Kitedieven actief in Zandvoort/R'Dam

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Juni 19, 2014, 11:53:38
edit2Rapporteer  
Hier word je toch ook niet vrolijk van  ThumpDown ThumpDown

http://hanglos.nl/news/315564/kitedieven-actief-in-zandvoort-r-dam.html


Vndaag zijn er een aantal kites meegenomen vanaf het strand in Zandvoort bij De Spot. Dus pas op er is waarschijnlijk een groep actief die uit is op kites. Opvallend is dat het allemaal nieuwe kites zijn! Er zijn meerdere rond hetzelfde tijdstip meegenomen.
 
Wees dus extra alert. Mochten er kites aangeboden worden (NAISH) ter verkoop, geef ons dan een belletje. Er is melding bij de politie gemaakt van de diefstallen!
 
North kites in trailer bij Rotterdam:
 
STOLEN TRAILER!
Hi NKB friends. We need your help. Last night my trailer is stolen with my testgear. Trailer was located in R'dam.
All gear is 2014 kites and boards. Please help me and keep your eyes open for the trailer or used 2014 NKB gear on internet! All kites, bars and boards have serialnumbers wich i have!
Please share as much as possible.
Thanks

Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #1 Juni 19, 2014, 17:01:14
edit2Rapporteer  
Beste diefjes... Zoals jullie misschien nog niet weten geld er onder de surfers een No Mercy beleid.. zit je aan de spullen van een ander... zero tolerance. Iedereen houd op afstand z'n spullen die op het strand liggen in de gaten. Al lijkt het vaak onbeheerd.. wordt het toch in de gaten gehouden door de eigenaar en vrienden.
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #2 Juni 19, 2014, 18:53:43
edit2Rapporteer  
Dat schrikt wel af..
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #3 Juni 19, 2014, 19:02:40
edit2Rapporteer  
Tijd dat ze keer een kitetas met zender erin klaar leggen, lekker boefies vangen.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juni 19, 2014, 20:19:20
edit2Rapporteer  
al die dubbelposts wordt ik idd niet vrolijk van Tongue

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48553.0
kees69

Berichten: 280
Antwoord #5 Juni 20, 2014, 10:14:51
edit2Rapporteer  
Het wordt steeds triester in dit land. Kinderen die elkaar half doodschoppen en dat trots op internet zetten, je hobby uitoefenen zonder je elke keer af te vragen:  liggen me spullen er nog ? zitten de ramen nog in me auto ?

Heb al veel van deze posts zien langskomen, maar werkelijk nog nooit gehoord dat er daadwerkelijk iemand gepakt is en na een paar corrigerende tikjes is overgedragen aan de politie.

Is natuurlijk lastig te voorkomen, maar als kiters onder elkaar, laten we vooral blijven opletten en elkaars spullen in de gaten houden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.