Kitemaatje(s) gezocht

M A R K

Geen avatar

Berichten: 24
April 18, 2015, 21:49:51
edit2Rapporteer  
Hallo mensen!

Ik ben Mark en sinds vorig jaar kan ik ook (een beetje) kiten en heb inmiddels een eigen set gekocht en zoek nu wat mensen om mee te gaan kiten. Ik ben echt een beginner maar dat mag de pret natuurlijk niet bederven. Ik woon op het mooie eiland dat ze noemen de Hoeksche Waard ( Vlak bij Rotterdam ThumpsUp Dus ik zoek mensen die een beetje uit de buurt komen.

Stay awsome

Mark

Voor geintreseerden heb een 2de hands Cabrinha Vector 9m
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #1 April 19, 2015, 11:28:30
edit2Rapporteer  
Hoi Mark,

Ik kom zelf ook uit rotterdam.
dr is een topic voor rotterdamse kiters daar kan je hier en daar wat afspreken.
zelf ga ik vaak naar brouwersdam oostvoorne, scheveningen (branding)

groetjes
Kayen

Berichten: 72
Logs: 0 | 130 uur
Antwoord #2 April 21, 2015, 16:23:35
edit2Rapporteer  
Meld je aan bij facebook groepen: Ginger boardsport of NL kitesurfers. Tot op 't water!
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #3 April 21, 2015, 17:16:58
edit2Rapporteer  
In utrecht zijn er verschillende whats app groepen dat bevalt mij erg goed. Je kan er zelf een beginners kite groep in Rotterdam opzetten. Je kan mensen ontmoeten hier op het forum of bij het water, die kan je aan je groep toe voegen. voor je het weet heb je een gezellige club van 10 of meer bij elkaar. of je kan er bij een goep in haarlem aan sluiten al die er als is zelf opzetten is beter omdat je dan mensen hebt die het zelfde kite nivo als jij hebben.
geenid

Berichten: 17
Logs: 0 | 188 uur
Antwoord #4 April 21, 2015, 17:52:14
edit2Rapporteer  
Hoi Mark, ik kom zelf uit Spijkenisse en ben regelmatig te vinden op het slufter, Oostvoorne en Ouddorp lijkt me leuk om af te spreken, stuur me even een pb mocht je interesse hebben
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.