Kitemaatjes omgeving Gouda

Nicje

Geen avatar

Berichten: 6
April 26, 2014, 17:32:28
edit2Rapporteer  
Hi,

Ik ben beginnend kiter en zoek mensen uit Gouda e.o. om samen mee te kiten. Samen is leuker dan alleen!
Ben 33 jaar en beschik over een auto. Ik ga maandag een 4-daagse cursus doen. Heb een aantal jaar geleden al eens een cursus gedaan, maar ben er toen nooit mee verder gegaan. Het is toch blijven kriebelen, dus we pakken de draad weer op!

Greetz!
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #1 April 26, 2014, 20:20:04
edit2Rapporteer  
He Nicje,
Ik kom zelf ook uit Gouda. Geef maar eens een gil als je gaat kiten nadat je les hebt gehad. Wil best weleens wat tips etc geven. Vanwege werk kan ik over het algemeen alleen in de weekends.
Waar en bij wie ga je eigenlijk lessen?
Nicje

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #2 April 27, 2014, 11:34:05
edit2Rapporteer  
He Robin,
Super! Lijkt me leuk!
Ik ga lessen bij kitesurfles.nl op het Zuiderstrand. Zij werken met Cabrinha en omdat ik zelf ook een Cabrinha heb, leek het mij handig om met hetzelfde materiaal te lessen. Dus als alles goed gaat zou ik evt. volgend weekend al kunnen!  Cheesy
Dan stuur ik je wel een berichtje!
Ik kan ook meestal alleen maar in de weekenden, maar heb nu meivakantie.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 27, 2014, 11:48:27
edit2Rapporteer  
Een IKO aangesloten school, dat stemt al goed
Echter ik blijf van mening dat je op stilstaand water zoals bijvoorbeeld Oostvoorne sneller zult leren dan in de branding.

Op de Zandmotor zijn diverse scholen actief, maar het is daar veel te druk om veilig te leren (want te klein in verhouding met Oostvoorne)
Nicje

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #4 April 27, 2014, 12:12:18
edit2Rapporteer  
Grrr! Nou de les gaat morgen niet door ivm geen wind.  Embarrassed
Ik heb de eerdere cursus toen op het autostrand van Oostvoorne gedaan. Heb nu eigenlijk bewust gekozen voor deze locatie, omdat ik ook wilde leren om juist in die branding te kunnen starten. Maar had al wel bedacht dat dat moeilijker zou zijn... Ik zal het gaan ervaren. Haha.  Cheesy
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #5 April 27, 2014, 20:00:03
edit2Rapporteer  
Is goed. Ik zie je berichtje wel verschijnen. Komend weekend kan ik alleen nog de zondag. Wind voorspelling ziet er goed uit. Moet  alleen nog wat minder Oost in de richting komen.

Ik denk trouwens dat ze de komende dagen nog meer lessen gaan afzetten ivm te weinig wind. Het ziet er tot donderdag niet goed uit.
Nicje

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #6 April 28, 2014, 11:21:59
edit2Rapporteer  
Ik zag het ja... Jammer! Als het een beetje meezit heb ik dit weekend pas ergens mijn eerste les.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.