Prolimit trapeze haak gebogen?

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
April 21, 2014, 11:46:25
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Het volgende, gister viel mij op dat mij trapeze haak verbogen is. Tenminste dat denk ik of heb ik het hier gewoon mis? Ik hoor het graag want anders moet ik voor aanstaande woensdag een andere regelen...
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #1 April 21, 2014, 11:51:22
edit2Rapporteer  
Als je op google foto zoekt van prolimit spreader bar, dan staan ze allemaal haaks.
dus lijkt me wel verbogen ja!!!!.


Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 April 21, 2014, 16:24:13
edit2Rapporteer  
Ik heb dezelfde trapeze als jij. Even gekeken, en bij mij is het ook zo. Dus of ze zijn allebei slecht, of het hoort gewoon zo. Wink
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 April 21, 2014, 18:32:18
edit2Rapporteer  
Ik heb dezelfde trapeze als jij. Even gekeken, en bij mij is het ook zo. Dus of ze zijn allebei slecht, of het hoort gewoon zo. Wink

Dan hoort het gewoon zo en is het me nooit opgevallen. Maar gelukkig dan kan ik op Fehmarn aankomende week gewoon vol los gaan. Bedankt voor de moeite. Wink
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #4 April 21, 2014, 19:18:36
edit2Rapporteer  
Niets mee aan de hand, bij mijn Prolimit harnas een oude en een splinternieuwe staat de haak ook zo.
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #5 Mei 20, 2015, 09:14:35
edit2Rapporteer  
Even een bumb, maar wil even mijn 'tumbs up' geven voor Prolimit!
Bijna drie jaar geleden een nieuwe Prolimit Trapeze gekocht bij Gearfreak Katwijk.
Ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden mee!

Waar het niet dat ik 9 juli tijdens een 30+ knopen downwinder aan de 8m²  het voor elkaar heb gekregen de trapzehaak geheel af te breken! De volgende dag even contact opgenomen met Gearfreak, even langsgegaan, en vier dagen later had ik kosteloos een nieuwe trapezehaak thuis ontvangen. Warme douche!  YeSS


Lude

Berichten: 1420
Antwoord #6 Mei 20, 2015, 10:17:14
edit2Rapporteer  
Heb ik ook al regelmatig gehad. Uiteindelijk kwam ik er achter dat dit komt omdat de haak niet aan de voorkant doorverbonden/gelast is zoals je hier b.v. ziet:
http://www.islandwindsbermuda.com/shopimages/products/normal/DkHammerHeadSpreaderbar.jpg

Daardoor kan de haak te veel buigen als er zijdelings kracht op komt, waardoor de las uiteindelijk vermoeid. (helemaal als je veel toe-side vaart)

Bij normaal gebruik heb je daar niet zo veel last van; maar ik heb nu al 3x een haak (waarvan 2 binnen 1 jaar) eraf gehad. Niet heel comfortabel tijdens een mooie loop-sessie. Sinds ik alleen met doorgelaste haken (patlove, ion)  vaar nooit meer last van gehad
JimHantu

Berichten: 87
Logs: 0 | 192 uur
Antwoord #7 Mei 20, 2015, 10:27:15
edit2Rapporteer  
al mijn haken buigen na een half jaar al, ongeacht het merk (ik weeg 63 kilo)
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #8 Mei 20, 2015, 11:27:35
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar gelukkig dan kan ik op Fehmarn aankomende week gewoon vol los gaan.


Ga je suppen ? heb je geen trapeze nodig, toch ??  Grin

http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=48174

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #9 Mei 20, 2015, 13:06:19
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar gelukkig dan kan ik op Fehmarn aankomende week gewoon vol los gaan.


Ga je suppen ? heb je geen trapeze nodig, toch ??  Grin

http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=48174




Kijk eens naar de datum...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #10 Mei 20, 2015, 17:00:11
edit2Rapporteer  
Ja......................... en dan ???
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #11 Mei 20, 2015, 17:08:59
edit2Rapporteer  
Even een bumb, maar wil even mijn 'tumbs up' geven voor Prolimit!
Bijna drie jaar geleden een nieuwe Prolimit Trapeze gekocht bij Gearfreak Katwijk.
Ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden mee!

Waar het niet dat ik 9 juli tijdens een 30+ knopen downwinder aan de 8m²  het voor elkaar heb gekregen de trapzehaak geheel af te breken! De volgende dag even contact opgenomen met Gearfreak, even langsgegaan, en vier dagen later had ik kosteloos een nieuwe trapezehaak thuis ontvangen. Warme douche!  YeSS




Mijn 2012 model bladderde helemaal af aan de buitenkant na 1,5 jaar, mail gestuurd naar de winkel en naar Prolimit en nooit reactie gekregen.

Pasvorm is voor mij goed, maar de volgende gaat lekker een ander merk worden. Mischien dit weekend een aanbieding scoren op de KBO als die er zijn ofzo.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #12 Mei 20, 2015, 17:33:34
edit2Rapporteer  
Even een bumb, maar wil even mijn 'tumbs up' geven voor Prolimit!
Bijna drie jaar geleden een nieuwe Prolimit Trapeze gekocht bij Gearfreak Katwijk.
Ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden mee!

Waar het niet dat ik 9 juli tijdens een 30+ knopen downwinder aan de 8m²  het voor elkaar heb gekregen de trapzehaak geheel af te breken! De volgende dag even contact opgenomen met Gearfreak, even langsgegaan, en vier dagen later had ik kosteloos een nieuwe trapezehaak thuis ontvangen. Warme douche!  YeSS




Mijn 2012 model bladderde helemaal af aan de buitenkant na 1,5 jaar, mail gestuurd naar de winkel en naar Prolimit en nooit reactie gekregen.

Pasvorm is voor mij goed, maar de volgende gaat lekker een ander merk worden. Mischien dit weekend een aanbieding scoren op de KBO als die er zijn ofzo.

Het nieuwe type wat ik nu heb is van ander materiaal, dus daar heb je geen last meer van.

Welke winkel was het?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #13 Mei 20, 2015, 17:53:25
edit2Rapporteer  
Even een bumb, maar wil even mijn 'tumbs up' geven voor Prolimit!
Bijna drie jaar geleden een nieuwe Prolimit Trapeze gekocht bij Gearfreak Katwijk.
Ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden mee!

Waar het niet dat ik 9 juli tijdens een 30+ knopen downwinder aan de 8m²  het voor elkaar heb gekregen de trapzehaak geheel af te breken! De volgende dag even contact opgenomen met Gearfreak, even langsgegaan, en vier dagen later had ik kosteloos een nieuwe trapezehaak thuis ontvangen. Warme douche!  YeSS




Mijn 2012 model bladderde helemaal af aan de buitenkant na 1,5 jaar, mail gestuurd naar de winkel en naar Prolimit en nooit reactie gekregen.

Pasvorm is voor mij goed, maar de volgende gaat lekker een ander merk worden. Mischien dit weekend een aanbieding scoren op de KBO als die er zijn ofzo.

Het nieuwe type wat ik nu heb is van ander materiaal, dus daar heb je geen last meer van.

Welke winkel was het?

Zwemer.

Inderdaad ander materiaal, en gezien een topic wat ik ooit plaatste komt het een stuk vaker voor ook, dus bekend probleem geweest blijkbaar. De sluiting is ook niks overigens. Kwa werking en afwerking. Dat hebben ze later ook iets anders aangepakt. Plus nylon banden die wel lang genoeg zijn om aan te trekken. Verder wel prima ding hoor, hoewel hij nog steeds omhoog kruipt na een tijd.

Maar dan nog, genoeg andere keus dus het is mooi geweest. Ik ga bij andere merken shoppen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.