Front 360 King Deadman Board Flip - Toby Braeuer

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
November 14, 2014, 14:41:32
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/111298809

Trick video of a Front 360 King Deadman Board Flip performed by Toby Braeuer.
More info on airstyle.tv
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #1 November 14, 2014, 15:01:48
edit2Rapporteer  
Persoonlijk blijk ik Old School mooier vinden om te zien dan al die nieuwerwetse unhooked tricks.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 November 14, 2014, 15:15:22
edit2Rapporteer  
en dan halverwege uithaken en ondersteboven naar beneden donderen auchh..

maar ik ga m wel proberen haha
ES

Geen avatar

Berichten: 289
Antwoord #3 November 14, 2014, 17:43:30
edit2Rapporteer  
Pfff en moet je dan helemaal over de kop om hem ook nog te kunnen landen of kan die soms ook anders ? Anders kun je denk ik eerst beter met die salto beginnen van Kevin Langeree. En om deze tricks nu nog te gaan oefenen word het daar niet al een beetje wat koud voor. Ik denk dat je 9 van de 10 keer hem echt niet gaat landen dus dat is 9 keer lekker een frisse duik nemen. hehe
Hij gebruikt trouwens ook de microloop van North, ik weet niet of hij dat met deze trick ook doet. Airtime lijkt niet heel extreem maar kan de slow motion zijn. Nou je kan duidelijk zien dat hij de microloop gebruikt, ik weet niet of het ook zonder mogelijk is. Ik zie sommige ook heel lage deadmans/boardoffs doen of 360 one footers transisions of hoe het ook mag heten.

Lees net dat ie dit voor het eerst geland heeft paar dagen terug, met een 18m Rebel op 32m lijnen in 16-20 knopen.


Ohw en het King of the Air 2015 Toby Braeuer YouTube filmpje mag dan ook wel gepost worden, maar dat moet dan wel in een apart topic of niet ?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 November 14, 2014, 17:51:03
edit2Rapporteer  
Deadman kan met de huidige kites alleen met een stopper of microhook, anders donder je als een baksteen uit de lucht wanneer je de bar loslaat
Dobbelsteen

Geen avatar

Berichten: 296
Antwoord #5 November 14, 2014, 19:13:19
edit2Rapporteer  
Persoonlijk blijk ik Old School mooier vinden om te zien dan al die nieuwerwetse unhooked tricks.

Ik vind het net omgekeerd. Al dat gedoe met die boardoffs doet me denken aan skateboarden en van je skateboard afstappen, met je handen het skateboard pakken, er mee gooien om dan terug onder je voeten te leggen.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #6 November 14, 2014, 19:58:58
edit2Rapporteer  
Ik hou meer van de variatie. En eerlijk gezegd ben ik de meeste filmpjes van Toby Braeur snel beu.
Oldskool ok, maar al die variatie's op boardoffs vind ik dan minder interessant
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.