Red Bull king of the air 2015

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
November 21, 2014, 18:56:00
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=B5TsU8qw90o

Tieme Rietveld!
My submission for Red Bull King of the air 2015
Please give me your vote!
http://redbullkingoftheair.com/riders/
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #1 November 21, 2014, 21:46:40
edit2Rapporteer  
dik filmpie tieme denk als ik de meeste filmpjes vergelijk dat je wel kans maakt
joosie

Berichten: 967
Antwoord #2 November 22, 2014, 00:11:12
edit2Rapporteer  
Nice ThumpsUp
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #3 November 23, 2014, 07:54:40
edit2Rapporteer  
dik filmpie tieme denk als ik de meeste filmpjes vergelijk dat je wel kans maakt

Ben ik het helemaal mee eens,veel filmpjes laten alleen vlak water zien. Hier zit ook duidelijk werk in de golven in, uiteindelijk ga je dan toch hoger.

Dit filmpje en die van Maarten van Es zouden zeker kans moeten maken.

P.S. misschien is het tijd voor een kitehigh poll mbt het beste loeppie?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 November 23, 2014, 22:17:21
edit2Rapporteer  
dik filmpie tieme denk als ik de meeste filmpjes vergelijk dat je wel kans maakt

Ben ik het helemaal mee eens,veel filmpjes laten alleen vlak water zien. Hier zit ook duidelijk werk in de golven in, uiteindelijk ga je dan toch hoger.

Dit filmpje en die van Maarten van Es zouden zeker kans moeten maken.

P.S. misschien is het tijd voor een kitehigh poll mbt het beste loeppie?
Meerdere malen heb ik Maarten belachelijk hoog en hard zien vliegen, op slufter spant hij toch echt de kroon. Helaas kon hij er met RedBull boven NAP in 2012 door een knie blessure ( operatie) er niet bij zijn. En plek op de RB KOTA heeft hij mijns inziens ruimschoots verdiend. ik zie hier veel voorbijkomen uit de benelux, maar Maarten gaat toch echt het hardst onder de grote onbekenden. soms baal ik dat ik de camera niet bij me heb als die gast zie loopen.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 November 24, 2014, 00:02:06
edit2Rapporteer  
Ben het niet vaak met Arend eens, maar ben nog geen enkel NL filmpje tegen gekomen waar iemand zo belachelijk hoog en ver vliegt. En dan dat hij ook nog eens hard kan loopen, en ook oldskool kan doen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.