Beginnerskite

Sayootje

Berichten: 296
Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #25 Maart 09, 2015, 18:13:58
edit2Rapporteer  
Vari kites is in Nederland relatief onbekend. In Spanje zul je ze vast meer tegen komen. De vulcan lijkt me niets mis mee voor een beginner. Ik ken iemand die ze al jaren vaart. Hij heeft eigenlijk nooit problemen. En is er zeer tevreden over.

Maar ik zou voor je to go kite geen 9M kiezen maar een 10 of een 11.
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #26 Maart 09, 2015, 18:55:17
edit2Rapporteer  
http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/surfen-kitesurfen/m907459370-naish-park-kites-7-9-7-mtr-izgst-9-mtr-gerepareerd.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #27 Maart 09, 2015, 20:09:52
edit2Rapporteer  
Wacht je lessen even af, je krijgt les met Bandits dus dan krijg je gelijk te horen wat voor jou de beste kitemaat zal zijn met 1 kite quiver. Maat hangt ook van je progressie af tijdens de les, waar je gaat kiten (zee/ijsselmeer).

Afhankelijk van wanneer je je lessen doet/afrond ligt er ook een Vari Condor bij de school, wel agressiever dan de Vulcan maar wie weet Wink

Zijn er idd nog niet veel in Nederland, maar Duitsland, Spanje en vooral Zuid-Amerika zal je ze meer zien.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #28 Maart 09, 2015, 20:30:57
edit2Rapporteer  
Wacht je lessen even af, je krijgt les met Bandits dus dan krijg je gelijk te horen wat voor jou de beste kitemaat zal zijn met 1 kite quiver. Maat hangt ook van je progressie af tijdens de les, waar je gaat kiten (zee/ijsselmeer).

Afhankelijk van wanneer je je lessen doet/afrond ligt er ook een Vari Condor bij de school, wel agressiever dan de Vulcan maar wie weet Wink

Zijn er idd nog niet veel in Nederland, maar Duitsland, Spanje en vooral Zuid-Amerika zal je ze meer zien.

Argentijns merk toch?
daanvanduin

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #29 Maart 10, 2015, 09:14:36
edit2Rapporteer  
Wederom bedankt voor de reacties! Hoop hulp hier op de site, top!

Die Vari kites zien er cool uit, zijn goed betaalbaar en @Faxie, ik google wat rond op het merk en kwam reviews tegen waarin werd verteld dat de depower enorm was en het één van de makkelijkste kites was om te relaunchen vanuit het water. Allemaal verhalen natuurlijk, praktijk zal het uitwijzen.

Ik weet voorlopig even genoeg inderdaad. Denk dat eerst lessen en dan materiaal kopen het slimst is. Gezien ik zoveel reacties kreeg van mensen met kites, begint het simpelweg gewoon teveel te kriebelen en wil ik eigen materiaal kopen.

Nog 4 weekjes, dan les en geld ligt klaar. Komt het goed. Nogmaals dank gasten! Top
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #30 Maart 10, 2015, 09:59:30
edit2Rapporteer  
Heel veel plz daan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.