Verkoop kite

onzin

Berichten: 451
Augustus 30, 2013, 18:48:25
edit2Rapporteer  
Hallo

Ik heb nog een set oude naish torch uit 2005  liggen doe er niks mee en dacht dat ik ze misschien kon verkopen. Maar goed kan ik dat nog wel verkopen of moet ik dat niet doen?

Groeten
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #1 Augustus 30, 2013, 19:10:32
edit2Rapporteer  
Tuurlijk kan je ze verkopen, maar het zal zeer hoogstwaarschijnlijk geen beginnersvriendelijke kite zijn.
Zolang je dat erbij zet, maakt het weinig uit.
De vraag is alleen wel hoeveel ga je er nog voor krijgen, zal nooit veel zijn.
onzin

Berichten: 451
Antwoord #2 Augustus 30, 2013, 22:39:56
edit2Rapporteer  
Nou waar het mij om gaat is de veiligheid van een ander ik heb de grootste fout gemaakt met de aankoop van deze kite omdat ik me niet goed heb laten voorlichten er werd mij ook niet verteld dat het geen beginners kite was ik weet dat het geen beginner kite is

Wat ook zo is ik kan wel op internet zetten dat het niet voor beginners is maar iedereen kan zeggen dat ie geen beginner is
2cool

Berichten: 79
Antwoord #3 Augustus 31, 2013, 09:58:35
edit2Rapporteer  
Als jij in de advertentie goed vermeld dat de kite niet geschikt is voor een beginner, dan doe je dat goed. Als je vervolgens bij de koper dat nog eens benadrukt, heb jij er alles aan gedaan.

Bij Woodboard kan je momenteel je oude kite of kiteboard inruilen voor een nieuw Woodboard. Twee week geleden een oude windwing outrage (nieuwstaat) ingeruild, deze gaat naar KIKA, dat kan ook!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #4 Augustus 31, 2013, 10:19:54
edit2Rapporteer  
Erg eerlijk van je.
Wie maak je nu nog echt blij met dergelijke kites? Niemand!

Heb ze ook gehad en nog doorverkocht, maar dat was in 2007 denk ik....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.