Verloren: Slingshot lunacy (132X42, Felgroene onderkant)

chrisv

Geen avatar

Berichten: 21
Februari 23, 2015, 21:37:29
edit2Rapporteer  
Mijn zeer geliefde SlingShot Lunacy is vandaag rond 17:00 bij het havenhoofd van Scheveningen door de stroming meegenomen. Met mijn stomme hoofd besloot ik om, na een downwinder van de Zandmotor naar Scheveningen, te dicht bij het havenhoofd te varen. De sterke onderstroming had ik niet zien aankomen en heeft het board onder mijn voeten vandaan getrokken, waarnaar het vervolgens richting open zee is gedreven.

Nu heb ik twee vragen, namelijk:

Wat gebeurd er met voorwerpen die door de stroming van het havenhoofd worden meegenomen; Waar moet ik morgen zoeken om het board mogelijk weer terug te vinden?

Wie o wie heeft hem gevonden? De vinder krijgt een hartelijke beloning.
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #1 Februari 24, 2015, 10:38:31
edit2Rapporteer  
Sorry, kan je niet verder helpen maar leg aub nog eens uit hoe het kan dat je board door onderstroming onder je voeten vandaan getrokken kan worden Shocked Huh
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #2 Februari 24, 2015, 13:17:26
edit2Rapporteer  
en HaPe veranderd iets op een ander zn profiel!   Vaag
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #3 Februari 24, 2015, 14:06:54
edit2Rapporteer  
Ik heb de titel aangepast, aangezien deze volledig in hoofdletters stond.
chrisv

Geen avatar

Berichten: 21
Antwoord #4 Februari 24, 2015, 15:21:13
edit2Rapporteer  
Het board is inmiddels terecht! Heel erg blij!

@HuibN Ik heb wellicht een tikkeltje overdreven. Door de sterke stroming verloor ik mijn evenwicht. Board kwam upwind van me te liggen, upwind bodydraggen was kansloos aangezien het board direct richting open zee dreef. Nog wel 10 minuten geprobeerd maar ging gewoon niet.
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #5 Februari 24, 2015, 21:57:51
edit2Rapporteer  
@Chris ik ken je probleem.
Sindsdien vaar ik met een Go Joe en ben er dolblij mee.
Staat niet sexy maar het board komt nu gewoon naar mij toe drijven en zit ook absoluut niet in de weg. .  Smiley
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #6 Februari 24, 2015, 22:41:21
edit2Rapporteer  
Ik heb de titel aangepast, aangezien deze volledig in hoofdletters stond.

was grapje
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.