Jij dacht dat je hoog sprong?

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #50 September 19, 2013, 23:38:25
edit2Rapporteer  
stelletje amateurs, ik zal het even voordoen:



pfft, sowieso fotoshop!!!
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #51 September 20, 2013, 08:32:59
edit2Rapporteer  
Heren, graag on-topic!
Er wordt nu om een reactie gevraagd waar het antwoord al op is gegeven.

In principe is er al gezegd wat er gezegd moet worden.
Kitehigh big air komt er weer aan, dan zullen we zien hoe hoog wie komt!

Over hoe en wat loopen, discussiër daar gerust over verder.
Modder gooien accepteer ik niet!


Toch jammer die onterechte censuur hier op kitehigh. Nog nooit een bericht verwijderd gehad hier op kitehigh. Ik vond de reactie van wouterhh (pag 2) mooi ( dacht hetzelfde en kennelijk was ik niet de enige)
"de reactie is aangepast (door mod) nog mooier" was letterlijk de strekking. Is dat nou zo schokkend?

Als ik hier had gezegd dat ik net zo hoog als ruben vloog was iedereen over me heen gevallen. Als je als mod een foutje maakt, of per ongeluk aan zelfspot doet,moet je de reacties kunnen accepteren.

Of topic i know, maar moest dit toch ff kwijt, zo ken ik kh niet . . .
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #52 September 20, 2013, 08:43:53
edit2Rapporteer  
Beetje lief zijn voor elkaar jungs...  Laten we het erop  houden dat hoog springen mooi is en hoogte lastig in te schatten. Zeker op basis van dit lenzen verzameld beeldmateriaal.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #53 September 20, 2013, 08:54:54
edit2Rapporteer  
Beetje lief zijn voor elkaar jungs...  Laten we het erop  houden dat hoog springen mooi is en hoogte lastig in te schatten. Zeker op basis van dit lenzen verzameld beeldmateriaal.
wat Peer zegt, show some love
@Marc nou weer vrolijk mee doen he? Dusss.... Stop die tissues weg en lachen gieren brullen maar. 1ste wet van Eagle-Jan: If life would have been taken so serious, they would never have invented kitesurfing. Wink
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #54 September 20, 2013, 08:56:40
edit2Rapporteer  
<3  (geen probleem) Smiley
DerVegas

Geen avatar

Berichten: 56
Antwoord #55 September 20, 2013, 12:09:47
edit2Rapporteer  
Heren, graag on-topic!


Toch jammer die onterechte censuur hier op kitehigh. Nog nooit een bericht verwijderd gehad hier op kitehigh. Ik vond de reactie van wouterhh (pag 2) mooi ( dacht hetzelfde en kennelijk was ik niet de enige)
"de reactie is aangepast (door mod) nog mooier" was letterlijk de strekking. Is dat nou zo schokkend?

Als ik hier had gezegd dat ik net zo hoog als ruben vloog was iedereen over me heen gevallen. Als je als mod een foutje maakt, of per ongeluk aan zelfspot doet,moet je de reacties kunnen accepteren.

Of topic i know, maar moest dit toch ff kwijt, zo ken ik kh niet . . .

Volledig mee eens! Maar ik zal in mijn posts voortaan geen beeldspraak met humoristische ondertoon gebruiken als ik ergens kritiek op heb (blijkbaar kunnen we hier niet tegen, maar is blaaskakerij geaccepteerd). Ik kreeg meer het gevoel dat de moderator in kwestie (ik noem GEEN namen, zou nie durven!) zelf de censuur toepaste omdat het op hem betrekking had, want dat die zin van Tgroot verwijderd werd is zieligheid van de bovenste plank..

Mocht dit verwijderd worden dan is het voor mij duidelijk dat we hier alleen maar mogen likken en zal ik alleen de media posts nog bekijken!

Fly High! (ruben lenten high! haha)

Edit: ONE LUV!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #56 September 20, 2013, 12:52:14
edit2Rapporteer  
Ben op het werk dus even kort, heb geen berichten verwijderd of aangepast.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #57 September 20, 2013, 13:50:26
edit2Rapporteer  
Toch jammer die onterechte censuur hier op kitehigh. Nog nooit een bericht verwijderd gehad hier op kitehigh. Ik vond de reactie van wouterhh (pag 2) mooi ( dacht hetzelfde en kennelijk was ik niet de enige)

Jij vindt die aanpassing onterecht
Dat is jou mening, en geen feitelijke constatering.

Ik heb Wouter ook via een pb aangesproken waarom IK het bericht heb aangepast.
Dat wil ik best hier even herhalen:

- toegestaan is alles wat binnen het redelijke valt
- geen (grove) scheldwoorden
- geen seksueel gerelateerde handelingen

Wij proberen zo min mogelijk te modereren, maar er zijn gewoon grenzen!

Ik kreeg meer het gevoel dat de moderator in kwestie (ik noem GEEN namen, zou nie durven!) zelf de censuur toepaste omdat het op hem betrekking had, want dat die zin van Tgroot verwijderd werd is zieligheid van de bovenste plank..

Je kunt altijd zien wie een bericht heeft aangepast. Mijn naam staat eronder.
Tevens heb ik het bericht verwijdert, en ook duidelijk in de post eronder gezet waarom!

Wouter, ik heb je al duidelijk gemaakt dat je zeker je mening hier kwijt mag.
Graag zelfs, daar zijn discussies ook voor.
Probeer wel een beetje rekening te houden met bovenstaande regels.
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #58 September 20, 2013, 13:57:19
edit2Rapporteer  
edit: pb gestuurd


Maar verder genoeg erover, ik hoop alleen nooit dat er censuur komt op een openbaar forum zoals deze, en dat is nu wel voldoende besproken.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #59 September 20, 2013, 14:08:43
edit2Rapporteer  
....ik hoop alleen nooit dat er censuur komt op een openbaar forum...

Mocht je hier nog over door willen gaan, stuur mij een pb en reageer nu nog alleen inhoudelijk op de loop discussie hier.

(Edit: is nu netjes via pb gegaan)
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #60 September 20, 2013, 16:48:34
edit2Rapporteer  
Mooi, kunnen we ons richten op de eerstvolgende KOTS-meeting (King of the Slufter). Moeten we wel goede afspraken maken wie Evan helpt met het inladen van de scheerlijnen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #61 September 20, 2013, 17:10:21
edit2Rapporteer  
Mooi, kunnen we ons richten op de eerstvolgende KOTS-meeting (King of the Slufter). Moeten we wel goede afspraken maken wie Evan helpt met het inladen van de scheerlijnen.

Lijkt me een top plan!
Ik kom wel helpen opbouwen Wink
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #62 September 20, 2013, 17:23:43
edit2Rapporteer  
Geweldige foto van Kevin!!

Zo'n trace zou wel een uitkomst zijn als ik iedereen hier zo hoor  Roll Eyes

Ik ben alleen een beetje bang dat deze (omdat hij alleen met accelerometers werkt) alleen werkt voor korte acties.

Uit experimenten die ik heb gedaan met dubbele integratie van accelerometers kom ik héél snel op meerdere meters offset uit als je uit gaat van een sprong tijd van +/- 10 seconden (wat al heel lang is). (Stel je springt 10 meter, wat al heel hoog is!, dan is dat een fout marge van 10%, best hoog)

Daarnaast toch wel jammer dat je de resultaten pas ziet als je goed en wel weer aan de kant staat? Lijkt me veel toffer als je het direct kunt zien!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #63 September 20, 2013, 17:33:21
edit2Rapporteer  
Welke foto van welke Kevin?


Nauwkeurigheid was van de shadowbox ook al een probleem en ook een van de redenen dat het voor het kiten nooit helemaal van de grond gekomen is. Hopelijk is het ooit mogelijk dat sensoren nauwkeurig en goedkoop genoeg worden dat er een waterdicht apparaatje gemaaktr kan worden die live je spronghoogte kan meten en doorgeven.
guido

Berichten: 38
Antwoord #64 September 20, 2013, 18:55:21
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je gewoon een echolood onder je board moet plakken, twaalf volt accuutje in een backpack met daaraan de repeater (moet je wel de bodem van je boardje strak naar beneden laten wijzen en de waterdiepte van je meting aftrekken) hahahaha
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #65 September 20, 2013, 19:10:33
edit2Rapporteer  
Stom stom stom, Ruben natuurlijk.. Zat net n filmpje van naish met kevin langere te kijken.. Die naam zat geprimed in mn geheugen. Excuus.

Shadowbox was ook nog eens erg duur.  Zou wel super gaaf zijn als t echt gaat lukken. Ik zou direct één kopen
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #66 Oktober 02, 2013, 21:06:36
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/75945599

Is dit hoog ? Volgens mij zie je wel 2 keer in het filmpje dat ie ongeveer zo hoog zit als die andere z'n kite alleen houd die hem niet op 12 uur.
feddomw
Gast
Antwoord #67 Oktober 02, 2013, 21:15:38
edit2Rapporteer  
 Zal wel door lens vertekend beeld komen of zo, maar eh... WTF doet die kite op 0:05-0:08?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #68 Oktober 02, 2013, 21:24:13
edit2Rapporteer  
Wind is aflandig dus lijkt me een rare vlaag.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #69 Oktober 02, 2013, 21:29:42
edit2Rapporteer  
Zal wel door lens vertekend beeld komen of zo, maar eh... WTF doet die kite op 0:05-0:08?

Dat heet depoweren van de kite door middel van je board. Wink
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #70 Oktober 02, 2013, 21:43:02
edit2Rapporteer  
mooi filmpje! denk wel metertje of 15 zeker.
Gewoon John

Berichten: 122
Logs: 0 | 30 uur
Antwoord #71 Oktober 02, 2013, 21:58:10
edit2Rapporteer  
mooi filmpje! denk wel metertje of 15 zeker.
Zal wel door lens vertekend beeld komen of zo, maar eh... WTF doet die kite op 0:05-0:08?

Dat heet depoweren van de kite door middel van je board. Wink

Je ziet inderdaad de kite de vlagerige wind absorberen
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #72 Oktober 02, 2013, 23:42:25
edit2Rapporteer  
Welke spot is dat? Ziet er goed uit, rete vlak water...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #73 Oktober 02, 2013, 23:55:36
edit2Rapporteer  
Heren, graag on-topic!
Er wordt nu om een reactie gevraagd waar het antwoord al op is gegeven.

In principe is er al gezegd wat er gezegd moet worden.
Kitehigh big air komt er weer aan, dan zullen we zien hoe hoog wie komt!

Over hoe en wat loopen, discussiër daar gerust over verder.
Modder gooien accepteer ik niet!


Toch jammer die onterechte censuur hier op kitehigh. Nog nooit een bericht verwijderd gehad hier op kitehigh. Ik vond de reactie van wouterhh (pag 2) mooi ( dacht hetzelfde en kennelijk was ik niet de enige)
"de reactie is aangepast (door mod) nog mooier" was letterlijk de strekking. Is dat nou zo schokkend?

Als ik hier had gezegd dat ik net zo hoog als ruben vloog was iedereen over me heen gevallen. Als je als mod een foutje maakt, of per ongeluk aan zelfspot doet,moet je de reacties kunnen accepteren.

Of topic i know, maar moest dit toch ff kwijt, zo ken ik kh niet . . .

Michiel die edit heel graag mensen als hij het er niet mee eens is. Hoe hij nog steeds admin kan zijn is mij een raadsel, blijkbaar is het /care
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #74 Oktober 03, 2013, 00:01:12
edit2Rapporteer  
Morres maakt vrienden....
Vrede op aarde.. ook hier op het forum is het hobby...
We kunnen anders ook 'gewoon' in de politiek gaan i.p.v. kitesurfen....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.