Geredde kiter vanavond bij Pauw & Witteman

gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #25 April 16, 2014, 18:49:51
edit2Rapporteer  
Ik verbaas me er over hoeveel mensen toch de behoefte hebben om te bashen. Past wat mij betreft totaal niet bij de surffeel. Wimt heeft een inschattingsfout gemaakt en had daarna grote pech en op het nippertje heel veel geluk. Realiseer je dat jijzelf ook inschattingsfouten maakt, maar dat zolang zaken goed gaan, je je er niet van bewust bent.

Wat dat betreft kunnen we iets leren van die KNRM mannen, die weten dat iedereen fouten maakt en zij zijn er om je te helpen als t fout gaat.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #26 April 16, 2014, 18:52:01
edit2Rapporteer  
Het gaat niet om bashen, het gaat om mensen op de gevaren wijzen. Daarnaast krijgt elke overoverijge ambtenaar/politicus/vader/moeder/collega/whatever weer een beeld dat kiten gevaarlijk is en er regels aan gebonden moeten worden terwijl het in de hoofdzaak eigen schuld dikke bult is.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.