El Gouna, Cumbuco of Sal deze winter?

TBK

Berichten: 2050
Antwoord #25 Oktober 14, 2014, 21:06:53
edit2Rapporteer  
Ik vind het nog wel meevallen wat Ries aan filmpies plaatst.
Voordat het op KITEHIGH, YOUTUBE, VIMEO EN FACEBOOK
geplaatst wordt, stuurt ie ons eerst 50x een preview via de mail ter goedkeuring.
Dat noem ik pas spammen, slopend gewoon , al jarenlang slapeloze nachten,
altijd maar die beelden die voorbij flitsen. Cry
We lijden met een lange "ij" nu allemaal aan het PTSS syndroom en staan onder behandeling
van de meest gerenomeerde psychiaters die niet meer weten wat ze er mee aan moeten. ThumpDown

Het leven is gewoon K@T , wat hier op kitehigh gespamd wordt door HH is gewoon peanuts !

Laat 'm aub hier op 't forum losgaan want gedeelde smart is halve smart ! InLove
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26 Oktober 14, 2014, 21:14:07
edit2Rapporteer  
Ik vind het nog wel meevallen wat Ries aan filmpies plaatst.
Voordat het op KITEHIGH, YOUTUBE, VIMEO EN FACEBOOK
geplaatst wordt, stuurt ie ons eerst 50x een preview via de mail ter goedkeuring.
Dat noem ik pas spammen, slopend gewoon , al jarenlang slapeloze nachten,
altijd maar die beelden die voorbij flitsen. Cry
We lijden met een lange "ij" nu allemaal aan het PTSS syndroom en staan onder behandeling
van de meest gerenomeerde psychiaters die niet meer weten wat ze er mee aan moeten. ThumpDown

Het leven is gewoon K@T , wat hier op kitehigh gespamd wordt door HH is gewoon peanuts !

Laat 'm aub hier op 't forum losgaan want gedeelde smart is halve smart ! InLove


whahahahaha! Ik kom niet meer bij.
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #27 Oktober 14, 2014, 22:18:31
edit2Rapporteer  
Geen probleem hoor Richard.

Gewoon lekker blijven posten...Jij bent toch 1 van de mascottes van kitehigh!  ThumpsUp

Wat een gezeik om nix van die gast..
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #28 Oktober 14, 2014, 22:42:53
edit2Rapporteer  
Citaat
We lijden met een lange "ij" nu allemaal aan het PTSS syndroom en staan onder behandeling
van de meest gerenomeerde psychiaters die niet meer weten wat ze er mee aan moeten.

Het leve is k..t, sterkte  ThumpsUp Grin



Citaat
Gewoon lekker blijven posten...Jij bent toch 1 van de mascottes van kitehigh!

En Zo Is dat  ListenToMe  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie Cool


Citaat
Wat een gezeik om nix van die gast.
.
Hij noemt zich wel wereld reiziger, dus moet veel hebben mee gemaakt in al zijn wereld reizen en dit is dus de bekende druppel die de emmer doet laten plonzen.  Grin


By the way mot hier geen topic van worden gemaakt ?? of een parlemaintaire enkette ?? kamervragen ?? Filmpies bij vragen over kite landen mag dat ??? of niet ??  ThumpsUp    ThumpDown   Cool

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #29 Oktober 14, 2014, 23:15:01
edit2Rapporteer  
Citaat
Laat 'm aub hier op 't forum losgaan want gedeelde smart is halve smart 

Prijs um nu niet de hemel in want op zolder hebbie nog een doos vol met filmpies uit zijn marine tijd en geloof me daar wordt je nie vrolijk van.  Grin schater

Ik heb ze zus trouwd en me zolder staat ook vol met ouwe film meuk  Roll Eyes
its all in the famulie  Joepie
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #30 Oktober 17, 2014, 22:02:09
edit2Rapporteer  
Zo, mijn internetverbinding heeft er een paar dagen uit gelegen en ik zit even de laatste berichten op
het forum door te lezen ThumpsUp
Zie tot mijn grote verbazing dat er een nieuwkomer is die moeite heeft met de filmjes van Richard. Tongue
Even een goede raad, wereldreiziger: ga in de hoek staan en denk even na, je hoeft toch niet te kijken!
Ik ben dol op de filmpies.  ListenToMe
mvandijk

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #31 Oktober 18, 2014, 00:37:04
edit2Rapporteer  
@wereldreiziger25
Don't worry. There are quite a few amazing kitesurf spots around the world without large Dutch crowds.
Tip: follow the French - they seem to be the true pioneers in finding good authentic locations without mass-tourism.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #32 Oktober 18, 2014, 21:04:11
edit2Rapporteer  
Citaat
denk even na, je hoeft toch niet te kijken!

En Zo Is Dat !!!!  ListenToMe  ThumpsUp Cool YeSS  Grin


Citaat
Ik ben dol op de filmpies.  ListenToMe
dat meen je niet ???  Grin ongelofelijk  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #33 Oktober 18, 2014, 21:18:38
edit2Rapporteer  
Is ook niks mis met de filmpjes, maar na ze de 20e keer langs zien komen  vliegen in tig topics hoeft het van mij niet meer zozeer.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #34 Oktober 19, 2014, 00:15:10
edit2Rapporteer  
Haha. Kunnen we niet gewoon de zwarte pieten discussie hier gaan houden?

'Iedere gek zijn gebrek' zei mijn oma altijd.  Laat die Richard toch lekker zijn gang gaan joh. Je hoeft ze echt niet iedere keer te kijken wanneer hij ze weer post (@oa Wereldreiziger & Evan).

Ps. Zou een wereld reiziger ons niet beter kunnen vertellen waar we moeten zijn om te kiten ipv andersom?
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #35 Oktober 19, 2014, 12:53:17
edit2Rapporteer  
Humor is soms ver te zoeken.... azijn schenken ze overal.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #36 Oktober 25, 2014, 10:41:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Humor is soms ver te zoeken.... azijn schenken ze overal.

Citaat
Laat die Richard toch lekker zijn gang gaan joh. Je hoeft ze echt niet iedere keer te kijken wanneer hij ze weer post (@oa Wereldreiziger & Evan).

En zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!!!  ListenToMe  ThumpsUp loser Grin Joepie YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.