rondslingerende depowerkoord North

Wimt

Berichten: 2498
November 25, 2013, 19:21:14
edit2Rapporteer  
Met deze klittenband, is het over.  Echt 10 keer zo sterk.
Bij Aldi, alleen op de cleat doen.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #1 November 25, 2013, 19:36:25
edit2Rapporteer  
Goeie vinding Wimt ! ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 November 25, 2013, 20:04:03
edit2Rapporteer  
Zeeko heeft daar een oplossing voor, de UDS bar. Wordt je depowerkoord niet langer... http://zeeko-kites.com/gb/bars/1-barre-uds-2013.html
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 November 25, 2013, 21:44:59
edit2Rapporteer  
262 Euro, of 3 euro, zeg het maar  Joepie

Echt, je plakt het er zo op, met smelt lijm.
Die klittenband is echt super, je depower slaat nooit meer om je bar
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #4 November 25, 2013, 22:26:42
edit2Rapporteer  
Toppie Wim .... altijd op zoek naar praktische en betaalbare oplossingen ThumpsUp

Btw. het was afgelopen zondag weer leuk en gezellig om met jou te kiten. Heb jij het licht uitgedaan op Vpolder?
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #5 November 25, 2013, 22:34:18
edit2Rapporteer  
262 Euro, of 3 euro, zeg het maar  Joepie

Echt, je plakt het er zo op, met smelt lijm.
Die klittenband is echt super, je depower slaat nooit meer om je bar
Vooruit, wil wel wat extra korting voor je regelen Wink

Overigens heeft Zeeko bij de freestyle bar met clamcleat standaard een stukje klittenband zitten. Hoef je niet die extra 3 euro uit te geven als je een bar gekocht hebt Wink
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #6 November 25, 2013, 22:39:21
edit2Rapporteer  
Topidee WimT, hoe meer ik van jouw oplossingen en uitvindingen zie hoe meer ik een hardcore fan van je wordt.

Hoe duur is een handtekening?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #7 November 26, 2013, 00:09:15
edit2Rapporteer  
Toppie Wim .... altijd op zoek naar praktische en betaalbare oplossingen ThumpsUp

Btw. het was afgelopen zondag weer leuk en gezellig om met jou te kiten. Heb jij het licht uitgedaan op Vpolder?

Verrek, waren jullie dat? Shocked

Met je pasjes  Grin

Overigens komt de nieuwe Switch bar met een klemmetje/cleat op de depower handle. Zal vast ook los te koop gaan zijn.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 November 26, 2013, 00:13:35
edit2Rapporteer  
Zorgen dat je op de meest gebruikte setting geen loshangend stukje koord hebt bungelen, dan zijn al deze oplossingen ook niet nodig.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 November 26, 2013, 00:44:47
edit2Rapporteer  
Klopt Evan, maar juist als je 'm aantrekt, dus harde wind plotseling, gaat dat langere koord om je bar slaan.

Faxie, in dat blauwe pak?.
Ja, geen hond te bekennen, dus deden Louk en ik, alsof onze kite-spotspace danig werd beperkt. Dus liepen we op hem af,  onderwijl dingen prakezerend als;
Pasje, betaalde privé-spot, militair oefenterrein voor militaire kiters in vrijetijds kleuren, ophoepel premie, allochtoon home-sick-relief area (met kite richting Mekka), zwarte Piet landings area, met gezichtsneutrale kleuren, en dat allemaal uitgeschreeuwd met hevige intonatie, dus geef maar toe; je hebt in je blauwe pakkie gescheten  schater

Boudewijn; hangt vanaf, waar ik en bij wie ik die moet plaatsen. Op jouw bips, betekent betalen, op de bips van jouw zus, zal ik betalen (ben boven de 50 jaar, dan moet je altijd voor dat soort dingen voortaan betalen).
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #10 November 26, 2013, 00:54:39
edit2Rapporteer  
Klopt Evan, maar juist als je 'm aantrekt, dus harde wind plotseling, gaat dat langere koord om je bar slaan.

Faxie, in dat blauwe pak?.
Ja, geen hond te bekennen, dus deden Louk en ik, alsof onze kite-spotspace danig werd beperkt. Dus liepen we op hem af,  onderwijl dingen prakezerend als;
Pasje, betaalde privé-spot, militair oefenterrein voor militaire kiters in vrijetijds kleuren, ophoepel premie, allochtoon home-sick-relief area (met kite richting Mekka), zwarte Piet landings area, met gezichtsneutrale kleuren, en dat allemaal uitgeschreeuwd met hevige intonatie, dus geef maar toe; je hebt in je blauwe pakkie gescheten  schater

Boudewijn; hangt vanaf, waar ik en bij wie ik die moet plaatsen. Op jouw bips, betekent betalen, op de bips van jouw zus, zal ik betalen (ben boven de 50 jaar, dan moet je altijd voor dat soort dingen voortaan betalen).

Nee ik was die ene in dat droogpak die niet zo onder de indruk was Grin

Haha maar leuk je eens gezien te hebben Wink Nu heb ik een gezicht bij de naam
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 November 26, 2013, 01:15:56
edit2Rapporteer  
Nou Fazie, we hebben een aangepast programma voor jou, zodat jij de volgde keer je droogpakkie benat. schater.
Dan krijg je nachtmerries van mijn tronie.
Er moet wel gehuiverd worden voor mij, zowel hier als op het strand  YeSS.

Wat Ocean-Combo betreft: ja, "live" zijn we aardig voor mekaar.
Hier hebben we opmerkingen zoals; Louk, ik zag dat je je poepluier voor een echte trapeze hebt ingeleverd. Ik dacht daarmee dus, dat je je incontinentie had overwonnen, tot ik dat handige haakje aan je trapeze zag voor je stoma  schater

Is eigenlik wel triest, dat ik met een flutuitvinding als deze, 40 keer meer aandacht trek, dan met revolutionaire uitvindingen op de "lounge". Kijken hoeveel aandacht ik trek, met een gebaksvorkje met 4 tandjes ipv 3.
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #12 November 26, 2013, 08:36:33
edit2Rapporteer  
Hey Faxie, de UDS bar van Zeeko vind ik op het eerste gezicht (vanaf de video) niet handig. Op het moment dat je hem depowered verklein je tegelijk je bar travel. Mooi en clean is het zeker maar lijkt me geen aanrader voor beginners of een "echte" oplossing voor het probleem van een loshangende strap/koord bij depowered varen of heb ik het mis? Tot snel weer  Wink
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #13 November 26, 2013, 11:18:36
edit2Rapporteer  
Wimt, je hebt een PB......
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #14 November 26, 2013, 12:02:03
edit2Rapporteer  
Klopt Evan, maar juist als je 'm aantrekt, dus harde wind plotseling, gaat dat langere koord om je bar slaan.

Faxie, in dat blauwe pak?.
Ja, geen hond te bekennen, dus deden Louk en ik, alsof onze kite-spotspace danig werd beperkt. Dus liepen we op hem af,  onderwijl dingen prakezerend als;
Pasje, betaalde privé-spot, militair oefenterrein voor militaire kiters in vrijetijds kleuren, ophoepel premie, allochtoon home-sick-relief area (met kite richting Mekka), zwarte Piet landings area, met gezichtsneutrale kleuren, en dat allemaal uitgeschreeuwd met hevige intonatie, dus geef maar toe; je hebt in je blauwe pakkie gescheten  schater

Boudewijn; hangt vanaf, waar ik en bij wie ik die moet plaatsen. Op jouw bips, betekent betalen, op de bips van jouw zus, zal ik betalen (ben boven de 50 jaar, dan moet je altijd voor dat soort dingen voortaan betalen).
Hier meldt zich de blauwe pak vaarder Grin. Met je vaarbewijs Wink, wel nog bedankt voor de windstopper tip...moet 'm alleen nog wel ff halen voor de volgende keer!

Wie is wie nou btw? Wie was de ruige kerel vd twee...?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #15 November 26, 2013, 18:47:39
edit2Rapporteer  
Klopt Evan, maar juist als je 'm aantrekt, dus harde wind plotseling, gaat dat langere koord om je bar slaan.

Faxie, in dat blauwe pak?.
Ja, geen hond te bekennen, dus deden Louk en ik, alsof onze kite-spotspace danig werd beperkt. Dus liepen we op hem af,  onderwijl dingen prakezerend als;
Pasje, betaalde privé-spot, militair oefenterrein voor militaire kiters in vrijetijds kleuren, ophoepel premie, allochtoon home-sick-relief area (met kite richting Mekka), zwarte Piet landings area, met gezichtsneutrale kleuren, en dat allemaal uitgeschreeuwd met hevige intonatie, dus geef maar toe; je hebt in je blauwe pakkie gescheten  schater

Boudewijn; hangt vanaf, waar ik en bij wie ik die moet plaatsen. Op jouw bips, betekent betalen, op de bips van jouw zus, zal ik betalen (ben boven de 50 jaar, dan moet je altijd voor dat soort dingen voortaan betalen).
Hier meldt zich de blauwe pak vaarder Grin. Met je vaarbewijs Wink, wel nog bedankt voor de windstopper tip...moet 'm alleen nog wel ff halen voor de volgende keer!

Wie is wie nou btw? Wie was de ruige kerel vd twee...?

Heel eenvoudig .... ik ben die knappe met het welgevormde lichaam ..... en natuurlijk die prachtige Ocean Rodeo kites ... Grin

en Wimt is die lelijke ruige met dat allegaardje kites met mega aanpassingen ... maar voor de rest is hij best okee .... Wink


Nu weet ik ook wie Faxie en Jeffro zijn ...... was leuk jullie te ontmoeten want jullie brachten woei mee ... ThumpsUp
Wimt: ik moet eerlijk zeggen: "jouw gear ziet er prima uit en die RRD kites zijn een streling voor het oog".
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #16 November 26, 2013, 19:30:50
edit2Rapporteer  
Ja, hij is wel knap, en is herkenbaar, zoals ik al zei, aan die gele piszak aan zijn trapeze.
Ik ben dan wel ruw, maar dat vinden vrouwen lekker, bovendien zit dan bij mij die zak niet in de weg. Verder gaf ik je toen beleggingstips, waardoor je nu 2 keer rijker bent, dus vergeet die andere vent  Grin.
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #17 November 26, 2013, 19:52:27
edit2Rapporteer  
Takoon heeft zo'n klitteband al 5 jaar of langer
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #18 November 26, 2013, 22:58:14
edit2Rapporteer  
North heeft dat ook, maar die plakt niet genoeg
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #19 November 26, 2013, 23:49:30
edit2Rapporteer  
Klopt Evan, maar juist als je 'm aantrekt, dus harde wind plotseling, gaat dat langere koord om je bar slaan.

Faxie, in dat blauwe pak?.
Ja, geen hond te bekennen, dus deden Louk en ik, alsof onze kite-spotspace danig werd beperkt. Dus liepen we op hem af,  onderwijl dingen prakezerend als;
Pasje, betaalde privé-spot, militair oefenterrein voor militaire kiters in vrijetijds kleuren, ophoepel premie, allochtoon home-sick-relief area (met kite richting Mekka), zwarte Piet landings area, met gezichtsneutrale kleuren, en dat allemaal uitgeschreeuwd met hevige intonatie, dus geef maar toe; je hebt in je blauwe pakkie gescheten  schater

Boudewijn; hangt vanaf, waar ik en bij wie ik die moet plaatsen. Op jouw bips, betekent betalen, op de bips van jouw zus, zal ik betalen (ben boven de 50 jaar, dan moet je altijd voor dat soort dingen voortaan betalen).
Hier meldt zich de blauwe pak vaarder Grin. Met je vaarbewijs Wink, wel nog bedankt voor de windstopper tip...moet 'm alleen nog wel ff halen voor de volgende keer!

Wie is wie nou btw? Wie was de ruige kerel vd twee...?

Heel eenvoudig .... ik ben die knappe met het welgevormde lichaam ..... en natuurlijk die prachtige Ocean Rodeo kites ... Grin

en Wimt is die lelijke ruige met dat allegaardje kites met mega aanpassingen ... maar voor de rest is hij best okee .... Wink


Nu weet ik ook wie Faxie en Jeffro zijn ...... was leuk jullie te ontmoeten want jullie brachten woei mee ... ThumpsUp
Wimt: ik moet eerlijk zeggen: "jouw gear ziet er prima uit en die RRD kites zijn een streling voor het oog".

Lol, ik kende je al, maar wist niet dat je hier zat joh Grin

Hey Faxie, de UDS bar van Zeeko vind ik op het eerste gezicht (vanaf de video) niet handig. Op het moment dat je hem depowered verklein je tegelijk je bar travel. Mooi en clean is het zeker maar lijkt me geen aanrader voor beginners of een "echte" oplossing voor het probleem van een loshangende strap/koord bij depowered varen of heb ik het mis? Tot snel weer  Wink

Volgens mij heb je het tegen de verkeerde Grin

Maar ik ben ook geen fan van het systeem. Na poweren of depoweren moet je telkens de bar weer terugduwen. En dat mag dan niet te zwaar gaan, maar die klem moet dan wel weer fungeren als een stopper....  beetje vreemd vind ik.

Lijkt me ook extra slijtage op te leveren, hoewel ik van mensen die er een hebben hoor dat het best meevalt.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #20 December 07, 2013, 01:57:24
edit2Rapporteer  



Wink

half open kunststof ring met sneetje er door Smiley de 1cent gaastra oplossing, werkt goed.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #21 December 08, 2013, 01:07:25
edit2Rapporteer  
Waarom zou je willen depoweren? Grin
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #22 December 08, 2013, 01:11:24
edit2Rapporteer  



Wink

half open kunststof ring met sneetje er door Smiley de 1cent gaastra oplossing, werkt goed.


Hey! Niet mijn foto's gebruiken zonder toestemming!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.