report KBO noordwijk

jules_peterlynn

Berichten: 141
Mei 26, 2015, 19:48:22
edit2Rapporteer  
Eindelijk wind op het KBO!
Afgelopen pinksteren werd voor de 11e keer het kiteboardopen gehouden bij de KSN in Noordwijk. Doordat het evenement aangekleed is met verschillende activiteiten buiten de wedstrijd en het testcenter komen er ieder jaar honderden kiters en badgasten kijken op dit 3 daagse kitesurf festival. Zelf heb ik 3 dagen meegedraaid in de wedstrijd en in de stand van Peter Lynn.
 
Zaterdag is er de gehele dag een wedstrijd gevaren voor de jeugdige kiters, waar er zo’n 50 kiters tot en met 16 jaar hun vetste tricks lieten zien tijdens hun heats. Het fenomeen KBO zonder wind hadden we deze keer gelukkig geen last van, in 1 dag zijn er zo’n 30 heats gevaren.
Uitslag jongens:
1.   Rover Dullaart (slingshot)
2.   Lars de Groof (Peter Lynn)
3.   Jules Westerhof (Peter Lynn)
Uitslag meisjes:
1.   Pippa van Iersel (lieuwe)
2.   Senne Bruijn (future)
3.   Sorscha van der Ark (slingshot)
 

Zondag was er geen wind maar gelukkig hadden we de zon aan onze zijde en heeft iedereen zich kunnen vermaken met de live optredens, feestjes en diverse clinics. S’avonds had ik zelf een team barbecue maar op het evenement terein waren genoeg tentjes waar je verschillende soorten maaltijden kon halen. Maandag kwam iedereen een beetje bij van de feestjes op zaterdag en zondag en werd er hier en daar nog wat gekite met lichtweer demokites.

 
Zelf was dit voor mij het 3e jaar KBO maar wel de eerste keer met wind! Ik vind het persoonlijk veruit het leukste evenement uit Noord-Europa omdat het zo uitgebreid is aangekleed. Mocht je dus volgend jaar met pinksteren een gaatje vrij hebben raad ik je zeker aan om even in Noordwijk langs te gaan!

Ciao, Jules

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Mei 26, 2015, 22:25:25
edit2Rapporteer  
Mooi report en goede prestatie Jules. Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.