Morgen kiten?

LauraMJ

Geen avatar

Berichten: 2
April 13, 2015, 13:20:13
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een kite buddy voor morgen! Ik ben zelf beginner en kom uit regio Nijmegen.
Wie gaan er, hoe laat en waar? Ik zou het leuk vinden om samen te gaan Smiley
ronny

Berichten: 357
Antwoord #1 April 13, 2015, 13:44:23
edit2Rapporteer  
aangezien je een vrouw bent, is het wijs een foto van jezelf er bij te zetten, in wetsuit.

dat zal er vast meer animo zijn.

voorbeeld foto:

Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #2 April 13, 2015, 14:13:14
edit2Rapporteer  
 schater
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 April 13, 2015, 22:42:27
edit2Rapporteer  
Grin

Het is wel zo.....  Roll Eyes

Ik ga zaterdag en zondag  Cheesy
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #4 April 14, 2015, 01:02:44
edit2Rapporteer  
Nou omdat ik toch nog als ingelogd te zien ben ook maar FF een korte reactie proberen.
Omdat je een nieuw lid bent en vaak krijg je toch geen reactie meer terug op zulke vragen etc. Mijn tip/vraag is waar zou je dan denk je willen gaan kiten, ik zou denk ik als beginner een spot als Strand Horst proberen te vermijden. Of heel goed weten met welke wind sterktes + materiaal je op het water staat. Beter neem je dan een les ivm de voorspellingen van morgen + dan weet je zeker als je op zo'n korte termijn nog het water op wilt dat je echt goed betrouwbaar advies krijgt!
Ohja nog een tip er bestaan wel clubjes etc. via facebook enzo om voor bepaalde regios wat af te spreken of zelfs ook betaalde lidmaatschappen maar wij weten niet of dat voor jou al wat zou zijn ? Ben je een beginner maar heb je al wel lessen gevolgd en al eigen materiaal enzo ?
Witbier

Geen avatar

Berichten: 23
Logs: 0 | 183 uur
Antwoord #5 April 14, 2015, 09:07:22
edit2Rapporteer  
Straks naar Zandmotor, altijd wel mensen om te helpen...
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #6 April 14, 2015, 11:56:16
edit2Rapporteer  
nvm
Evan
Administrator