Bestelling best

JUSTIN--

Geen avatar

Berichten: 7
November 20, 2013, 10:33:40
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik kijk al wat langer op dit forum, maar dit is de eerste keer dat ik wat plaats. Ik ben een kiter uit omgeving Rotterdam, doe het nu ongeveer een jaartje en het wordt alleen maar leuker Grin!

Nu heb ik alleen een probleem met mijn QR van m'n best RP bar V3, daarvan zijn de elastiekjes (bungees zoals best ze noemt) gebroken. Ik heb er zelf wel nieuwe elastiekjes ingezet, maar hierdoor werkt de QR wel minder soepel wat ik niet wil, want veiligheid gaat voor. Nu kan ik ze alleen nergens bestellen behalve bij best zelf, maar dan betaal ik meteen 16 euro verzendkosten voor iets wat 15 euro kost. Nu is mijn vraag of iemand ook wat nodig heeft bij best zodat we de verzendkosten kunnen delen of zo'n bedrag hebben dat we die niet meer hoeven te betalen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en andere suggesties zijn ook welkom. Alvast bedankt!

Gr. Justin
WilliamSean

Berichten: 111
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 November 20, 2013, 11:40:16
edit2Rapporteer  
 zomaar een hersenscheet, bestel zoiezo 2 setjes ,)
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 November 20, 2013, 11:52:05
edit2Rapporteer  
Vraag eens bij Eurofun of ze nog wat hebben?

Ik heb anders misschien nog wel een mailadres van een Best contactpersoon die wellicht wat kan regelen...
JUSTIN--

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #3 November 20, 2013, 13:16:54
edit2Rapporteer  
Het is al gelukt bij Telstar bedankt voor jullie reacties! Als het toch niet lukt of als iemand alsnog een bestelling doet bij best, laat het weten Smiley
Laurenss

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #4 November 21, 2013, 10:52:50
edit2Rapporteer  
Je kan ook naar eurofun gaan, zij zijn best importeur en kunnen voor jou bestellen, komt dan mee met hun "gewone" bestellingen en jij betaald geen verzendkosten... onderdelen via de best site zijn echter niet goedkoop....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.