Naish park of Slingshot rpm 2013

jasper jorissen

Geen avatar

Berichten: 15
Juli 12, 2014, 18:40:46
edit2Rapporteer  
Hello,

Beide goede all-rounders maar welke van de 2 heeft de meeste lift en hangtime?
Kwaliteit van beide kites?

Iemand ervaring met beide kites?

Alvast bedankt



Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #1 Juli 12, 2014, 19:31:29
edit2Rapporteer  
Slingshot have meer hangtime meer freestyle dan de park
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Juli 12, 2014, 21:47:16
edit2Rapporteer  
De park gaat hoger!
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #3 Juli 13, 2014, 01:12:23
edit2Rapporteer  
Waarom alleen keuze tussen die 2 kites ?
Dit zijn meer freestyle / wave kites en geen lang in de luchthang kites  Grin
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #4 Juli 13, 2014, 01:33:18
edit2Rapporteer  
Ik heb ze toevallig beiden. Alleen wel in totaal verschillende maten. RPM 10m en naish park 6m
En de park vaar ik overigens weer met een OR bar dus ja..
Ze gaan beiden al een tijdje mee en heb met beide nooit geen problemen gehad. Qua kwaliteit en prestaties kun je met beiden geen verkeerde keuze maken imo )in de zin dat de een veel beter cq minder zou zijn dan de ander en vica versa. Maar goed ik ben misschien wat biased.

Voor hangtime zou je misschien meer naar race kites moeten. een ozone edge . ss rally schijnt ook aardige hangtime te hebben maar ik heb deze kites nooit gevaren.
jasper jorissen

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #5 Juli 13, 2014, 11:00:15
edit2Rapporteer  
Het gaat me eigenlijk meer om de lift van de kites Smiley ! Ik heb de park besteld ! bedankt voor de reacties!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #6 Juli 13, 2014, 11:05:00
edit2Rapporteer  
Persoonlijk voor mij heeft de RPM meer hangtime, dit ook omdat de Park eigenlijk meer een wavekite is dan een allround kite. Maarja je hebt je beslissing al gemaakt.
jasper jorissen

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #7 Juli 13, 2014, 12:09:31
edit2Rapporteer  
Ja lang genoeg getwijfeld!  Roll Eyes

 Nu ik heb hierbij de naish ATB 2013 bar gekocht maar wie heeft ervaringen met deze bar? De trim boven de bar lijkt me stuk handiger maar zit het soms ook niet in de weg? OF toch maar de universal bar?

Bedankt en goei weekend nog !
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Juli 13, 2014, 17:15:46
edit2Rapporteer  
Ik heb ze allebei, maar vaar 9 vd 10 keer met de universal daar ik nooit de depower gebruik. Bij de universal heb ik ook een stopper die ik graag gebruik. Plus dat ik mij mateloos irriteer aan dat gezwabber voor m'n neus.
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #9 Juli 19, 2014, 10:10:03
edit2Rapporteer  
Jasper,
Wij varen beiden: Ik vaar de bar met depower onder de bar, mijn dochter vaart met de ATB depower. Ik vindt onder der bar netter, er hangt niets voor je neus, en je hebt een enorm depower bereik, hetgeen vooral bij het landen in overpower situaties een veilig gevoel geeft.

Ik vind de depower onder de bar lekkerder, ook omdat ik mijn safety aan de depower bevestig.

Net als Eagle Jan erger ik mij ook mateloos aan een deponeer die voor mijn neus zwabbert. Mijn ander dochter vaart F-One en daar zwaait altijd een lijntje voor je neus, erg irritant,  maar ja Eagle en ik hebben al een paar jaar meer op de teller, dus wellicht gezwets van oudere heren.......
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 Juli 19, 2014, 12:45:19
edit2Rapporteer  
noem je mij nou oud Mike?  Shocked  ben misschien wel goed grijs aan t worden maar ben de 35 nog niet gepasseerd.  schater

mbetz

Berichten: 576
Antwoord #11 Juli 20, 2014, 10:21:35
edit2Rapporteer  
Hier nog net geheel grijs.... Onder invloed van famille gaat dit sneller...
LOL
Nog plannen voor Sardinië? Ik probeer de eerste 2 weken September een trip te plannen. Dan zijn de toeristen weg en komt de wind meestal ook weer terug..

Mike
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.