Marsa Alam Egypte Badt Gaste on Tour

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #175 September 19, 2015, 15:59:18
edit2Rapporteer  
Marsa is echt veel beter als El Gouna. Als je het complete plaatje bekijkt, zelfs beter als Brasil. Dat Egypte gaat me nooit helemaal trekken, maar iedere dag 35 graden, echt iedere dag goede wind (veel met de 9m kunnen knallen), eten zoveel je wilt, kitespot op het strand bij het hotel, zwembad met beachbar naast de kitespot en noem maar op, maakt een hoop goed. Niks met de tuktuk, buggy of wat dan ook. Vrij weinig kiters op het water in een hele grote, helderblauwe, vlakke lagoon waar je kunt knallen als de beste. Buiten ons waren er misschien nog 6 anderen dus echt super. Als ik weer naast Egypte zou gaan om te kiten, hoef ik geen minuut na te denken en ga ik direct hier weer heen. Was echt een topweekie met iedere dag wind  YeSS

Internet is alleen zwaar kl@te. Daarom hebben we tussendoor geen berichten kunnen versturen  ThumpDown

Ik zet er vanavond wel wat foto's op. Daar kun je goed op zien hoe rustig het was en hoe de lagoon is  ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #176 September 19, 2015, 16:16:47
edit2Rapporteer  
goedemorgen heren van het geerde kiteforum  Grin Grin Grin Grin Grin
effe hier wat nutteloze regels 
wat een heerlijk oord super blauw water en inderdaad kan je elke dag varen
leuke eigenaar van de kitespot HERR JOSEF  Joepie
mooie groooooote kasten om je kitespullen in te doen en je kan er elk moment in dus je hoeft niet te wachten om te gaan varen
neem wel je pomp mee want de compressor staat  na half 9 pas aan
je kite word zeer netjes op en neer gelaten door zeer ervaren kiteboy's
mooi hotel en alles op loopafstand dus geen tukkie tukkie meer  ListenToMe ListenToMe
we hebben ook gesnorkeld en ongelofelijk wat een mooie plaatjes foto's en vele filmpjes volgen nog 
we hebben zelfs dolfijnen gezien maar die wisten dat de dolfijnenman zou komen dus die waren er in grote getalen heengekomen
we hebben een zeer geslaagde week gehad en was reuzegezellig bedankt jongens volgend jaar weer
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #177 September 19, 2015, 18:33:55
edit2Rapporteer  
Welkom thuis ..boys .....goed te lezen dat julllie weer een top week hebben gehad.. ThumpsUp Grin

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #178 September 19, 2015, 20:17:20
edit2Rapporteer  
.
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #179 September 21, 2015, 14:11:19
edit2Rapporteer  
 (up_kitesmiley)Lekker dat jullie het fijn gehad hebben wij vertrekken 22 oktober hihaaaaaaaaa Joepie
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #180 September 21, 2015, 16:06:21
edit2Rapporteer  
Volgende week ff weekje El Gouna, hebben de kitekings nog tips? wat moet er mee qua maten? 5, 7, 8, 9, 10, 12, 15, 17? 

Of Haring nog linkje naar een filmmpje ofzo? Grin
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #181 September 21, 2015, 18:04:56
edit2Rapporteer  
en haringhai nou al eens een keer geloopt of alleen maar weer aan gedacht
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #182 September 22, 2015, 11:47:33
edit2Rapporteer  
Citaat
Of Haring nog linkje naar een filmmpje ofzo?



http://vimeo.com/7308747



http://www.youtube.com/watch?v=L1pDGUkVek4


http://elgouna.kiteboarding-club.com/de/das_bietet_dir_die_station/wind_webcam_und_tide
Hier zaten wij  ThumpsUp


Citaat
wat moet er mee qua maten? 5, 7, 8, 9, 10, 12, 15, 17? 


Grote maten mee dan kan je altijd varen, duss 10   12  15 en 17 ThumpsUp


Citaat
en haringhai nou al eens een keer geloopt of alleen maar weer aan gedacht

denk er constant aan nu ook weer, blijft in mijn hoofdt zitten Grin

joepje

Berichten: 206
Antwoord #183 Mei 17, 2016, 15:31:25
edit2Rapporteer  
Mannen, wat is het bete/ leukste hotel om te doen in Marsa Alam?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #184 Mei 17, 2016, 16:32:09
edit2Rapporteer  
Mannen, wat is het bete/ leukste hotel om te doen in Marsa Alam?


Wij zaten hier  http://www.zoover.nl/egypte/egypte/marsa-alam/magic-tulip-beach-resort-vh-tulip-resort/hotel


Hier zie je het hotel op het filmpie.

 Van je slaapkamer een paar minuten lopen naar de spot en onbeperkt je kanaal vol trappen met eten en drinken maar pas op, van de 13 man (en een vrouw) die meegingen waren er 10 aan de schijterij
Rook je ? Rokers hadden bijna nergens last van

Warm tot heet bier in plastic bekertjes moet je ook van houden  ThumpDown

Wel weer heel mooi is de steiger waarvan je op het einde heel mooi kan snorkelen als het niet waait



http://vimeo.com/147461956
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #185 Mei 17, 2016, 18:01:26
edit2Rapporteer  
Paar minuten lopen? Hadden jullie geen gratis upgrade dan?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #186 Mei 17, 2016, 18:35:56
edit2Rapporteer  
Paar minuten lopen? Hadden jullie geen gratis upgrade dan?

Nee.. waar kon je die krijgen dan ?
Ben jij er ook geweest ? Dacht dat je naar El Gouna was geweest vorig jaar ?


Een van de Kite Kings is er al meerdere keren geweest en heeft nu een diamanten bandje. Dit houd in Ijskoud bier uit een glas
En niet lopen, want je kamer zit tegenover de spot, ongelofelijk

Na een keer heb ik het wel gezien daar, maar dat is persoonlijk.  Grin, daarom dit jaar met de Badt gastuh on Tour naar Sardinië  ThumpsUp


Ik wil er nog een keer heen als ik dement en oud ben en dat een blonde gewillige verpleegster  mijn rolstoel wil duwen naar het einde van de steiger.
Daar gaan we dan heerlijk snorkelen en denk ik dan dat ik in een aquarium zit met mijn blonde verpleegstertje  Grin
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #187 Mei 17, 2016, 19:35:21
edit2Rapporteer  
Kreeg je bij t inchecken, gast zag natuurlijk gelijk dat wij bekende kiters waren, ah mister! famous kitesurfers, free upgrade for you!  Dus begane grond, achter t kitehokkie. Alleen wat verder lopen naar de vreetschuur.

Zal ook nooit mijn favoriet worden, maar last-minute wind checken en gaan is het een goede optie.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #188 September 04, 2016, 23:04:59
edit2Rapporteer  
nog effe en dan gaan we weer RIDE EN DEBEUN  ListenToMe ListenToMe
gezellig met z'n twee'n de rest van de kitekings  mocht hier niet meer komen vanwege zeuren over lauwbier
heerlijk weer richting egypte en de hele week los gaan in dat heerlijke warme water
nog een paar dagen klussen en dan gaan we los
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #189 September 04, 2016, 23:37:28
edit2Rapporteer  
Citaat
de rest van de kitekings  mocht hier niet meer komen vanwege zeuren over lauwbier

 schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater



Hafe fun Beun, op je jaarlijkse kite weekie,   ThumpsUp    Je heb het verdiendt en denk om de duitsers  Grin




http://vimeo.com/140188648

E-OnE

Berichten: 10
Antwoord #190 September 05, 2016, 01:38:39
edit2Rapporteer  
Hi Guys, ff vraagje, wil denk ook in sep nog 8 dagen gaan. Maar klopt het dat je 50, - euro moet betalen om te mogen kiten bij het kitecenter?
FRans qxl

Berichten: 90
Antwoord #191 September 05, 2016, 06:35:36
edit2Rapporteer  
Hoe diep is het water in de lagoon ????......
Het lijkt wel alsof het overal net  een metertje diep is in de lagoon.
Of zijn er ook diepere stukker in de lagoon waar het dieper is als 1,5 m...???
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #192 September 05, 2016, 07:18:30
edit2Rapporteer  
Hi Guys, ff vraagje, wil denk ook in sep nog 8 dagen gaan. Maar klopt het dat je 50, - euro moet betalen om te mogen kiten bij het kitecenter?

http://www.kitecenter-tulip.com
Zie prijzen..
bramvk

Berichten: 118
Antwoord #193 September 05, 2016, 08:48:40
edit2Rapporteer  
..., echt iedere dag goede wind (veel met de 9m kunnen knallen), ......

Ik ga daar morgen heen. In de tas een 9m en 12m.  Klopt mijn inschatting dat de 7m thuis kan blijven?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #194 September 05, 2016, 10:46:06
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik ga daar morgen heen. In de tas een 9m en 12m.  Klopt mijn inschatting dat de 7m thuis kan blijven?
https://www.windfinder.com/forecast/marsa_alam

Hoe zwaar ben je ? Als je ruimte en gewicht in je kite tas heb zal ik alles meenemen en anders de 7 thuis laten


Citaat
Hoe diep is het water in de lagoon ????...... Het lijkt wel alsof het overal net  een metertje diep is in de lagoon.
Of zijn er ook diepere stukker in de lagoon waar het dieper is als 1,5 m...???
Niet dieper dan een metertje of minder, hangt  ook van hoog en laag water af



Citaat
Maar klopt het dat je 50, - euro moet betalen om te mogen kiten bij het kitecenter?
Klopt, gelijk is dit voor de storage opbergen van je kite en gebruik aggregaat en hulp  bij het starten en neerhalen van je kite.
bramvk

Berichten: 118
Antwoord #195 September 05, 2016, 13:25:32
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik ga daar morgen heen. In de tas een 9m en 12m.  Klopt mijn inschatting dat de 7m thuis kan blijven?
https://www.windfinder.com/forecast/marsa_alam

Hoe zwaar ben je ? Als je ruimte en gewicht in je kite tas heb zal ik alles meenemen en anders de 7 thuis laten


78 KG-tjes.
Neem anders de 7m wel mee als handbagage.
Past nog van alles bij in de rugzak van de 7m.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #196 September 05, 2016, 20:52:44
edit2Rapporteer  
zo druk met inpakken en alles in orde maken
de wind voorspellingen zien er goed uit
we gaan los john
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #197 September 07, 2016, 15:58:34
edit2Rapporteer  
Jaja, net alles ingepakt. Voorspellingen zijn goed man. Lekker een weekie zon, zee en wind. Heerlijk  YeSS YeSS YeSS
joosie

Berichten: 967
Antwoord #198 September 07, 2016, 23:16:12
edit2Rapporteer  
Zoooo lekker hoor veel plezier ThumpsUp
John als ze er weer is Groeten aan Tijger Lilly Grin
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #199 September 08, 2016, 20:19:11
edit2Rapporteer  
Hahaha, die kwam ik laatst tegen. Ze gaat dit jaar niet. Baalde ze wel van, want ze wilde weer gezellig met de mannen op pad  loser loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.