Discussie - wel of niet betalen om te kiten bij een vereniging?

Zeeland135

Berichten: 155
Antwoord #75 Augustus 29, 2014, 13:11:56
edit2Rapporteer  
Dat JIJ het er niet voor over hebt wil niet zeggen dat anderen dat ook niet hebben, zeker omdat veel mensen altijd op dezelfde spot varen en het prettig vinden om faciliteiten te hebben.

Dit is niet de discussie. Faciliteiten zijn prima, echter een toegangspas verplichten onder het mom van "maar dan heb je faciliteiten" is schandalig. Dit hoort vrijwlllig te zijn! Ik stel voor dat de NKV ook een clubje begint op dit strand, en dan shirtjes uitdeelt aan de leden. Is dat gezeik gelijk over. Of is dat alleen gereserveerd voor bepaalde clubjes?? Dat zou namelijk wel discriminatie zijn.

En @Feddo juist door dit soort onzinnige toegangsvoorwaarden voor het strand werk je Belgische perikelen in de hand. Dadelijk begint elk clubje op "zijn" strand met toegangsprijzen te heffen voor kiters. SCHANDALIG!!!
bubbeltje

Berichten: 35
Antwoord #76 Augustus 29, 2014, 14:12:21
edit2Rapporteer  
Met verwondering dit topic gelezen...  Ik ben laatst twee keer met een vriendinnetje uit Leiden wezen kiten in Katwijk. Wij wisten hier niets van, hebben de kitezone opgezocht op het grote bord met de zonering aan deboulevard, zijn erheen gelopen en hebben links van het KNRM station de kites opgepompt en zijn t water op gegaan. Er staan nergens duidelijke borden dat je je ergens moet melden.
Andere kiters (zowel zonder de genoemde lycra's die daar ook kiten, starten en landen, als toevallig nu ik e.e.a. kan linken met blauwe shirtjes aan die van heel stuk verder kwamen) hebben ook niets gezegd tegen ons. Niet op het water, niet op de kant.

Reddingsbrigade was vlak naast ons bezig, heeft gedag gezegd. Politie paar keer langs gereden, ook toen we op t strand bezig waren of zaten. Knikken, maar meer niet.

Noem me maar niet sociaal, maar het staat er ter plekke ook niet duidelijk.
En als niemand wat zegt verder... Het is dat ik dit nu gelezen heb want we hadden dit een derde keer rustig weer gedaan.
Dobbelsteen

Geen avatar

Berichten: 296
Antwoord #77 Augustus 29, 2014, 14:35:14
edit2Rapporteer  
En @Feddo juist door dit soort onzinnige toegangsvoorwaarden voor het strand werk je Belgische perikelen in de hand. Dadelijk begint elk clubje op "zijn" strand met toegangsprijzen te heffen voor kiters. SCHANDALIG!!!

In België zijn we vrij in onze keuze van spots. We moeten gewoon bij een surfclub aangesloten zijn wegens verzekering. Maar we mogen gratis overal gaan kiten (zonder de faciliteiten wel).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.