uit!
Met eindelijk een PU gecoate depowerlijn en een makkelijk te verstellen depower ipv. het drama systeem wat er nu opzit.
Gewoon Don

Berichten: 261
Logs: 0 | 188 uur
Antwoord #127 Augustus 08, 2013, 10:54:32
edit2Rapporteer  
De nieuwe bar met trim boven de depowerlijn ziet er fantastisch uit!
Met eindelijk een PU gecoate depowerlijn en een makkelijk te verstellen depower ipv. het drama systeem wat er nu opzit.

Depower boven de bar (ATB) hadden ze in 2013 al;) Alleen die gecoate depowerlijn is inderdaad een gewenste toevoeging.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #128 Augustus 08, 2013, 10:57:55
edit2Rapporteer  
Ik snap ook nooit dat elk jaar kites zogenaamd beter worden. Daar worden mensen altijd zo blij van, ik kan me dan niet aan de indruk onttrekken dat ze blijkbaar een "niet af" product op de markt hebben gebracht.

Het is meestal finetuning, wat inderdaad impliceert dat het product niet "af" is Wink
Ook ik ben dit seizoen gestonken in het kopen van het nieuwe model van mijn 12m, welke exact hetzelfde vliegt als mijn vorige...Tongue

Print en constructie zijn gewijzigd. Nooit een reden om een nieuwe kitr te kopen naar mijn mening.
Persoonlijk vind ik het van een aantal merken waaronder Core en Wainman Hawaii verstandig en gedurft om de "windsurf-modellen-opvolg-cultuur" van ieder seizoen nieuw te doorbreken.

Gezien de beperkte hoeveelheid kitedesigners die de grote merken in dienst hebben is ieder jaar gote stappen voor alle maten en modellen gewoon onmogelijk!

Marketing heeft de innovatie ovegenomen...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.