Marsa Alam Egypte Badt Gaste on Tour

TBK

Berichten: 2050
Antwoord #25 Februari 05, 2015, 20:38:22
edit2Rapporteer  
En zo is 't !
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #26 Februari 05, 2015, 20:41:42
edit2Rapporteer  
En niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarssssssssss !!!!!!
madsoldier

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #27 Februari 06, 2015, 20:21:32
edit2Rapporteer  
Ik zoek ook nog iemand voor Egypte of een low budget vakantie (Tarifa) eind feb, maart of begin april 8-10 of 14 dg Smiley
ps: Frank je hebt pm
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #28 Februari 17, 2015, 21:05:40
edit2Rapporteer  
Gaat ie of gaat ie niet ?
Ja ik ga,samen met Marc Leyzen naar Marsa Alam op 21 maart.
Ff de wind opmaken voor september, dan kunnen we weer lekker ouwetakkebosse een week lang. ThumpsUp schater
madsoldier

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #29 Februari 17, 2015, 22:32:31
edit2Rapporteer  
En als je er voor de 2de keer komt krijg je een gouden bandje. Als er dan geen wind is blazen ze voor jou Smiley
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #30 Februari 18, 2015, 17:16:53
edit2Rapporteer  
Doe je goed Frankie. Geniet ervan  YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #31 Februari 19, 2015, 10:04:23
edit2Rapporteer  
Citaat
Ja ik ga,samen met Marc Leyzen

Wie is dat nou weer ?????? en hoe komt tie door de ballotage commissie ???  Grin

Hafe fun Frank en jij heb dit jaar al weer 2 terugreizen, ongelofelijk, bofferd  loser  Grin  ThumpsUp
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #32 Februari 24, 2015, 22:47:44
edit2Rapporteer  
Zijn er met recente ervaring met dit resort en/of Marsa Alam? Met name is het er veilig?

ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #33 Februari 25, 2015, 00:02:43
edit2Rapporteer  
Zijn er met recente ervaring met dit resort en/of Marsa Alam? Met name is het er veilig?



zolang je niet in dezelfde periode gaar als harinkie ben je veilig  schater

nu even iets serieuzer daar ben je veilig het probleem in egypte zit hem in de sinaï woestijn, daar zit je niet in de buurt en je vliegt er ook niet over heen.
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #34 Februari 25, 2015, 21:07:07
edit2Rapporteer  
Thanks Ica84 had zelf dezelfde gedachte maar even checken kan geen kwaad wat veiligheid betreft.
martho

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #35 Februari 26, 2015, 12:40:46
edit2Rapporteer  
Misschien iets te kort door de bocht Ice84?

Zie http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/egypte en
http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/afrika/egypte/ra_egypte.jsp
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #36 Maart 06, 2015, 08:40:26
edit2Rapporteer  
Gaat ik je aflossen |Frank wij gaan 28 mrt ri Marsa Tulip Inn met spot voor het hotel.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #37 Maart 06, 2015, 17:00:11
edit2Rapporteer  
Gaat ik je aflossen |Frank wij gaan 28 mrt ri Marsa Tulip Inn met spot voor het hotel.

Ga je met de badt meester ?
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #38 Maart 08, 2015, 11:57:27
edit2Rapporteer  
Ik ben vanmorgen terug gekomen van een week in het Tulip Hotel - Marsa Alam. Ik heb er gezeten van zaterdag 28 februari tot zaterdag 7 maart.

Alle dagen wind alleen voor mij afgelopen woensdag wat teveel wind (tegen de 40 knopen). Spot is echt top. Mijn spullen heb ik gestald bij het Best center (50 eur voor een week). Hierbij krijg je een locker, kan je gebruik maken van de compressor en launch-/land en rescue hulp. Erg relaxt sfeertje en niet al te druk op het water. Voor degene die nog gaan, neem ook snorkel spullen mee. Het rif voor de deur (aan het einde van de steiger) is echt prachtig en een must see (zeer veel vis gezien en zeeschildpadden).

Helaas is er geen wind garantie. Heb er diversen gesproken welke dagen achter elkaar geen wind gehad hebben. Gisteren was het nagenoeg windstil en de boys van het kitecenter vertelde dat dit 3 tot 4 dagen zal aanhouden.

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #39 Maart 09, 2015, 10:13:01
edit2Rapporteer  
Hebben ze daar snorkspullen bij de spot (net zoals in El Gouna) of is het echt een must om dat zelf mee te nemen Huh
Thetheo

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #40 Maart 09, 2015, 13:19:09
edit2Rapporteer  
moet eerlijk zeggen dat ik het nogal opvallend vind dat mensen nu naar Egypte gaan. Ok het zal vaak goed gaan maar het is duidelijk een hele instabiele/onrustige situatie. Ik ken het land heel goed en ga zelf liever nu ergens anders heen om relaxed te kiten .

Maar ja ieder moet het voor zich zelf bepalen maar als kenner zou ik adviseren denk effe na en ga lekker naar Canarische Eilanden ,Sal e.d



Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #41 Maart 09, 2015, 21:18:06
edit2Rapporteer  
@Ride; op de spot is ook een koop/huur mogelijkheid. Deze (kleine) shop zit schuin voor de pier. Als je zelf spullen hebt zou ik deze zelf meenemen (niets zo prettig als je eigen materiaal laten we maar zeggen)

@Thetheo, ik had ook mijn twijfels voor ik gekozen heb voor een vakantie naar Egypte. Wanneer je gaat zoeken vind je naast de site van buitenlandse zaken niet zo heel veel informatie. De onrust zit volgens mij meer in de buurt van sharm el sheikh (Sinai). Over de trip naar Marsa Alam kan ik kort zijn, ik heb mij nooit onveilig of bedreigd gevoeld. De trip is verder prima verlopen en is wat mij betreft niet anders dan jaren geleden (voor afzetting president Morsi en/of dreiging vanuit IS).

Tot slot is het weer op de Canarische Eilanden in deze periode (maart) alles behalve zeker, kan zo in de regen/kou terecht komen. Op Sal is de wind (op kitebeach na) over het algemeen offshore.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #42 Maart 10, 2015, 18:34:20
edit2Rapporteer  
Thanks man ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #43 Maart 10, 2015, 20:17:15
edit2Rapporteer  
Hoi Bluecupra

Nog  even een paar heel belangrijke vragen waar jij vast en zeker het antwoord op weet:  Grin

Hoe zit het de hamburgers tussen de middag zijn ze een beetje te kanen ?? Onbeperkt ?

Hoe is het reanimatie team in de avond ? Welke musicals kan ik verwachten ??

Worden er ook triples geschonken. ? Rum met een beetje cola voor de kleur

Is het bier een beetje te zuipe en goed koudt ?

Hoe is het eten ? Hoeft niet lekker te wezen als het maar veel is




 
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #44 Maart 10, 2015, 21:09:09
edit2Rapporteer  
@Haring, bij het buffet heb ik maar één keer 's-avonds hamburgers gezien. Op het strand zit echter ook een bar/restaurant waar ze tussen 12:00 en 17:00 snacks serveren. Heb daar meerdere keren mensen vandaan zien komen met patat en wat gefrituurd erbij. Ben daar zelf niet zo van dus heb daar niet gegeten.

Het animatie team is de gehele dag aanwezig en kom je echt overal tegen. In de avond (start +/- 21:30) wordt er in het amfitheater een show gegeven.Dit is volgens mij dagelijks. Wij hebben één keer een show bijgewoond welke wel leuk was (Egyptische dans). In de all-inclusive formule zit (lokaal) "Luxor" bier wat ik prima te drinken vond. In de minibar op je kamer zit ook wat Heineken maar kost €3.50 per blikje. Verder is het ook mogelijk om rum cola te bestellen (lokale rum) welke ook prima te doen is.

Het eten is afwisselend en soms wat te gaar, had voor mij wat minder gekund wat de smaak zeker ten goede zal komen. Verder over het eten geen klagen, elke dag is er voldoende aanwezig. Ook is er elke avond een bepaald thema waar het eten op afgestemd is. Buiten is er ook elke avond wat van de BBQ (vis/vlees of groente).

Als er nog vragen zijn, shoot Smiley



Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #45 Maart 10, 2015, 21:11:18
edit2Rapporteer  
Dat ziet er allemaal prima uit, bedankt voor de info  ThumpsUp  heb er nu al zin in  ThumpsUp Joepie YeSS
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #46 Maart 22, 2015, 18:02:01
edit2Rapporteer  
Ken ik annuleren... Angry
Mischien was het wel Hans zijn Duitse vriend..  Tongue

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23833575/__Haai_bijt_Duitser_dood__.html

Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #47 Maart 23, 2015, 17:45:43
edit2Rapporteer  
Kwam dat artikel ook tegen, alleen kan ik niet vinden waar dit precies gebeurd is en/of het een duiker of snorkelaar was.
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #48 April 06, 2015, 11:42:59
edit2Rapporteer  
Het was een mooie week, spot is niet al te groot binnengaats bij eb. Buitengaats op eigen risk want er is geen backup van een bootje. Je kan echter alleen daar komen bij hoog water.

20 man is de spot vol maar ik heb er niet meer dan 10 meegemaakt. Dus wel relaxt.

Hotel is prima, zwembaden en catering ook.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #49 April 06, 2015, 12:18:51
edit2Rapporteer  
En de windt ?? Haaien ??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.