zwaartekracht

drifter

Berichten: 1757
Antwoord #25 Februari 26, 2014, 19:17:34
edit2Rapporteer  
Ja het is waar dat cholesterol gevonden wordt op de slagaders, en dat mensen overlijden door aderverkalking. Net zoals dat het waar is dat je bij een brand brandweermannen vind, en dat mensen overlijden door een brand. Zijn het de brandweermannen die de brand veroorzaken?

Waarom zijn die brandweermannen daar? Waarom zit dat cholesterol daar?

De volgende stap is het verlagen van het cholesterol gehalte met medicijnen. Wat deze medicijnen in feite doen is de productie van cholesterol door het lichaam remmen. Net zoals medicijnen de ‘productie van pijn’ remmen; het pijn signaal naar de hersenen onderbreken.

Als de cholesterol productie van het lichaam wordt geremd, is er dan helemaal geen cholesterol meer? Nee, het lichaam maakt nog steeds cholesterol aan, maar misschien in mindere mate. Het cholesterol is namelijk een belangrijke bouwstof.

Als de gemeente Rotterdam minder brandweermannen in dienst heeft, omdat er bezuinigd moet worden, gaan deze brandweermannen dan niet meer naar een brand? Nee, ze gaan nog steeds naar de brand. Cholesterol gaat nog steeds naar de slagaders.

Als het lichaam minder cholesterol produceert, en de cholesterol gaat toch naar de slagaders, blijft er dan nog cholesterol over voor de andere taken die deze stof heeft? Zijn er nog brandweermannen voor het geval een tweede brand uitbreekt?

Is er nog genoeg cholesterol voor de productie van Vitamine-D bijvoorbeeld?  Bleek niet uit een studie dat Vit-D het risico op kanker Drastisch vermindert? Is hiermee de cirkel rond?

Mijn aanbod staat nog steeds. Ik geef 2 boeken weg aan mensen die mij en de dokter niet langer willen ‘geloven’, maar die graag het antwoord willen weten op bovenstaande vragen. 2 uurtjes werk, jip en janneke taal.


p.s. zijn er mensen die op hun 70ste de hangtime van de Naish 2050 modellen willen ervaren? Hoe zou kiten er dan uit zien?
ik zal maar niet teveel garanties geven.
Sayootje

Berichten: 296
Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #26 Februari 26, 2014, 22:06:01
edit2Rapporteer  
Dat gedoe met cholesterol en hart en vaatziekte is idd gebaseerd op vrijwel 1 enkele studie en die was nog ondeugdelijk ook. Het is dan ook niet toevallig natuurlijk dat de drastische verminderde vetconsumptie (en daardoor toegenomen koolhydraat consumptie) ivm de cholesterolangst, compleet en geheel samenhangt met de drastisch toegenomen welvaartsziektes zoals diabetes, kanker en hart- en vaatziekten. Blijkt nu zo'n 30 jaar later. Het feit dat moderne wetenschappers en artsen dit gegeven nu nog steeds niet aanvaarden, is kenmerkend voor de menselijk aard. De aarde bleef tenslotte nog heel lang plat en bleef nog veel langere het middelpunt van het universum.

Ik snap je relaas en respecteer je zorgen. Toch wil ik je er op attenderen dat je roepende bent in de woestijn. Op deze manier word je voor gek versleten. En dat is jammer. Misschien kunnen we de moderne geneeskunde binnenkort ook een rechtszaak aan de broek doen. Net als de tabaksfabrikanten die niet wilden vertellen dat roken je naar de klote helpt.

Succes met je strijd but keep it tight.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #27 Februari 27, 2014, 20:57:38
edit2Rapporteer  
Eenlingen worden altijd voor gek versleten, daarom zijn ze nog niet minder noodzakelijk. En Drifter en ik zitten daar niet mee, om voor gek te worden uitgemaakt. Geeft wat leven in de brouwerij.


Was weer eens flink vlagerig op Maasvlakte vandaag

Cholesterol is bij de reguliere onderzoeken ook al niet meer als schadelijk bevonden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.