Mexico Tulum

Kees de groot
Gast
Mei 02, 2005, 12:54:43
edit2Rapporteer  
Hallo ik ben al enige tijd op zoek naar een goede kite bestemming in Mexico.
Nu er niet meer op Isla Holbox gekite mag worden valt deze dus af. Ik zat zelf te denken aan Tulum.
Is er iemand op dit forum daar al geweest en zou je  misschien kunnen vertellen wat de goede maanden zijn om daar naar toe te gaan. Ik was eigenlijk van plan om in oktober / november te gaan.

Ook zou ik graag willen weten hoe ik windstatistieken kan vinden van bijvoorbeeld vorig jaar.

Alvast bedankt

Erik  
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #1 Mei 02, 2005, 13:02:11
edit2Rapporteer  
Ik ben er zelf niet geweest maar ik weet wel dat er daar maya tempels zo'n beetje aan het strand liggen... (dat waren pas echte maya's! Een tempel hoort aan 't strand!!) dus als je daar een kite-spot kan vinden dan kun je kiten met maya tempels op de achtergrond! :-)
dude01
Gast
Antwoord #2 Mei 02, 2005, 13:26:00
edit2Rapporteer  
mail mike van take off hij kan je alles over mexico  vertellen
de laatste berichten zijn dat kiten in  Tulum ook verboden is
sanne

Berichten: 256
Antwoord #3 Mei 02, 2005, 13:29:18
edit2Rapporteer  
ach ja, met een paar steekpenningen kom je een heel eind in mexico ;-)
Hieronymus

Berichten: 177
Antwoord #4 Mei 02, 2005, 13:39:55
edit2Rapporteer  
Ik ga zelf eind november naar Isla Holbox, ik begreep dat je van november tot mei nog gewoon kunt kiten, zou als ik jou was niet in oktober naar Holbox gaan i.v.m. het orkaanseizoen!

Is trouwens pas iets over gepost door mike van Take Off!
Mr. Indigo

Berichten: 50
Antwoord #5 Mei 02, 2005, 13:54:35
edit2Rapporteer  
ben in tulum geweest. is paradijs daar.
zou qua kiten/gezelligheid echter puerto morelos aanraden.
www.ikaruskiteboarding.com

als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
wind in mexico is het beste van december tot mei.
als ik jou was (heb ik ook gedaan) is beginnnen in puerto morelos, daar ff blijven en genieten en kiten. afreizen naar Tulum. ook daar is het cool dan nog ff naar Holbox. geloof, doe maar, je krijgt er geen spijt van. is een droom trip.
Floor

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #6 Juli 12, 2015, 20:39:45
edit2Rapporteer  
Oke... dus in juli/augustus moet je niet in mexico zijn qua wind?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.