Sunzapper

KappuhH

Berichten: 3273
September 12, 2014, 17:34:13
edit2Rapporteer  
Afgelopen twee weken op vakantie geweest naar de zon en de wind. Daarvoor was ik op zoek naar een goede zonnebrand aangezien ik op zonvakanties meestal na een paar dagen al een koortslip heb door de zon. Kwam uit bij Sunzapper dus daar een setje van besteld met zinc stick, lotion en lippenspul. Youri Zoon schijnt t ook te gebruiken volgens de leverancier dus verwachtte mn tricks ook nog beter te sticken Wink

Al met al dik tevreden. Smorgens 1x insmeren en helemaal niet verbrand. De zinc stick beschermt je heel goed. De lotion is wat dikker dan normaal en zorgt er niet voor dat je huid heel vettig/glad wordt wat met kiten erg fijn is. Bij normale zonnebrand op je voeten schiet je namelijk ongeveer door je straps heen. Nadeel is wel dat de tube niet heel groot is (maar wel goedkoper dan bijvoorbeeld Island Tribe).

Kreeg na mn vakantie wel te horen: ow je bent wel eens bruiner terug gekomen van vakantie. Dat terwijl ik echt veel uren in de brandende zon op het water gestaan heb. Met andere woorden: Sunzapper heeft zn taak goed vervuld.

Disclaimer: heb geen aandelen in Sunzapper ofzo, ben gewoon enthousiast en heb de eigenaar beloofd een berichtje te plaatsen als ik tevreden was...
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 September 12, 2014, 22:23:30
edit2Rapporteer  
Ik gebruik gewoon lekker Vision. Niet duur, werkt erg goed.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 September 15, 2014, 21:13:25
edit2Rapporteer  
iemand al eens gewoon vaseline geprobeerd?
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #3 September 20, 2014, 10:32:22
edit2Rapporteer  
Dat is een ander forum Morres...  Roll Eyes
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #4 September 20, 2014, 10:40:10
edit2Rapporteer  
Dat is een ander forum Morres...  Roll Eyes

 schater Joepie Iets met in de .... voor Morres? En Rob natuurlijk!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.