Kiten Gököva Turkije

feddomw
Gast
Antwoord #25 Mei 30, 2012, 16:27:42
edit2Rapporteer  
Nee, maar het is (meer dan) een half uur rijden en een taxi gaat no way naar de spot zelf denk ik.

Beter huur je een auto. Prima strand ook voor niet-kiters om te liggen bakken.
jorandb

Berichten: 56
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #26 Mei 30, 2012, 23:02:14
edit2Rapporteer  
okee, bedankt voor je advies! ik ga proberen wat te regelen!
haha dat laatste is ook wel belangrijk! me vriendin gaat namelijk ook mee:)
Tjornie

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #27 Mei 14, 2014, 09:50:11
edit2Rapporteer  
Is er, naast t kiten, nog wat te doen daar? Vrouwtje gaat ook mee, maar kite helaas niet. Als ik de omschrijving van het hotel lees, ligt deze 'rustig gelegen'. Dat zijn nooit echt positieve omschrijvingen  Undecided .. Leuk stadje in de buurt oid?
Of kan ik beter zoeken naar mooie kitespot in bv Griekenland?
CouchKiter

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #28 Mei 14, 2014, 14:55:47
edit2Rapporteer  
Stadje zelf is ook erg leuk. Ben er voor het laatst in 2011 geweest, maar was toen erg gaaf spot. Schijnt sindsdien bizar druk te zijn geworden.
feddomw
Gast
Antwoord #29 Mei 14, 2014, 15:00:21
edit2Rapporteer  
Stadje zelf is ook erg leuk. Ben er voor het laatst in 2011 geweest, maar was toen erg gaaf spot. Schijnt sindsdien bizar druk te zijn geworden.

Ik was er ook in mei 2011. Toen was de eerste "push" zichtbaar. Schijnt idd erg druk te zijn inmiddels.

Als je vrouwtje in het seizoen lijkt het mij prima te doen voor haar. Er is een strandje en horeca. Maak je niet druk over de rustige ligging, er is volgens mij niets op verder dan 5 minuten lopen. Lekker eten, niet duur, supervriendelijk overal. Toen in ieder geval totaal niet toeristisch, echt een "local" spot.

Het kitestrand is verder weg, daarvoor moet je een auto hebben. Althans toen wij er waren. In het seizoen schijnen mensen via de haven over het strand te lopen.

Het is dat ik geen vlak water wil, anders zou ik graag weer gaan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.