Coos Zok goos Kite Buggy in Hargen aan Zee dangereus en gevaarlich

Haring High Richardt

Berichten: 9341
April 21, 2015, 14:00:23
edit2Rapporteer  
Coos  Zok goos   Kite Buggy in Hargen aan Zee

Verry dangereuss en gevaarlich

Bij de nieuwe lagune van Camper duin

Spektakel, sommige beelden zijn schokkend


http://vimeo.com/125559991



http://www.youtube.com/watch?v=aBFr-ZD2uxk




Darkslider

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #1 April 21, 2015, 18:12:08
edit2Rapporteer  
alsjeblieft zeg, vertoon dit in het plaatselijke buurthuis ofzo, maar niet hier. Zucht.....
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #2 April 21, 2015, 20:46:27
edit2Rapporteer  
Hij is top Ries  ThumpsUp ThumpsUp ,die dark slider is rijp voor de bejaardensoos   Tongue
z0ow

Berichten: 16
Antwoord #3 April 21, 2015, 22:21:09
edit2Rapporteer  
Coos klust het!
BaSS

Berichten: 545
Antwoord #4 April 22, 2015, 05:23:06
edit2Rapporteer  
Wat een levensgenieters, zouden meer mensen moeten doen!
Helden!
Darkslider

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #5 April 22, 2015, 17:22:45
edit2Rapporteer  
Hij is top Ries  ThumpsUp ThumpsUp ,die dark slider is rijp voor de bejaardensoos   Tongue

Niet als ik daar naar dat soort filmpjes moet gaan zitten kijken......
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #6 April 22, 2015, 19:42:08
edit2Rapporteer  
 ListenToMe verdorie Richard hoe vaak moet ik het nou nog zeggen je kan niet bij mensen zoals darkslider een mes op de strot zetten om ze dit filmpje verplicht te laten kijken  schater
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #7 April 22, 2015, 21:49:09
edit2Rapporteer  
Wat als we deze site Kiterichard.nl noemen? Of haringkiters.nl?
Darkslider

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #8 April 22, 2015, 23:19:20
edit2Rapporteer  
Toch grappig om te zien hoe groepssaamhorigheid werkt...... Feit blijft dat als je bijvoorbeeld een forum hebt over tuinieren dat het onzin is om er te posten over je nieuwe sproeiertje in je opgevoerde puchje. Oftewel, er zal vast wel een forum zijn voor de mensen die willen gaan kitebuggyen.

En een eigen site beginnen is misschien helemaal niet zo'n slecht idee, moedig ik alleen maar aan! ListenToMe Grin
BaSS

Berichten: 545
Antwoord #9 April 23, 2015, 03:43:35
edit2Rapporteer  
Jij draagt lekker vrolijk bij aan de hobby Darkslider, met je 9 posts.
Je bent waarschijnlijk makkelijk te herkennen? Altijd in je eentje aan de waterkant?
Darkslider

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #10 April 23, 2015, 04:41:24
edit2Rapporteer  
Vreemd toch, dat ik dit soort opmerkingen al verwacht had..... bevestigt voor mij alleen maar het één en ander. Mijn hobby is nog altijd niet kitebuggyen of een driewieler uitvinden en ik reageerde alleen op de inhoud van het filmpje en niet persoonlijk op het fenomeen Haring, dus doe maar weer relaxed en haal weer adem.

En ik sta altijd nog liever op het water dan dat ik op een forum mijzelf moet bewijzen met het aantal posts wat ik moet plaatsen......
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #11 April 23, 2015, 09:11:06
edit2Rapporteer  
Vermoeiend weer ,have fun dudes  InLove InLove
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #12 April 23, 2015, 09:22:51
edit2Rapporteer  
coos kan beter zijn stuurlijnen verlengen, of  de bar minder ver aantrekken, de oversheet is gigantisch.
of de bar wat eerder naar voren doen als je ziet dat ie stil valt Grin
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #13 April 23, 2015, 12:02:38
edit2Rapporteer  
Hahaha, Geweldig gasten!!!!  YeSS YeSS YeSS YeSS

Kom volgende keer eens naar een race van de BuggyClubHolland! http://www.buggyclubholland.com/site/

Hier zijn genoeg mensen die je nog eens op gang willen helpen en tips willen geven!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #14 April 24, 2015, 15:24:00
edit2Rapporteer  
Citaat
alsjeblieft zeg, vertoon dit in het plaatselijke buurthuis ofzo, maar niet hier. Zucht....

Daar ben ik geweest, maar daar wilden ze het niet hebben  Grin





Citaat
ik reageerde alleen op de inhoud van het filmpje en niet persoonlijk op het fenomeen Haring, 


http://www.encyclo.nl/begrip/fenomeen

iemand die de aandacht trekt door een of andere bijzondere begaafdheid

Ik zit me al drie dagen af te vragen wat die bijzondere begaafdheid van me is ?  Cool 
Zo bijzonder is het allemaal niet, toch ? Grin
Wat Coos doet van niks zo,n prachtig buggy maken dat kan ik niet en hij wel. Dat vind ik een bijzondere begaafdheid Cool

Verklaar je nader  Darkslider  loser



Gelukkig van het weekend weer windt  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie

pewpew

Berichten: 779
Antwoord #15 April 24, 2015, 17:29:26
edit2Rapporteer  
tja kitehigh is toch een plek, waar alle activiteiten met een kite een plek hebben?
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #16 April 24, 2015, 18:51:45
edit2Rapporteer  
Citaat
tja kitehigh is toch een plek, waar alle activiteiten met een kite een plek hebben?

En zo is dat en niet aars  ThumpsUp
Darkslider

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #17 April 24, 2015, 19:51:37
edit2Rapporteer  
Tis allemaal heel simpel hoor.... Er wordt een filmpje geplaatst op een forum, deze keer vind ik er niks aan en heb ik altijd gedacht dat dit forum voor kitesurfers was, betreft dat laatste kan ik het misschien mis hebben. In een forum is het heel normaal dat men reageert op het geplaatste en in dit geval is het dus mijn mening dat dit een waardeloze bijdrage is aan dit forum. Blijkbaar kunnen een aantal mensen niet omgaan met negatieve reacties. Een advies zou dan kunnen zijn om het volgende keer op facebook te zetten, of om leukere filmpjes te plaatsen ;-) Mijn eigen filmpjes plaats ik ook niet op dit forum, omdat ik heel goed weet dat ik daar niemand een plezier mee zal doen. Een kitetrip of een dochter die begint met kiten heeft voor mij veel waarde, maar voor een ander helemaal niet. Doe lekker waar je zin hebt, maar ga alsjeblieft niet janken als je iets op internet post bij het grote publiek en er wordt minder positief op gereageerd. Allemaal snel het water weer op en lekker doen waar het wel om gaat!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #18 April 24, 2015, 20:10:55
edit2Rapporteer  
ppffffffffffffffffffff

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #19 April 24, 2015, 20:42:32
edit2Rapporteer  
Hij staat niet voor niets in de lounge....
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #20 Mei 06, 2015, 18:15:14
edit2Rapporteer  
Citaat
En zo is dat en niet aars

En zo is dat !!!!  ListenToMe Grin Joepie YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.