Blessure onderzoek

Stella-harder

Geen avatar

Berichten: 1
December 04, 2014, 15:43:12
edit2Rapporteer  
Hallo Kiters!

Mijn naam is Stella Harder en ik ben bezig met het afronden van mijn studie Fysiotherapie. Hier heb ik jullie hulp hard bij nodig, want ik ben een onderzoek gestart naar het ontstaansmechanisme van kitesurf blessures. Op deze manier hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan het voorkomen van kite blessures, zodat we meer op het water kunnen staan!

Daarom ben ik op zoek naar kiters, die de afgelopen periode (max. 1 jaar) tijdens het kiten een acute (door val bijv.) ontstane blessure hebben gehad. Dit mag ook op het strand zijn ontstaan.

Het onderzoek gaat middels een vragenlijst over hoe de blessure is ontstaan en de omstandigheden om het moment van ontstaan heen.

Heb jij een blessure gehad? Of ken je iemand met een blessure?
Neem dan contact met mij op via:
Mail: Stellaharder@hotmail.com
Tel nr.: 0624498995

Ride hard en alvast bedankt!

Groeten,
Stella
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 December 04, 2014, 20:49:03
edit2Rapporteer  
check ook http://www.drhaverkamp.nl/kitesurf/
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #2 December 04, 2014, 23:18:23
edit2Rapporteer  
Been gebroken geld dat nu fout gezet been
Rule

Berichten: 174
Antwoord #3 December 05, 2014, 15:33:20
edit2Rapporteer  


Op wat verrekte (brede) rugspieren na crashes en verlittekende voeten van de schelpen na helemaal niets.. Dat mag ook wel in het onderzoek!

Als het onderzoek is om de onderhandelingspositie van de NKV te versterken vanwege berichten in de media; die berichten komen alleen als er iemand in de poeier ligt/afdrijft naar Engeland. En naar mijn idee gebeurt dat vooral bij beginners op het land of ervaren zelfoverschatters bij aflandige wind. Daar doet zo'n onderzoek helaas niets aan..

Maar toch; leuk dat dit er komt, al vraag ik me af of interessante gevallen voor fysiotherapie hier worden gepost. Gescheurde/verrekte spieren zijn niet echt de moeite om te posten, zeker niet als er net al n manke piraat met kromme benen heeft gepost Grin Misschien een idee wat specifieker neer te zetten wat je zoekt? Of n online enquete maken die we in kunnen vullen?

Succes in ieder geval!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.