Hoogvliegen en spierpijn

HuibN

Berichten: 304
Antwoord #25 Maart 25, 2015, 10:12:35
edit2Rapporteer  
Voor komende week voorspel ik heel veel spierpijn  Joepie
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #26 Maart 25, 2015, 19:04:10
edit2Rapporteer  
Probeer de dice zou ik zeggen
De vegas loopt en klimt beter maar straft je ook veel harder af.
De dice loopt net wat milder en de 9m is snel genoeg om je op te vangen op 22m lijnen
Ook heeft de dice meer hangtime en is meer allround.

de evo zal makkelijker springen en loopt ook prima.
Maar deze loops zullen je heel snel gaan vervelen
En welke bar dan ? En je hebt al een beetje antwoord gegeven, maar vraag het toch nog maar een keer met welke lijn lengtes want NKB heeft er nu 4.
mocem

Berichten: 874
Antwoord #27 Maart 25, 2015, 19:11:50
edit2Rapporteer  
opeens ben ik heel blij dat ik 21 ben  Cheesy

Misschien spring je niet hoog of vaak genoeg want met m'n 27 heb ik et alleen na een goede sessie met loops en mooie kickers om extra hoog te gaan  Wink
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #28 Maart 25, 2015, 19:18:51
edit2Rapporteer  
opeens ben ik heel blij dat ik 21 ben  Cheesy

Misschien spring je niet hoog of vaak genoeg want met m'n 27 heb ik et alleen na een goede sessie met loops en mooie kickers om extra hoog te gaan  Wink
Helaas surf ik ook niet genoeg. Ben deze week tot donderdag vrij.. uiteraard waait het dan pas vanaf volgende week :S
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #29 Maart 25, 2015, 21:15:53
edit2Rapporteer  
Ook als het niet waait gewoon in beweging blijven scheelt al een heel stuk.
3 dagen per week gewoon "eventjes"  8 minuten meedoen met het volgende filmpie  Tongue


http://www.youtube.com/watch?v=c140_bqmfF0
mocem

Berichten: 874
Antwoord #30 Maart 25, 2015, 22:08:36
edit2Rapporteer  
 Of 7x in de week filmpjes kijken van Haring. Dan train je ook de buikspieren  Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #31 Maart 26, 2015, 08:35:32
edit2Rapporteer  
Citaat
haring haaaaaai: Ik zie je elke keer wel kijken als ik achter je vaar en hard schreeuw: korte shots!! Haha.. Machtig mooi die filmpjes van je maar laat ze aub weg uit dit topic. Wie weet eten we nog een keer een bakje kibbeling, weet namelijk een adresje waar de bakjes 8,50 kosten ipv een tientje.. Goed te eten hoor, ik neem er altijd 2. ; )

Kom op met dat adres, waar is dat ?? ben benieuwd hoe de kibbeling daar is ThumpsUp Grin

Wou ik net een gouden met oscars bekroonde Haring productie hier neer zetten voor je en dan hoeft het niet, nou ja voorruit dan maar weer  Grin

Ik weet eigelijk niet wie je ben, je vaar altijd achter me ? Doe de volgende keer een witte anjer in je haar of een rode roos in je hand, dan weet ik wie je ben (je mag me ook aan de kant aanspreken, natuurlijk) en ik kan je misschien nog wat goude tips geven  Grin




Citaat
Of 7x in de week filmpjes kijken van Haring. Dan train je ook de buikspieren
En zo is dat !!!!  ListenToMe  Grin  ThumpsUp  Cool Joepie YeSS Joepie YeSS

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #32 Maart 26, 2015, 09:53:52
edit2Rapporteer  
Je moet meer ontspannen tijdens je vlucht en als een lappenpop achter je Kite aan ipv dat krampachtige gedoe.
Tja ziet er minder fraai uit maar dan heb je geen spierpijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.