Switch MJComp V2

tgroot

Berichten: 664
Antwoord #25 September 19, 2014, 11:31:03
edit2Rapporteer  
Wat heeft het voor zin om te laten zien dat de inserts er bij 628 kilo uit komen, als het board al gebroken is ver daarvoor ...... belachelijk
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #26 September 19, 2014, 12:45:49
edit2Rapporteer  
Er zijn mensen die het willen weten he  Tongue
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #27 September 19, 2014, 13:08:07
edit2Rapporteer  
Wat heeft het voor zin om te laten zien dat de inserts er bij 628 kilo uit komen, als het board al gebroken is ver daarvoor ...... belachelijk
Inderdaad vage test. Bij de 'industry standard' zetten ze de meter al stop voordat er echt een scheurtje in het board komt. Bij de 'hardwood construction' looptie ie nog een hele tijd door als het board al lang en breed een scheur vertoont (bij 509kg al).

En wanneer komt er nog meer dan 800kg op je boots? (want je gebruikt twee inserts)

Stukje overengineering dus...
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #28 September 19, 2014, 13:45:35
edit2Rapporteer  
Ow je was me voor Grin

Ik moet zeggen dat het board erg goed bevalt. Niet de meest comfortabele, dus wellicht niet voor freeriders, maar voelt erg direct en speels aan, maar toch koersvast als je rechtdoor gaat. Poppen gaat erg lekker en landingen worden goed opgevangen. Board is makkelijk op z'n edge te krijgen.

In de chop heb ik persoonlijk wel wat last van spray, maar niks ernstigs. Vlak water geen probleem. De straps moeten wel goed afgesteld worden. Board schiet sneller van m'n voeten dan bij de F-One straps. Vreemd aangezien ze zowat identiek zijn. Misschien is het een kwestie van gewenning en moet ik er op letten dat ik m'n tenen over het randje krul.

Wel wat aan de zware kant, maar hij is niet zoveel zwaarder dan m'n vorige Acid.

Onderkant van het board is erg slijtvast. Na een sessie of 10 waar ik toch regelmatig even over het zand ging amper wat te zien aan de onderkant. Dat was bij de Acid ook wel anders.

Topboardje hoor, dit is wel een blijvertje  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.