Balen!!!

_roel_
Gast
September 15, 2004, 08:28:38
edit2Rapporteer  
Ik zou gisteren (14/9) vertrekken naar Mexico, onze bestemming was Playa Del Carmen. Helaas gaat deze reis niet door vanwege de orkaan. Flink balen dus....

Nu willen we graag naar Brazilie. Heeft iemand ervaring met Fortaleza, Natal of Puerto Seguro??

denniSS fuel
Gast
Antwoord #1 September 15, 2004, 08:30:33
edit2Rapporteer  
als je ff 2 wkn wacht dan ben ik terug en kan ik vertellen hoe het is geweest op puerto securo........... ik ga namelijk zonndag vliegen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 September 15, 2004, 10:05:41
edit2Rapporteer  
Ik vlieg op Fortaleza en ga dan direct door naar Cumbuco (www.cumbuco.nl) Dat schijnt echt top te zijn en veel hogere windkans dan in Yucatan. Ik ben vorig jaar op Ilsa Holbox geweest en 9 van de 15 dagen kon je varen, waarvan maar 4 goed met een 12m2.

Ook een trip naar Jeri is een aanrader. Schijnt het op 3 na mooiste strand ter wereld te zijn. Top om te kiten.
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #3 September 15, 2004, 20:34:57
edit2Rapporteer  
Heb ook al dikwijls gehoord dat Cumbuco top moet zijn,ga volgend jaar waarschijnlijk ook...

Balen dat je niet naar mexico kan,nu stond er juist een lekker windje  ;D
DXP

Berichten: 154
Antwoord #4 September 16, 2004, 20:34:44
edit2Rapporteer  
Cumbuco is helemaal af. Beste is Eco Paradise of Holland House. Zou zelf voor Eco Paradise gaan.

Wel zelf materiaal meenemen. Is niet veel te huur!

Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #5 September 16, 2004, 20:51:20
edit2Rapporteer  
Cumbuco is helemaal af. Beste is Eco Paradise of Holland House. Zou zelf voor Eco Paradise gaan.

Wel zelf materiaal meenemen. Is niet veel te huur!



Wil zelf volgend jaar ook naar dat Eco paradise hotel gaan,maar weet je ook hoeveel het ongeveer kost??

Heb er in access al iets over gelezen en was niks als lof over de spot en het hotel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.