vandaag kiten in molkwar vanwege noordoostelijke wind

meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #25 September 13, 2014, 01:13:18
edit2Rapporteer  
ja moderator de nsb is er niks bij

 Pffff Speciaal voor jou jongeman14......

Beste fryskegea,

Kunnen jullie deze jongen van het water halen svp


http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=49334.msg696803;boardseen#new
 
Mailtje was meer dan voldoende!
Slaap lekker

jongeman41

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #26 September 13, 2014, 02:51:45
edit2Rapporteer  
ik heb zo mijn eigen informatie gekregen...Dus jullie lullen wat maar..
  Maar de boa zei het klaar en duidelijk.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #27 September 13, 2014, 10:30:54
edit2Rapporteer  
Moet jij niet gaan schaken Anatoli  Roll Eyes
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #28 September 14, 2014, 06:59:51
edit2Rapporteer  
meneer de moderator heeft echt even een boa opgebeld. 
Bedankt ....
Leuk dat je zo opkomt voor de surfers

Jammer dat ze jou kites niet hebben afgepakt

Als ik jou er zie varen snijd ik all je lijnen door dat zal je wel afleren straks kunnen wij nergens meer varen denk  eens na
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #29 September 14, 2014, 07:47:52
edit2Rapporteer  
In Friesland zijn ondertussen alle huidige kitesurflocaties gelegaliseerd. Tijdens dit proces was er een goede dialoog tussen NKV, Natuurbeheer, Rijkswaterstaat, provincie, enz.

De uitgangspositie was:
Daar waar het kitesurfen met betrekking tot veiligheid en natuurwaarden schade toebrengt moet je niet eens het water op willen gaan. Daar waar de veiligheid en natuurwaarden zijn geborgd moet je dan ook weer wel het water op kunnen.

Molkwerum is nu zo'n locatie waar het duidelijk is dat je met je vlieger echt schade kan toebrengen.
Vaak is deze schade voor de kitesurfer zelf niet direct zichtbaar. Molkwerum is voor veel vogels een uitstekend foerageer en rust gebied. En laat dat juist nu, aan het begin van de herfst waar veel vogels zich voorbereiden voor de trek naar het zuiden een echt "ding" zijn.

Een beetje kitesurfer zul je hier dan ook niet op het water vinden want je verziekt meteen de relatie kitesurfen / natuurbeheer.  Het zou maar zo kunnen dat in de toekomst het kitesurfen @Molkwerum onder bepaalde condities wordt toegestaan en dan is die goede relatie onontbeerlijk......
Ga je daar dus nu het water op dan ben je als kitesurfer gewoon stom bezig.


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.