lijnen _ goed en slechte

Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Augustus 24, 2014, 09:37:37
edit2Rapporteer  
ruim een jaar geleden eens 2 sets van 2x stuur en powerlijen gekocht via internet.
vorig jaar na het erop zetten, voelde alles anders dan de originele lijnen uit 2011. leuk wel of de nieuwe elastischer waren en niet zo stabiel, (zoiets van speling of veel rek ofzo). wat ik ook deed meer power minder power, ik kreeg het er niet uit. uiteindelijk nieuwe bars toch gekocht vorig jaar. nu weer die lijnen van toen op de nieuwe bar gezet en wat gebeurd er, precies hetzelfde effect weer.

heeft iemand ook deze ervaringen, en zijn er wel degelijk goede en minder goede lijnen (afgezien van sterkte daar hoef ik het niet over te hebben).
feddomw
Gast
Antwoord #1 Augustus 24, 2014, 09:56:29
edit2Rapporteer  
Moet je aan Evan vragen.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Augustus 25, 2014, 09:03:28
edit2Rapporteer  
Er zijn zeker lijnen met veel meer elasticiteit dan normaal en dat vaart een stuk minder dan stijve lijnen. Het is een eigenschap van de lijn die af hangt van de manier waarop hij geweven, voorgerekt en gecoat is.

Alles bij elkaar genomen maakt dat de ene lijn tientallen centimeters elasticiteit heeft waar een betere lijn maar enkele centimeters elasticiteit heeft. Ik zeg bewust geen rek want slecht voorgerekte lijnen veranderen permanent van lengte na een keer varen.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #3 Augustus 25, 2014, 09:56:57
edit2Rapporteer  
Welk merk en hoeveel kg max zijn je originele lijnen en welk merk en hoeveel kg max. lijnen heb je via internet gekocht?
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #4 Augustus 26, 2014, 22:31:33
edit2Rapporteer  
thanks evan, denk dat je gelijk hebt. zo zie je maar goedkoop is duur koop.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 Augustus 26, 2014, 23:26:18
edit2Rapporteer  
Nu ben ik wel benieuwd wat je gekocht hebt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.