Wéér kiters in nood [18-04-2014]

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50 April 22, 2014, 22:41:20
edit2Rapporteer  
Zolang er geen systeem is om dit tegen te gaan blijf je dit houden.
Een mobile app invoeren met locaties die verboden zijn met een bepaalde wind richting.
Iedereen heeft tenslotte een mobiel.

Goedkoop, snel en makkelijk in meerdere talen te maken.
Plaatsen op verschillende fora, winkels en bij kite spots dan wordt de groep die toch gaat kleiner.

Het is voornamelijk de groep die niet op Nederlandse fora zit die je moet bereiken.
Later zou je deze app kunnen uitbreiden met de verboden\natuurgebieden van een spot en\of locaties buitenland met de soort gelijke info.

! Natuurlijk wel alternatieve spots die dicht bij zijn anders gaat men het nog proberen om dat zij de omgeving\land niet kennen.

Beheers je een taal niet pak je je mobiel er bij en kan je het als nog duidelijk maken met de app.


We moeten met ideeën komen om een probleem kleiner te maken ipv wijzen en  te spelen.
-Betere Nood herkenning in het water als het fout gaat
-Betere info voordat je het water op gaat in meerdere talen

ja leuk zo'n app... Alleen heb je op de Slufter geen bereik Grin

Vol bereik op de slufter hoor met Vodafone.
leuk voor Vodafone.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #51 April 22, 2014, 23:09:49
edit2Rapporteer  
Belgen, Limburgerss... ff de knuppel in t hoenderhok...  schater

nee hoor, no offense maar dat mensen het vereiste inzicht missen is wel slecht....  toch ben ik anderzijds benieuwd, als ik niemand zie varen ondanks het waait zal ere wel wat aan de hand zijn... of lijkt dat maar zo... ik heb überhaupt een (gezonde) aversie tegen aflandig.. ik laat bijvoorbeeld alle dagen op wijk met zzw zeker schieten... Bolwerk is dan een optie maar dat ter zijde...

ben benieuwd, leren we t dan nooit ? anderzijds, zo'n veerboot op ze kop een Korea... hoe krijgt men dat dan voor elkaar...

Limburgers?.... Wimt is een Fries

En als ik de loop-competitie win, ben ik weer een Limbo? :-)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #52 April 22, 2014, 23:13:18
edit2Rapporteer  
Belgen, Limburgerss... ff de knuppel in t hoenderhok...  schater

nee hoor, no offense maar dat mensen het vereiste inzicht missen is wel slecht....  toch ben ik anderzijds benieuwd, als ik niemand zie varen ondanks het waait zal ere wel wat aan de hand zijn... of lijkt dat maar zo... ik heb überhaupt een (gezonde) aversie tegen aflandig.. ik laat bijvoorbeeld alle dagen op wijk met zzw zeker schieten... Bolwerk is dan een optie maar dat ter zijde...

ben benieuwd, leren we t dan nooit ? anderzijds, zo'n veerboot op ze kop een Korea... hoe krijgt men dat dan voor elkaar...

Limburgers?.... Wimt is een Fries

En als ik de loop-competitie win, ben ik weer een Limbo? :-)
een Limbabwaan zijn, zou je daar trots op moeten zijn? Geen Duitser, geen Belg, geen Nederlander die je verstaat...  geintje natuurlijk Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #53 April 22, 2014, 23:37:16
edit2Rapporteer  
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.