koud he? - wat doe je aan

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #25 November 13, 2013, 14:38:27
edit2Rapporteer  
De gewone of met split toe?
manofglass

Berichten: 151
Antwoord #26 November 13, 2013, 15:03:50
edit2Rapporteer  
split toe.........heb ik tot nu toe bijna altijd...eerst voor 't golfsurfen, nu ook voor 't kitesurfen......zonder split worden het net kaplaarzen....vind ik......minder vrijheid en blijft er alleen maar meer water in staan, duurt wel langer voor ze weer droog zijn.....
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #27 November 13, 2013, 16:29:29
edit2Rapporteer  
Heb ze ook een mailtje gestuurd. Ik zag dat merk al vaker langskomen.

Ik heb nu boots van Gul, alleen die zijn te groot (stomme fout met bestellen) en ze hebben aan de zijkant bij de tenen van die ribbels, en dat is niet bepaald handig met straps.

Die Atan's lijken me heel lekker in straps te schuiven.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #28 November 13, 2013, 18:42:41
edit2Rapporteer  
ik draag al jaren de coldfire schoentjes van Ocean Rodeo ...... nooit last van koude tenen en met een tussenschotje tussen de grote tenen om "zwabberen" te voorkomen .... momenteel voor 29 euri ...toppertje!

Handschoentjes is nog steeds een probleem ..... kramp Cry ...... wie heeft een goede tip???
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #29 November 13, 2013, 19:00:12
edit2Rapporteer  
ik draag al jaren de coldfire schoentjes van Ocean Rodeo ...... nooit last van koude tenen en met een tussenschotje tussen de grote tenen om "zwabberen" te voorkomen .... momenteel voor 29 euri ...toppertje!

Handschoentjes is nog steeds een probleem ..... kramp Cry ...... wie heeft een goede tip???


Ik heb de handschoentjes van Gul. De Flexor 2mm, en dat is warm genoeg in de Winter. En ze zitten aan je handen als latex handschoentjes.

Weet alleen niet of ze nog erg verkrijgbaar zijn...

Atans ondertussen besteld Smiley
bushmaster

Berichten: 151
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #30 November 13, 2013, 19:14:02
edit2Rapporteer  
Ik heb pas handschoenen van c-skin(xtend)gehaald. Ik heb ze in 2mm maar ze waren er dacht ik ook nog in 1 1/2. Volgens de verkoper zou dikker alleen maar kramp veroorzaken. Tot nu toe nog geen kramp of koude handen gehad.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #31 November 13, 2013, 19:32:13
edit2Rapporteer  

Handschoentjes is nog steeds een probleem ..... kramp Cry ...... wie heeft een goede tip???
Als je een keer bij mij in de buurt bent, kun je de Pepsi-proef doen; 1 Gul Delta mitt  2mm (volgens website 3mm...) en 1 Gul Flexor Glove 2mm. Vaar ik wel met de andere 2. Met jouw leeftijd telt imago toch niet meer Cool.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #32 November 13, 2013, 19:47:09
edit2Rapporteer  
4,5/3 Psychofreak superwarm pak en nog een dikke mystic windstopper erover aan dat mot lukken de hele winter, schoentjes o'neill en handschoenen Ion Claw al vind ik deze niet echt warm en slijten idd best snel.

Tips voor goeie warme handschoenen ?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #33 November 13, 2013, 20:22:18
edit2Rapporteer  
Die Gul flexhuppeldepup 2mm handschoenen heb ik ook en zijn heerlijk warm zonder kramp.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #34 November 13, 2013, 21:32:46
edit2Rapporteer  
Heb een paar jaar in een Gul Enforcer gevaren tijdens de wintermaanden. Heb een maandje geleden een Ion Fuse gekocht. Schoentjes van Prolimit en als handschoenen Ion Claws. Die Claws slijten wel snel, maar zitten wel comfi en lekker warm. Beanie op mijn kale knar en als het echt koud wordt een cap. Altijd heerlijk warm gehad in die Enforcer en ik denk dat ik dat ook weer ga krijgen in de Ion Fuse. InLove
Menno de Vries

Berichten: 186
Antwoord #35 November 13, 2013, 21:38:13
edit2Rapporteer  
Vaar in de winter met een 5/3 wetsuit met daaronder een 2mm neopreen shirt. Schoentjes (laarzen) weet niet hoe dik maar dat gaat gewoon goed geen problemen mee. Ik heb een Mystic flaka windstopper. Deze heb ik afgelopen zondag geprobeerd. Scheelt veel met de windchill. Vind alleen de capuchon niet fijn, deze belemmert mijn zicht. Misschien volgende keer de touwtjes strakker aantrekken zodat de capuchon meer mee draait. En als het echt koud wordt heb ik nog een cap.

Als handschoenen gebruik ik nu open wanten. Gaat perfect totdat het echt kouder wordt 4 a 5 gaden. Heb ook nog ergens dichte handschoenen maar deze knellen mijn vingers af. Wil dus voor de winter dan nog andere dichte handschoenen kopen. Zat aan de Ion Claw te denken maar hoor dat niet iedereen hier positief over is. Misschien dan toch iets anders.
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #36 November 13, 2013, 21:40:55
edit2Rapporteer  
Heb een paar jaar in een Gul Enforcer gevaren tijdens de wintermaanden. Heb een maandje geleden een Ion Fuse gekocht. Schoentjes van Prolimit en als handschoenen Ion Claws. Die Claws slijten wel snel, maar zitten wel comfi en lekker warm. Beanie op mijn kale knar en als het echt koud wordt een cap. Altijd heerlijk warm gehad in die Enforcer en ik denk dat ik dat ook weer ga krijgen in de Ion Fuse. InLove

denk dat je enkeld je gele zwembroek aanhoeft in dat ding  Joepie Joepie YeSS YeSS
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #37 November 13, 2013, 21:48:22
edit2Rapporteer  
Hahaha, denk het ook. In ieder geval weinig onderkleding en zeker niet dat berepak. Wordt je nog zeiknat, maar dan van het zweet. Undecided
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #38 November 13, 2013, 23:17:41
edit2Rapporteer  

Handschoentjes is nog steeds een probleem ..... kramp Cry ...... wie heeft een goede tip???
Als je een keer bij mij in de buurt bent, kun je de Pepsi-proef doen; 1 Gul Delta mitt  2mm (volgens website 3mm...) en 1 Gul Flexor Glove 2mm. Vaar ik wel met de andere 2. Met jouw leeftijd telt imago toch niet meer Cool.

"Wat zeg je me nou...."? ..... "Op mijn leeftijd telt imago toch niet meer"?..... ???

 ListenToMe Op mijn leeftijd telt imago juist dubbel .......!!

Waarom rijden alle oude lullen in een open sportautootje  ...
Waarom hebben alle oude lullen een dom blondje naast zich in dat autootje ....?
Waarom moeten al die oude lullen na jaren opeens een Harley ...?
en waarom denk je dat ik aan kitesurfen doe .......?

juist ...... voor mijn imago .... Cool
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #39 November 14, 2013, 00:13:07
edit2Rapporteer  
Ben aan het wachten op mijn nieuwe drysuit. Ocean Rodeo Soul.
Zal mij benieuwen.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #40 November 14, 2013, 00:13:36
edit2Rapporteer  
OKOK Louk, ik had zo ingeschat dat je niet permanent in een identiteitscrisis zou verkeren. Ik neem mijn woorden terug m.b.t. jouw imago... maar aanbod staat nog steeds.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #41 November 14, 2013, 11:25:53
edit2Rapporteer  
Atan Hot mistral 6.5 mm besteld
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #42 November 14, 2013, 11:30:22
edit2Rapporteer  
Meer voor op de noordpool Grin  ,3,5 mm is zat  voor hier …..
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #43 November 14, 2013, 21:19:47
edit2Rapporteer  
Met mijn imago....ik doe de kachel aan :-) :-) :-)
Old dude Cool Undecided
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #44 November 15, 2013, 01:29:42
edit2Rapporteer  
Was vandaag toch echt koud met blote poten... Dus ga ik ook maar ff nieuwe sokjes zoeken... Dus niet dikker dan 3.5mm en geen harde zool (gevulcaniseerd rubber), mag geen strap hebben over de wreef, gesealde naden, split toe een must!!! Wie tips?
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #45 November 15, 2013, 08:45:11
edit2Rapporteer  
ballistics socks van ion
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #46 November 15, 2013, 08:58:21
edit2Rapporteer  
ballistics socks van ion
die had ik ook in gedachten, dat waren ook mijn vorige "sokjes" maar misschien heeft iemand wat beters op het oog. Of is deze sok de enige? Of zijn er meer/betere opties? Is er iemand die ook de ballistics heeft gehad maar is overgestapt naar wat anders en waarom?
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #47 November 15, 2013, 09:01:12
edit2Rapporteer  
Was vandaag toch echt koud met blote poten... Dus ga ik ook maar ff nieuwe sokjes zoeken... Dus niet dikker dan 3.5mm en geen harde zool (gevulcaniseerd rubber), mag geen strap hebben over de wreef, gesealde naden, split toe een must!!! Wie tips?

Atan Medisson 3mm (Split Toe)???
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #48 November 15, 2013, 10:24:33
edit2Rapporteer  
Was vandaag toch echt koud met blote poten... Dus ga ik ook maar ff nieuwe sokjes zoeken... Dus niet dikker dan 3.5mm en geen harde zool (gevulcaniseerd rubber), mag geen strap hebben over de wreef, gesealde naden, split toe een must!!! Wie tips?

Atan Medisson 3mm (Split Toe)???
als deze een rubberen (gevulcaniseerd )zool heeft dan valt deze af.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #49 November 15, 2013, 10:31:33
edit2Rapporteer  
Was vandaag toch echt koud met blote poten... Dus ga ik ook maar ff nieuwe sokjes zoeken... Dus niet dikker dan 3.5mm en geen harde zool (gevulcaniseerd rubber), mag geen strap hebben over de wreef, gesealde naden, split toe een must!!! Wie tips?

Atan Medisson 3mm (Split Toe)???
als deze een rubberen (gevulcaniseerd )zool heeft dan valt deze af.
Nee hebben ze niet. Super flexibel zelfs. Google google google...

Anders voor 15 euro neopreen sokjes halen bij de Decathlon. Hebben een dunne rubberen flexibele zool en gaan twee seizoenen mee.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.