kiten zanzibar Juli

skydivesanta

Geen avatar

Berichten: 33
Maart 26, 2014, 17:01:38
edit2Rapporteer  
Iemand ervaring met kiten in juli in zanzibar?

lees dat dit toch de beste maand zou moeten zijn.

Dan de belangrijkste vraag :

verblijven in

Bellevue guesthouse.

of

Paje by night.

Paje by night heeft wel een zwembad? Wat me wel handig lijkt?
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 Maart 26, 2014, 18:24:02
edit2Rapporteer  
Bellevue zeker een aanrader, ben er zelf vorig jaar feb geweest.
Nadeel is wel dat je elke dag met taxibusje van en naar het strand moet.


Zwembad heb ik niet gemist, het was zo warm dat je voor de lol onder een koude douche ging staan ;0
HkerkMarthijn

Geen avatar

Berichten: 104
Antwoord #2 Maart 26, 2014, 19:58:56
edit2Rapporteer  

Zwembad heb ik niet gemist, het was zo warm dat je voor de lol onder een koude douche ging staan ;0


Ik had een zwembad wel lekker gevonden aangezien je alleen bij vloed kon zwemmen in zee, welke btw warmer was dan me plasje

paje by night zit aan de kitespot. Bellevue moet je idd heen met een busje.
op het strand rond paje waren wel wat restaurantjes te vinden waar je een goede hap kon doen. ook supermarkt is dichtbij. Bellevue is afgelegen maar wordt wel goed voor je gezorgd en wat luxere avondmalen dan bij de restaurantjes.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Maart 26, 2014, 20:14:10
edit2Rapporteer  
Paje by Night vond ik nou niet echt veel sfeer uitstralen... meer iets voor feestvolk.

In principe kan je voor Bellevue ook wel kiten (ze geven echt geen fuck daar), alleen veel zeeegels daar. Dus beter naar het kitestrand gaan.
Mieshel

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #4 Maart 27, 2014, 00:05:55
edit2Rapporteer  
Ik ben bij paje by night geweest een leuke plek beetje flowerpower, maar inderdaad meer een plek voor mensen die willen feesten dus als je een beetje op tijd naar bed wil kan je het vergeten. Ik ben al 5 x geweest op Zanzibar ( mijn zus woont in Tanzania ) en de broer van mijn zwager heeft er een huis ;-) . bij belleveu ben ik nooit geweest, maar ik weet dat het er heel leuk is van een kennis die er vorig jaar geweest is op mijn advies. Ze organiseren er downwinders en als het niet goed waait  zoeken ze de wind op. Het is fijn om mensen te hebben die Nederlands spreken en de do's en dont's weten van het land.
Oh ja de pizza in paje by night is erg lekker.  Als het hoog water is kan je een downwinder maken naar paje  is kleine 5 km schild je een taxi. Fijne vakantie ik ben jaloers op je het is een super stek met mooie golven bij het rif .
HkerkMarthijn

Geen avatar

Berichten: 104
Antwoord #5 Maart 27, 2014, 01:02:53
edit2Rapporteer  
Wij zaten ongeveer 2 km van paje, deden een downwinder naar paje en dan als het weer hoog water werd weer upwind. maar er zitten allemaal stokken in het water omdat de lokale bevolking daar zeewier mee "vangt" die downwinders en upwinders van ons waren dus best riskant.

Maar Bellevue organiseert downwinders waarbij je langs het rif surft en niet over het stokken water heen.

hou er ook rekening mee dat eb en vloed hier een hele grote rol speelt. bij eb kan je alleen bij Paje kiten daar ik een klein beetje water de rest is allemaal weg.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.