Morgen kiten?

LauraMJ

Geen avatar

Berichten: 2
April 13, 2015, 13:20:13
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een kite buddy voor morgen! Ik ben zelf beginner en kom uit regio Nijmegen.
Wie gaan er, hoe laat en waar? Ik zou het leuk vinden om samen te gaan Smiley
ronny

Berichten: 357
Antwoord #1 April 13, 2015, 13:44:23
edit2Rapporteer  
aangezien je een vrouw bent, is het wijs een foto van jezelf er bij te zetten, in wetsuit.

dat zal er vast meer animo zijn.

voorbeeld foto:

Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #2 April 13, 2015, 14:13:14
edit2Rapporteer  
 schater
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 April 13, 2015, 22:42:27
edit2Rapporteer  
Grin

Het is wel zo.....  Roll Eyes

Ik ga zaterdag en zondag  Cheesy
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #4 April 14, 2015, 01:02:44
edit2Rapporteer  
Nou omdat ik toch nog als ingelogd te zien ben ook maar FF een korte reactie proberen.
Omdat je een nieuw lid bent en vaak krijg je toch geen reactie meer terug op zulke vragen etc. Mijn tip/vraag is waar zou je dan denk je willen gaan kiten, ik zou denk ik als beginner een spot als Strand Horst proberen te vermijden. Of heel goed weten met welke wind sterktes + materiaal je op het water staat. Beter neem je dan een les ivm de voorspellingen van morgen + dan weet je zeker als je op zo'n korte termijn nog het water op wilt dat je echt goed betrouwbaar advies krijgt!
Ohja nog een tip er bestaan wel clubjes etc. via facebook enzo om voor bepaalde regios wat af te spreken of zelfs ook betaalde lidmaatschappen maar wij weten niet of dat voor jou al wat zou zijn ? Ben je een beginner maar heb je al wel lessen gevolgd en al eigen materiaal enzo ?
Witbier

Geen avatar

Berichten: 23
Logs: 0 | 183 uur
Antwoord #5 April 14, 2015, 09:07:22
edit2Rapporteer  
Straks naar Zandmotor, altijd wel mensen om te helpen...
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #6 April 14, 2015, 11:56:16
edit2Rapporteer  
nvm
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 April 14, 2015, 23:20:22
edit2Rapporteer  
Jullie weten de dames wel weg te jagen zo.
thijs77

Berichten: 165
Antwoord #8 April 15, 2015, 00:10:12
edit2Rapporteer  
Redelijk tactloos inderdaad.. wel goeie foto trouwens Smiley
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #9 April 15, 2015, 10:50:54
edit2Rapporteer  
Jullie weten de dames wel weg te jagen zo.
Ik denk het ook, en het is niet de eerste keer. Komt op mij niet gastvrij, maar seksistisch over. Van mij mag je dat best modereren. Maar misschien moeten de dames daar zelf op reageren (als die nog over zijn).

On Topic: er is ook een Trefpunt voor Horst (als je toch naar Horst wilt gaan, maar zie ook de opmerkingen van Local en Witbier). Aanvullend: Oostvoorne Autostrand is de plek om te beginnen en er zijn ook daar altijd mensen die je willen helpen.
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #10 April 15, 2015, 13:25:30
edit2Rapporteer  
Nijmegen->Mirns of Workum Gisteren was de wind niet echt super goed, tenminste niet de hele dag. Pas later op de middag werd het pas echt goed. Er waren wel minimaal 2 dames aan het kiten, ze hebben nog wel kunnen kiten. Maar toen het echt goed waaide waren ze er volgens mij al niet meer. Mirns+paviljoentje is wel een mooie beginners spot maar in Workum kan het altijd een paar knopen harder waaien, waarom weet ik eigenlijk niet zeker zal wel aan de windrichting liggen ofzoiets. Check de spots hier of anders bij de NKV veel spots zijn er natuurlijk niet in de buurt van Nijmegen. Als je niet zo vlagerige wind wilt hebben kijk je gewoon hier bij de spots welke spot niet zo'n korte groene streep in het windvenster heeft, je wilt gewoon een lange net zoals met je kite een groot wind bereik. Hetzelfde kan je voor je board ook nog wel gebruiken. http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/kitespots K.plassen zal wel officieel niet gedoogd of iets dergelijks zijn, maar wat let je om er eens langs te rijden. Alhoewel het wel de totaal andere richting op is. http://www.telstarsurf.nl/content/3/telstar-surfclub Huizen is denk ik ook niks, er staat hier wel bij de spot Huizen bij waar je dan wel heen kunt. Maar weet niet of het allemaal nog wel actueel is en wel klopt.
Tjornie

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #11 April 15, 2015, 15:21:42
edit2Rapporteer  
waar blijft die foto? Roll Eyes Shocked
LauraMJ

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #12 April 15, 2015, 16:06:14
edit2Rapporteer  
Haha zo snel laat ik mij niet wegjagen hoor en ik zal de volgende keer aan een foto denken Wink
Uiteindelijk gister dagje kunnen kiten op Oostvoorne, dus geheel zinloos was mijn oproep gelukkig niet Smiley

@ Local: bedankt voor je tips en om op je vraag terug te komen: Nijmegen is een nogal ongunstige plek om te wonen als je wilt kiten, dus waar maakt mij niet heel veel uit. Lang in de auto zit ik toch wel. En ik ben inderdaad beginner, heb een paar lessen gehad en ben nu met mijn eigen materiaal aan het oefenen.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #13 April 15, 2015, 19:20:22
edit2Rapporteer  
Oostvoorne is een prima plek om als beginner rond te hangen Wink
bradleyrotterdam

Berichten: 19
Antwoord #14 Mei 29, 2015, 17:01:21
edit2Rapporteer  
als je nog een keer naar oostvoorne gaat mag je me een pb sturen ik kan nu best varen dit is mijn tweede jaar mvg bradley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.