Versus Review: Core Riot XR3

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #25 September 07, 2013, 11:28:25
edit2Rapporteer  
In mijn geval is het Louk met ou ..... en niet met oe .... Smiley

Op Vrouwenpolder en Neeltje Jans heb je een vaste groep Duitsers. Ze komen er al jaren ... Shocked

Die gasten varen niet met Cores ... maar vooral met Northkites en Cabrina's ... dat moet toch verboden worden ...

Vreemd genoeg zijn het hele aangename gasten waarmee je veel lol kunt hebben ...... Shocked

In de kitesurfmaanden (april t/m november) zijn ze vrijwel elk weekend te vinden op deze spots ... en het allerergste is dat ze ook nog Nederlands kunnen spreken .. gelukkig wel met een duidelijk herkenbaar accent ...  ongeveer zoiets als een zachte Limbo-gee ...

Ze hebben ook kinderen .... die komen er ook al jaren .... kunnen dus behoorlijk goed kiten ... en verdienen ook wat bij als instructeur bij een kitesurfschool ... (daarmee maken ze arbeidsmarkt kapot ... voor die zielige Nederlandse jongeren die de moeite niet nemen om een instructorslicentie te behalen en liever op hun luie reet liggen ..)

Soms lijken die Duitsers net op echte Nederlanders ... want ze zijn gek op pilsjes en mosselen ...
als er een schoonmaakactie is op het strand zie je die gasten ook al meedoen ... (zijn misschien daarom 9/10 schoonse stranden in Zeeland te vinden??)

Kortom...het moet niet veel gekker worden ... Angry

Ik stel voor dat we een Corekitevaarverplichting instellen voor alle Duitsers ... dat schept duidelijkheid ...

...misschien een mooi verkiezingsthema voor Geertje W. ...... Joepie

on topic: mooi spul ..... die Cores  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26 September 07, 2013, 16:53:45
edit2Rapporteer  
Dat zijn de uitzonderingen louk, ik herken de ouddorp duitsers er niet in....Tongue  loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.