Ongelukje strandhorst

Dylanz

Geen avatar

Berichten: 2
Juni 03, 2015, 13:25:10
edit2Rapporteer  
Hallo,

z`n week of 3 geleden was ik lekker aan het varen bij strandhorst. en daar bij heb ik een ongelukje gehad. ik vaarde te dicht langs de riet kraag waar bij ik een een wind vlaag opving. daar door ben ik in het riet getrokken en voor ik het wist werd ik veder getrokken. dit maal de bar naar me toegetrokken dat ik ieder geval omhoog kwam uit het riet en niet dwars door het hele riet gesleurd werd. dit ging inderdaad goed waarna ik op de kant terecht gekomen ben. op dit moment kon ik pas de saftey`s trekken de periode daar voor ging zo snel. gelukkig valt het mee ik heb me enkel band van me linker voet opgerekt / licht in gescheurd. en nu dus een aantal weken niet kunnen varen Sad


het is een goede eye opener geweest voor mij!!
ten eerste niet te dicht meer langs de kant gaan (zoals iedereen eigenlijk wel weet  Roll Eyes)

En voor de mensen die echt nog aan het leren zijn controleer en weet hoe je safteys werken!


Grz Dylan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.