Spot bij Camping Blauwe Hand ??

Karst71

Berichten: 170
Augustus 19, 2014, 16:05:14
edit2Rapporteer  
Hoi Allen,

Camping De blauwe hand bij de beulakerwijde stelt op haar website dat je kunt kiten in de omgeveving http://campingdeblauwehand.nl/omgeving/.

Weet iemand of dat inderdaad mag, en zo ja, hoe de spot is qua wind, vlagerigheid, veiligheid etc etc?

Ben zelf eigenlijk niet van plan er regelmatig heen te gaan, maar een vriend van me woont daar in de buurt. Wie weet een keer proberen  Roll Eyes

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Augustus 20, 2014, 11:13:49
edit2Rapporteer  
Er wordt op de Beulakerwijde regelmatig gekite. Wat de plaatselijke omstandigheden zijn weet ik niet.
Ik weet echter wel dat a. het BPR hier van toepassing is, ( off niet toegestaan dus) en b. dat er in de directe omgeving veel natuurgebieden zijn. Even goed je huiswerk doen waar die precies zitten en vaak hebben dit soort binnenwateren veel te maken met vlagerige wind dus kijk uit!
waterfreak

Berichten: 3
Antwoord #2 Oktober 06, 2014, 17:07:34
edit2Rapporteer  
Er kan en mag gekite worden hier, het wordt gedoogd door de waterpolitie  , ben zelf op kantoor geweest en heb deze bevestiging gekregen.
Afgelopen zaterdag is er nog gekite, wel erg lastig om op de spot te komen, alleen bereikbaar met de fiets.  Undecided
Zou graag in contact komen met degene die daar kite, wie o wie ???
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #3 Oktober 06, 2014, 22:03:54
edit2Rapporteer  
Hebben we voor f!#$!$%@^#$&^%*^... sake ook niet eens iets in de bewoonde wereld?? Oftewel binnenwater in de Randstad waar je gewoon kunt kiten?

....behalve dat eeuwige Schellie en Muiderberg???

Gewoon in de Randstad waar de meeste mensen van NL wonen?????

Sorry raak beetje frustie hiervan..

Woon je aan zee en als het aflandig is moet je nog een uur rijden alvorens je ergens je kite mag oplaten...

 ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Of moet ik vanuit Den Haag naar de Beulakerwijdé of all places rijden?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.