Best GP 2015?

Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
December 01, 2014, 00:32:10
edit2Rapporteer  
Hoi, is er iemand hier die ervaring heeft met de 2015 best gp? Ik ga begin januari naar Kaapstad en kan daar denk ik een mooie deal krijgen voor deze kites.

Wat ik zoek:
Freestyle kite met goede high-end, niet te hardcore zoals een Fuel, wat depower op de bar maar wel direct. Wat ik vooral doe is loopen, hoog springen en wat uithaken.
Daarnaast heb ik nog een waveboard maar ik zit er over te denken om voor het wavekiten wat 2e hands of overjarige kites te halen omdat ik verreweg het meest op m'n twintip sta, het waveriden is een beetje voor erbij.

Natuurlijk zijn er genoeg andere interessante kites maar ik zou graag wat specifieke info willen hebben over de gp van mensen die er mee varen. Hoe goed is de 7m te houden in 40kn+? Klimt de kite goed na een loop? Low-end/high-end? Voor uithaken is het natuurlijk een prima kite maar vooral de freeride eigenschappen zijn voor mij nog een beetje onduidelijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.