Tom neemt zelf ontslag bij de nkv ???

wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #25 Februari 20, 2015, 16:32:43
edit2Rapporteer  

Gisteren kregen we te horen dat zuidlaardermeer onder druk staat.
Met een groepje locals gaan we nu zelf om tafel met een aantal instanties.





Locals moeten ook eerst de zaak op zich nemen, zij willen er kiten en hun spot behouden dus hun inzet is ook het beste, locale contacten zijn ook beter. Vanaf t moment dat er lokaal aanspreekpunt is kan je de NKV (Tom) inschakelen voor steun.
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #26 Februari 20, 2015, 18:38:54
edit2Rapporteer  
martimor,
het is een broodje aap verhaal.  ListenToMe
Laat je niets wijsmaken, bij mijn weten valt kitesurfen in veel gevallen gewoon onder een gezins-
WA verzekering. Zelf ben ik verzekerd bij Ohra, maar ook bij Centraalbeheer (onderdeel van Achmea)
zit kitesurfen gewoon in je WA. Controleer dus je polisvoorwaarden als dit je reden is om lid te worden van het NKV.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #27 Februari 20, 2015, 20:22:16
edit2Rapporteer  
Klopt giertje.
Paar jaar geleden iemand zn bar doormidden gebroken.
Mn normale wa dekte de schade.
Ben ook al 5 jaar nkv lid, maar ze moeten met sterke argumenten komen om mij als lid te behouden.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #28 Februari 20, 2015, 21:54:24
edit2Rapporteer  
Zou iig s goed je polisvoorwaarden van je WA bekijken, kleine lettertjes enzo. Voorheen stond er vaak, vliegers groter als 1m wordt geen schade gedekt. Vaartuigen worden ook wel s genoemd, en als jij iemand invalide kite of dood, dan komen de kleine lettertjes heel snel naar boven!
Roy34

Berichten: 50
Antwoord #29 Februari 23, 2015, 10:59:33
edit2Rapporteer  
Volgens mij kan de nkv niet zo maar van Tom af en kan Tom gewoon doorgaan met zijn werkzaamheden.
Aangezien Tom een betaalde functie heeft dan zullen ze bij de nkv namelijk eerst een ontslagvergunning moeten aanvragen. En lijkt me niet dat dat is gebeurt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.