Aardige man gezocht Strand Horst

hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Juni 07, 2015, 23:09:18
edit2Rapporteer  
Beste mede kiters,

Vandaag ging ik voor het eerst echt het water proberen met mijn Flysurfer Speed 3 21m2.
Eenmaal bij strand Horst aangekomen twijfelde ik toch een beetje of de vlagen niet te hard waren.

Voor de zekerheid heb ik het dus even gevraagd aan iemand die net uit het water kwam met een Flysurfer Speed 3 21m2 of het verstandig was mijne er ook bij te pakken.
Deze man stelde mij gerust en bood direct hulp aan.
Dat kon ik eigenlijk wel goed gebruiken, ik ben geen drukke en kleine plaatsen gewend.
Hij heeft me geholpen de kite in een veilige plek voor launchen te leggen.
Toen we hem wilden launchen, kwamen we erachter dat de lijnen gigantisch in de knup zaten.
Een geknapt lijntje van mijn kite was net in de winkel gerepareerd en ik was er vanuit gegaan dat het netjes gedaan was.
Deze aardige man heeft in nog geen 10 minuten al mijn lijnen losgehaald, uit de knup gehaald en mij geholpen met launchen.

Uiteindelijk heeft hij mij een niet te vergeten mooie dag bezorgd, want ik heb een paar honderd meter heen en weer kunnen varen Smiley
En anders waarschijnlijk mijn hele dag aan de lijnen moeten besteden.
Hij was weg toen ik weer aan de kant kwam.

Ik zou graag met hem in contact komen om hem te bedanken, iemand enig idee?

Greeetz

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 Juni 08, 2015, 00:24:00
edit2Rapporteer  
Ik vind het interessanter om te weten welke winkel jou een kite in de knoop terug geeft na een reparatie!?
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #2 Juni 08, 2015, 10:09:28
edit2Rapporteer  
Awa-sports Arnhem, ik laat nooit meer iets in een winkel doen, alleen maar slechte ervaringen mee.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Juni 08, 2015, 12:15:00
edit2Rapporteer  
Awa-sports Arnhem, ik laat nooit meer iets in een winkel doen, alleen maar slechte ervaringen mee.

Ik heb daar vroeger wel eens spullen gekocht. Aardige mensen maar eigenlijk zijn het niet echt kiters en hebben ze al helemaal geen verstand van Flysurfers...
bigboarder

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Juni 23, 2015, 11:40:42
edit2Rapporteer  
Je hebt hem gevonden.
Dat was ik: Hans
Ik help wel vaker mensen met kites afstellen en repareren.

Geen dank

Als je die lijn nog wilt vervangen, laat het maar even weten
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #5 Juni 28, 2015, 23:44:19
edit2Rapporteer  
Hoi Hans!

Fijn dat ik je gevonden heb!!
Ik heb je een privé berichtje gestuurd.
www.kite-freaks.nl

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #6 Juni 29, 2015, 09:28:29
edit2Rapporteer  
Awa-sports Arnhem, ik laat nooit meer iets in een winkel doen, alleen maar slechte ervaringen mee: Tuurlijk kun je wel iets in een winkel laten doen, maar je moet wel kijken bij welke winkel je iets laat doen : ) je hebt in Nederland winkels die alles weten van bv Flysurfer als Versus & Kite-Freaks...
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #7 Juli 05, 2015, 12:25:14
edit2Rapporteer  
Awa sports prima om reserve onderdelen te bestellen. Maar geen ervaring en eigenwijze verkoper die niet naar je luistert en zijn visie altijd aan je oplegd.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.