BySlis live!

Slis

Berichten: 563
Juni 15, 2015, 07:28:02
edit2Rapporteer  
BySlis live!

 
Nee, dit nieuwsitem gaat niet over een concert, een optreden of een liveshow… Sinds vandaag is mijn webshop officieel online!
 
Veel mensen kennen mij via het kiten, de events of Hanglos. En als je al klant bij me bent, van het persoonlijke contact. Veel mensen wisten mij echter nog niet te vinden. Bij deze kan je niet meer om me heen!
 
BySlis is een unieke winkelformule, gezien de producten van LiquidForce Takoon en Wainman Hawaii nergens anders in Nederland verkrijgbaar zijn.

Enkel de aangesloten partners, scholen en reisorganisaties hebben de mogelijkheid tot wederverkoop. Waarom? Omdat we niet investeren in stenen, maar in dromen.
 
Wat is je voordeel bij BySlis? Altijd persoonlijk advies, altijd de meest directe vorm van service en garantie. En natuurlijk de beste prijs.
 
Benieuwd of er voor jou ook wat bij zit? Ga snel kijken!
 
www.byslis.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.