Verloren: Cabrinha Switchblade 10m blauw/rood

Damo76

Geen avatar

Berichten: 8
Oktober 09, 2014, 19:54:29
edit2Rapporteer  
Vandaag rond 16:00 in wijk aan zee mijn release moeten trekken van Switchblade 10m blauw-rood. Ben downwind gereden en strand terug omhoog gelopen maar nergens meer te zien. Iemand hem toevallig uit water gevist/gevonden/meegenomen. Zou top zijn.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #1 Oktober 09, 2014, 20:49:14
edit2Rapporteer  
Iets met aflandig ?.....
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #2 Oktober 09, 2014, 20:53:01
edit2Rapporteer  
Zal erom gespand hebben denk ik...
Damo76

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #3 Oktober 09, 2014, 21:11:04
edit2Rapporteer  
Yep, ietwat. Na release bleef hij min of meer parallel aan strand 200m uit de kant downwind gaan
dikkebram

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #4 Oktober 09, 2014, 21:12:12
edit2Rapporteer  
ik heb je pm gestuurd damo
Damo76

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #5 Oktober 09, 2014, 21:23:55
edit2Rapporteer  
Stop maar met zoeken allemaal, hij is terecht.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 Oktober 09, 2014, 21:27:26
edit2Rapporteer  
Yep, ietwat. Na release bleef hij min of meer parallel aan strand 200m uit de kant downwind gaan

ja da's slim ....
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #7 Oktober 09, 2014, 21:41:21
edit2Rapporteer  
ongelooflijk....

Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #8 Oktober 09, 2014, 21:51:13
edit2Rapporteer  
Onhandig, een stukje hoger op egmond stond de wind gewoon wel aanlandig.
Of een stukje lager bij ijmuiden, had ook gekund...
Damo76

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #9 Oktober 10, 2014, 10:00:19
edit2Rapporteer  
Ah, allemaal intelligente mensen hier. Dank voor de zinloze comments.
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #10 Oktober 10, 2014, 10:54:57
edit2Rapporteer  
Precies de reden waarom ik gister naar IJmuiden ben gegaan.
Al moet ik zeggen dat op actueel knmi website de aangegeven richting ZW niet overeen kwam met de werkelijkheid ZZW.

Als je de stroming een beetje tegen hebt zit je meteen een afdrijf probleem.
En nog iets, hoezo had je geen safetylijn of mogelijkheid tot self rescue?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #11 Oktober 10, 2014, 13:54:13
edit2Rapporteer  
Ah, allemaal intelligente mensen hier. Dank voor de zinloze comments.


zinloze acties ontvangen zinloze comments .......
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #12 Oktober 10, 2014, 14:57:18
edit2Rapporteer  
Ah, allemaal intelligente mensen hier. Dank voor de zinloze comments.

Via dit forum, waar blijkbaar intelligente mensen zitten, vind jij je kite terug en dan ga je zo reageren? Beetje arrogant, vind je niet?
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #13 Oktober 10, 2014, 15:01:40
edit2Rapporteer  
heb niks zien voorbij komen vliegen?
Damo76

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #14 Oktober 10, 2014, 16:26:38
edit2Rapporteer  
Jongens, mijn ratio zegt niet meer te reageren. Maar de beste-stuurlui-aan-wal-comments hier vind ik echt zo onnozel dat ik er toch een post aan wijd.

Ik ben enorm blij dat mijn kite terecht is en dat er dus mensen zijn die zo tof zijn m mee te nemen en vervolgens reageren op dit bericht. Daarnaast ook heel dankbaar dat iemand in het water mij even een lift heeft gegeven richting kant. Helemaal goud.

Maar wat mij serieus irriteert, is dat verolgens de spuit elven wakker worden en via een forum gaan beoordelen dat ik gisteren enorm dom en onverantwoord bezig ben geweest. Volstrekte onzin. Ik heb het even nagezocht om in ieder geval toch nog 1 onderbouwd argument in dit topic te kunnen melden. De windrichting was 208 graden rond de tijd dat ik in de problemen kwam. Lijkt mij allerminst kamikaze.

Daarna nog iemand die mij tot verantwoording gaat roepen of ik geen self rescue kan doen en of ik geen safety lijn heb. Man, waar gaat dat allemaal over. Denk je dat ik voor de lol mijn release trek?

Dank aan de toffe behulpzame mensen hier. Maar alle wijsneuzen wens ik toe dat ze zich een beetje koest houden in hun superieure houding om alles te beoordelen en veroordelen zonder enige inhoudelijke kennis van zaken van de specifieke situatie. Ga wat anders doen met je hopelijk kostbare tijd.
 
HkerkMarthijn

Geen avatar

Berichten: 104
Antwoord #15 Oktober 10, 2014, 18:19:46
edit2Rapporteer  
Ik zag hem langs komen, ik zat iets verder dan de bunker. Keek of er niemand aanzat en heb hem laten gaan omdat het behoorlijk hard waaide en mijn skills nog niet goed genoeg zijn om de kite te pakken met dit weer.

Gelukkig heb je hem weer terug.
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #16 Oktober 10, 2014, 22:55:12
edit2Rapporteer  
@ damo, begrijp je opmerking en kan mij er ook in vinden. wijk was gistrn zon dag die je niet wil missen, een van de betere van het jaar met zuid westelijke richting, kortom diegene die het maar onverantwoord vond neem ik niet echt serieus.
en gistren aan het eind van de dag ging het echt serieus waaien en vond ik het op het land niet prettig met mn 6m, signaleerde of iemand mij wilde neerlaten maar niemand had enige tijd oog voor mij. kortom tis altijd fijn om oog voor elkaar te hebben en elkaar te helpen.

sorry voor bovenstaande flauwe opm. was niet de bedoeling en hulde aan malala
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.