Fluid kiteboarding EGO v5 - Product video 2014

Nature

Berichten: 1295
April 24, 2014, 11:46:38
edit2Rapporteer  

http://youtu.be/vlQABpZRYJQ


The new Fluid kiteboarding EGO v5 has been officially released.
With a completely redesigned canopy area the kite is now more stable and stronger than ever before.
The Fluid kiteboarding EGO changed the market when it first came out.  With the Open C shape kites popping up everywhere. Fluid kiteboarding decided to make a bridled C shape kite.    With many riders around the world looking for the perfect balance between a C shape kite and SLE kite.  A kite that is adjustable to the demand of the rider, a kite for the next generation type of rider.

- Direct & responsive steering
- Huge pop
- Extremely stable
- True C kite feel on C setting
- F-Tech Canopy area
- Agressive accelaration
- Park & Ride
- Short pivotal turning.
- Easy relaunch
- Windwindow edge waiting

Verkrijgbaar in de maten 6/8/10/12
Nieuw test mogelijkheden in het zuiden voor details stuur een berichtje of mailtje.

Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #1 April 26, 2014, 12:58:06
edit2Rapporteer  
Ziet er best goed uit Gilion!  ThumpsUp
Ben wel benieuwd naar de vaareigenschappen en de kwaliteit van de kites.
De prijzen zijn ook niet verkeerd.  Wink
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #2 April 26, 2014, 13:17:16
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 April 26, 2014, 13:27:32
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.

Ik weet het ron Smiley  Ian is ook maar de nr 2 van de caribbean mastercompetitie (dus er zijn betere riders, haha)   Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie



markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #4 April 26, 2014, 13:46:50
edit2Rapporteer  
Niks mis met het filmpje. Gewoon duidelijk ipv een hoop onzin praat en 30000 S-bends en handle passes.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #5 April 27, 2014, 10:08:36
edit2Rapporteer  
...  Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

 ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Dukatie

Berichten: 5
Antwoord #6 April 27, 2014, 10:22:06
edit2Rapporteer  
 Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt. Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

Helemaal mee eens!
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #7 April 28, 2014, 18:34:15
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.

Ik weet het ron Smiley  Ian is ook maar de nr 2 van de caribbean mastercompetitie (dus er zijn betere riders, haha)   Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

Maar wanneer is jou product top, je ziet en hord er namelijk niet veel van. Is dat een reden?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #8 April 28, 2014, 18:58:12
edit2Rapporteer  
Het is een klein en opkomend merk, misschien moet je het niet afzeiken maar supporten. Ze hebben iig normale prijzen wat de a merken allang niet meer hebben.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 April 28, 2014, 19:36:35
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.

Ik weet het ron Smiley  Ian is ook maar de nr 2 van de caribbean mastercompetitie (dus er zijn betere riders, haha)   Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

Maar wanneer is jou product top, je ziet en hord er namelijk niet veel van. Is dat een reden?
ik ga hier maar niet op reageren... Je hebt over "mooie" kites, een volgens jou mindere rijder... gelukkig vaar je zelf amper een jaar  loser

@ Nature: prima kite van goede kwaliteit, en wat prijs betreft, daar kunnen de meeste merken niet aan tippen.
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #10 April 28, 2014, 21:10:53
edit2Rapporteer  
Nature, ik vind het een prima filmpje. Wel een puntje van feedback...de voice over is niet heel goed verstaanbaar.

verder...keep going!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11 April 28, 2014, 21:33:34
edit2Rapporteer  
Met de instelling van dit merk vind ik dit een prima movie!
Van de zomer zal ik er eens proberen te testen, want het ziet er gewoon verdomd goed uit
s-t-e-v-e-n

Berichten: 12
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #12 April 28, 2014, 22:35:29
edit2Rapporteer  
Moet je eerlijk zeggen, ik als consument zou graag wat meer van de Kite zelf willen zien in de promo. (Positieve feedback) 
Repete

Berichten: 123
Antwoord #13 April 29, 2014, 07:51:41
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.

Ik weet het ron Smiley  Ian is ook maar de nr 2 van de caribbean mastercompetitie (dus er zijn betere riders, haha)   Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

Maar wanneer is jou product top, je ziet en hord er namelijk niet veel van. Is dat een reden?


Idd moet je eens vaker gaan kiten
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #14 April 29, 2014, 12:32:17
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.

Ik weet het ron Smiley  Ian is ook maar de nr 2 van de caribbean mastercompetitie (dus er zijn betere riders, haha)   Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

Maar wanneer is jou product top, je ziet en hord er namelijk niet veel van. Is dat een reden?

Rome is ook niet in een dag gebouwt he Smiley  en waar denk je dat wij nu mee bezig zijn?
Sla  eens een boekje open (Kitesurf magazine Laatste van afgelopen jaar bijv en je weet het hele verhaal)  of kom eens naar een van de locaties waar wij onderhand al aardig voet aan de grond hebben.  Of kom naar het Kiteboard open van de zomer.

Genoeg opties om ons te leren kennen en zelfs jij mag proberen.

Wat zijn trouwens mooie merken Grin

@de rest

Thanks voor de feedback en wij zullen de voice overs voortaan wat luider verwerken in de filmpies  en wat meer kite detail laten zien.

ATV v6 movie komt er namelijk ook aan. 

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #15 April 29, 2014, 13:06:25
edit2Rapporteer  
Misschien nog een aantal foto's plaatsen waaruit de verbeteringen tov de V4 versie duidelijk zijn op te maken?

Verder lijkt het mij ook interessant om deze versie eens met bv. een RPM en GTS2 te vergelijken: zowel technische/afwerking verschillen als ook de vaareigenschappen (kite, bar, tas met andere meegeleverde attributen).

 ThumpsUp
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #16 April 29, 2014, 18:05:54
edit2Rapporteer  
Vind het film toch niet een uitstraling hebben zoals bij de mooie merken. Ook niet echt een goede rijder die zich kan laten zien.

Ik weet het ron Smiley  Ian is ook maar de nr 2 van de caribbean mastercompetitie (dus er zijn betere riders, haha)   Met 30.000 - 40.000 marketing budget maak ik ook een speelfilm voor je maar laten we liever eerlijke prijzen houden waar jij niet voor de marketing betaald en wel een top product krijgt.

Wij investeren liever in  Kwaliteit van het product dan komt de rest vanzelf.  Joepie

Maar wanneer is jou product top, je ziet en hord er namelijk niet veel van. Is dat een reden?

Rome is ook niet in een dag gebouwt he Smiley  en waar denk je dat wij nu mee bezig zijn?
Sla  eens een boekje open (Kitesurf magazine Laatste van afgelopen jaar bijv en je weet het hele verhaal)  of kom eens naar een van de locaties waar wij onderhand al aardig voet aan de grond hebben.  Of kom naar het Kiteboard open van de zomer.

Genoeg opties om ons te leren kennen en zelfs jij mag proberen.

Wat zijn trouwens mooie merken Grin

@de rest

Thanks voor de feedback en wij zullen de voice overs voortaan wat luider verwerken in de filmpies  en wat meer kite detail laten zien.

ATV v6 movie komt er namelijk ook aan. 



Zelf vaar ik 3 jaar ongeveer dat is het niet. Mooi merken zijn Slingshot en Best denk ik zo. Natuurlijk heb je meer maar dat trekt me niet zo.

Maar kbo is mij te druk enzo. Maar wil graag een keer varen.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #17 April 29, 2014, 18:26:57
edit2Rapporteer  
Hey Aloha,

Hierbij wat fotos van de verbeterpunten qua kwaliteit etc.
Uiteraard zijn de meeste vliegeigenschappen verbeterd en dat kun je niet zien maar zal je zelf moeten komen voelen.

- Fotos van de nieuwe tas (tassen kunnen aan elkaar + board kan er aan (kleine note  ja er staat normaal een maatvoering op de tas.) Elke kite komt met zijn eigen kleur tas! 
 - Fotos van de Frame technologie (Dacron strips specafiek geplaatst om de eigenschappen van de kite te verbeteren)
- Fotos van de afwerking (nieuwe bridle patches, anti scuff pads voor de bridle etc)

Een veel gestelde vraag over F-tech is of  het niet veel gewicht toevoegd.
Het antwoord daarop is nee. Door het wegnemen van de stukken ripstop en het nieuwe licht gewicht dacron is de kite in totaal maar 400 gram zwaarder geworden t.o.v het vorige jaar.
Doordat de kite minder vervormd wind je dit makkelijk terug in de lowend.

Zie je ook in de reviews terug op kitehigh. Joepie
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #18 April 29, 2014, 18:34:37
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp Ey Gilion, je bent vlijtig en goed bezig!


Wil

Berichten: 70
Antwoord #19 April 29, 2014, 19:33:14
edit2Rapporteer  
Ziet er echt netjes uit Gilion! Persoonlijk vind ik ik de kleurstelling echt gaaf van deze foto's!
Keep up the good work Smiley
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #20 April 29, 2014, 19:34:06
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.