Zelfgemaakte filmpjes moeten meer aandacht krijgen?

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #25 Juni 12, 2015, 12:27:44
edit2Rapporteer  
Citaat
Eerst klagen dat er teveel andere filmpjes geplaatst worden die jou niet interesseren , maar als we al jouw dubbelposts weghalen moet de consument ineens zelf maar beslissen wat hij wel of niet wilt zien. Dat is meten met twee maten Richard.
Ik denk niet dat je mij snapt ??  Grin
Het gaat om het zelfde fimpje in een topic maar dan zowel in vimeo als You troep.

Kijker kan zelf beslissen waar hij naar kijkt. Vimeo of Youtroep. Heeft niks met dubbelposts te maken

Sommige kunnen geen vimeo zien op hun tablet of I pot en bij You troep zit reclame wat erg hinderlijk is.



Citaat
volgens mij was het idee dat er 1 (sticky) thread zou zijn waarin alle average joe filmpjes geplaatst worden.
Karel begrijpt het tenminste  ThumpsUp, is het nou zo moeilijk allemaal  Grin



Citaat
Richard, je gedraagt je als een verwende meid van 11 die haar zin niet krijgt. Grow up, jongen, je bent toch een volwassen kerel?
Diep in mijn hart ben ik gelukkig nog een kind Grin Maar waar op baseer je dit ?? Dit is toch een gewone discussie ? En mijn zin niet krijgen ?? Hoe bedoel je ?

Ik wil alleen maar dat die zelfgemaakte en niet alleen van mezelf maar ook andere filmpjes meer aandacht krijgen  ThumpsUp
Meer niet, dusssssssss  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #26 Juni 12, 2015, 12:35:53
edit2Rapporteer  
Een nadeel van een verzameltopic is dat de filmpjes niet meer in de lijst op de voorpagina voor komen
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #27 Juni 12, 2015, 12:41:18
edit2Rapporteer  
Wanneer de filmpjes goed genoeg zijn krijgen ze vanzelf meer aandacht. Hier moet je het mee doen. En deze discussie is al gevoerd, ik zou willen voorstellen dat we hier mee stoppen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #28 Juni 12, 2015, 12:50:30
edit2Rapporteer  
Citaat
En deze discussie is al gevoerd, ik zou willen voorstellen dat we hier mee stoppen.
Nu al stoppen, we beginnen net  Grin

Eindelijk weer  een beetje leve op dit dooie forum en dan wil je stoppen ? Grin.

Voor de rest gebeurd er bitter weinig op kite high, behalve dan een discussie of je wel of niet als  beginner mag varen op de slufter  loser

Dusssssssssss.........................  Cool
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #29 Juni 12, 2015, 13:21:17
edit2Rapporteer  
Ik snap het wel een beetje denk, De hobbyisten zijn in zekere zin trots op wat ze gemaakt hebben en evt wat hun vorderingen zijn en zijn daar een geruime tijd mee bezig om er een leuk filmpie van te maken. Dit filmpie verdwijnt mede dankzij Klaas (ALOHA) in now time op de volgende pagina. Kijk nu eens naar de filmpies van Klaas.
Op de eerste pagina staan 18 filmpies met totaal 4 reacties. Moet er wel bij zeggen dat de ze vrij goed bekeken worden.
Op paguina twee is het weer Klaas die goed scoort 22 posts.

Zelf open ik de filmpjes vaak maar kijk ze zelden af omdat ik er meestal geen zak aan vind om naar te kijken dat handlepas gedoe en een beetje over die sliders heen glijen wil wel geloven.

Wat dat betreft zeg ik , puntje 1 ;
maak gewoon een sticky topic (of hoe dat ook heet) voor de amateurfilmers.  ThumpsUp
Loopt dit niet dan kan het er ook wel weer afgehaald worden toch.  Tongue

of puntje 2;
Klaas (ALOHA) mag nog maar 1 post per dag doen  Grin
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 Juni 12, 2015, 13:54:04
edit2Rapporteer  
Misschien is het marktplaats verdienmodel wel een goede hier, voor 1.25 sta je weer bovenaan ;-)
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #31 Juni 12, 2015, 14:16:38
edit2Rapporteer  
Ik vind het echt een non-discussie. De filmpjes die Edwin of ik maken worden wel goed bekeken en er wordt ook op gereageerd. Wij zijn niet de "profs"...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #32 Juni 12, 2015, 18:23:32
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik vind het echt een non-discussie.
Het gaat er niet om wat jij vindt het gaat er om wat de rest er van vind  Grin


Citaat
of puntje 2;
Klaas (ALOHA) mag nog maar 1 post per dag doen
Ik stem voor  ThumpsUp ThumpsUp




Citaat
Zelf open ik de filmpjes vaak maar kijk ze zelden af omdat ik er meestal geen zak aan vind om naar te kijken dat handlepas gedoe en een beetje over die sliders heen glijen wil wel geloven.
Dat zeg ik !!!!!!! allemaal dezelfde 20 in een dozijn gesponserde k..dt filmpies waar geen flikker (reedt) aan is  Grin.
en dan op een pagina 30 van die zelfde filmpies posten  ThumpDown ThumpDown


Citaat
Wat dat betreft zeg ik , puntje 1 ;
maak gewoon een sticky topic (of hoe dat ook heet) voor de amateurfilmers.  ThumpsUp
Loopt dit niet dan kan het er ook wel weer afgehaald worden toch.
Het allemaal zo simpel, zelfs teiger begrijp het en niet omdat het mijn zwager is want meestal legge onze meningen ver uit elkaar  Grin

PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #33 Juni 12, 2015, 21:58:55
edit2Rapporteer  
Ik vind het echt een non-discussie. De filmpjes die Edwin of ik maken worden wel goed bekeken en er wordt ook op gereageerd. Wij zijn niet de "profs"...
Ik kijk graag naar wat jij, Ed en Evan doen. Ook omdat jullie kitehigh members zijn.

Teigert brengt een argument in. Wat is er tegen een stickie topic? Probeer het. Wordt het niets dan stoppen we er mee.
Rebel1974

Berichten: 66
Antwoord #34 Juni 12, 2015, 22:36:01
edit2Rapporteer  
Er zitten leuke gasten op kitehigh forum en professionele sukkels Calimero  Ik vind het een top filmpje .....

Oh ja en je hebt ook bierdrinkende kite surfers. ....met name op de slufter  YeSS schater
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #35 Juni 12, 2015, 22:45:14
edit2Rapporteer  
Er zitten leuke gasten op kitehigh forum en professionele sukkels Calimero  Ik vind het een top filmpje .....

Oh ja en je hebt ook bierdrinkende kite surfers. ....met name op de slufter  YeSS schater

Dank dank... Morgen waz bunker incl gopro
Rebel1974

Berichten: 66
Antwoord #36 Juni 12, 2015, 23:12:02
edit2Rapporteer  
Morgen ouddorp met  S4000  Grin Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #37 Juni 16, 2015, 21:24:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Wat is er tegen een stickie topic? Probeer het. Wordt het niets dan stoppen we er mee.

Goed plan, moderators aan het werk,  ThumpsUp Joepie
WilliamSean

Berichten: 111
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #38 Juni 19, 2015, 15:35:28
edit2Rapporteer  
Hi, leuke discussie dit.

Ik ben het eens met dat er iets anders moet, mijn laatste filmpje wat ik poste stond binnen 10 minuten op pagina 2 omdat een moderator het ineens tijd vond 25 nieuwe sponsor filmpjes te posten.

Gelukkig kreeg ik reacties waardoor hij toch nog even bovenaan heeft gestaan, maar anders was het heel snel afgelopen geweest.

Vind het een goed idee om een optie in te bouwen zodat filmpjes die gemaakt is door de starter van het topic een aantal dagen sticky zijn. Het is toch veel toffer om te zien hoe iemand eindelijk de ballen heeft zijn eerste loop te trekken, ipv zo'n flitsend filmpje over de kont van Hannah Whiteley waarin ze laat zien dat ze nog maar 5 meter hoog kan kiteloopen na een jaar lang elke dag getraind te hebben.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #39 Juni 19, 2015, 15:41:23
edit2Rapporteer  
Citaat
omdat een moderator het ineens tijd vond 25 nieuwe sponsor filmpjes te posten.

Dat zeg ik  ListenToMe  ThumpsUp

En als het nou leuke filmpies zijn ?  loser

24 in een dozijn gesponserde  k..t filmpies die allemaal op elkaar lijken  loser ThumpDown

Dussss Klaasssssssss en HP stoppen nu met die zooi of een in de week plaatsen  ThumpsUp
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #40 Juni 19, 2015, 17:11:52
edit2Rapporteer  
Citaat
omdat een moderator het ineens tijd vond 25 nieuwe sponsor filmpjes te posten.

En als het nou leuke filmpies zijn ?  loser

24 in een dozijn gesponserde  k..t filmpies die allemaal op elkaar lijken  loser ThumpDown

Dussss Klaasssssssss en HP stoppen nu met die zooi of een in de week plaatsen  ThumpsUp


Dat jij het geen leuke filmpjes vind zegt nog niet dat niemand dat leuke filmpjes vind.
Volgens mij plaats ik de laatste tijd weinig filmpjes vanwege tijdgebrek,dus waarover loop je te zeuren?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #41 Juni 19, 2015, 17:43:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Volgens mij plaats ik de laatste tijd weinig filmpjes vanwege tijdgebrek,dus waarover loop je te zeuren?

Citaat
Ik ben het eens met dat er iets anders moet, mijn laatste filmpje wat ik poste stond binnen 10 minuten op pagina 2 omdat een moderator het ineens tijd vond 25 nieuwe sponsor filmpjes te posten.

Dan is het je broer geweest die er zo veel plaatst Grin en ik ben niet de enigste die dat vind :!!D





Citaat
Dat jij het geen leuke filmpjes vind zegt nog niet dat niemand dat leuke filmpjes vind.

Dat zeg ik niet, andere vinden het misschien wel leuke filmpjes, alleen het zijn er zo veel en allemaal het zelfde gesponserde reclame filmpjes ThumpDown


Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #42 Juni 19, 2015, 18:01:22
edit2Rapporteer  
Het gaat er niet om of ze wel of niet leuk zijn of hoeveel mensen dat vinden. Het gaat er om dat de zelfgemaakte filmpjes zo lastig terug te vinden zijn op kitehigh omdat ze in dezelfde 'categorie' zitten met de pro filmpjes vd rest vd wereld wat er natuurlijk veel meer zijn. Het zou mooi zijn als kitehigh daar wat aan zou kunnen doen. Ideeën so far: stickie verzameltopic of een subforum.
Andere sites hebben 'tags', misschien is dat ook nog een optie?
WilliamSean

Berichten: 111
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #43 Juni 19, 2015, 18:02:43
edit2Rapporteer  
Ik weet niet precies wie er op wie reageert, maar ik vind die "sponsor filmpjes" wel leuk, ik kijk ze allemaal, maar ik vind wel dat de amateur filmpjes van de leden zelf meer "in de spotlight" mogen.
Wolfgang

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #44 Juni 19, 2015, 18:44:23
edit2Rapporteer  
Ik ben het geheel met Marc_67 eens. Het is belangrijk deze site uiterst serieus te houden omdat onze sport vaak in slecht daglicht komt. Het is dan belangrijk om alleen gesponsorde filmpjes te laten zien, met hele coole muziek en een goede flitsende editzzzzz, want zonder deze coole editzz ben je geen koele kitesurfert.
Deze jongen mannen moeten geholpen worden om zo hun carrière te kunnen starten in de wereld van deze toffe sport. Dure spulletjes van hun pappie, en de dure camera van hun pappie moeten wel laten zien worden. Deze jongens zijn echt stoer, dus heb er respect voor HARing HAi richard!!!!!!

Ook vind ik het belangrijk dat deze site serieus blijft, alleen topics over vlieger advies, advies over safety en filmpjes over je eerste waterstart. Gelukkig is hier veel advies te krijgen van  de kneitertharde kitesurfers op dit forum, dat stel ik erg op prijs.

Daarom vind ik dat zelfgemaakte filmpjes niet hier mogen, het moet wel serieus blijven. Deze sport is uiterst serieus.

Gr Henk
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #45 Juni 20, 2015, 11:03:32
edit2Rapporteer  
Ik ben het geheel met Marc_67 eens. Het is belangrijk deze site uiterst serieus te houden omdat onze sport vaak in slecht daglicht komt. Het is dan belangrijk om alleen gesponsorde filmpjes te laten zien, met hele coole muziek en een goede flitsende editzzzzz, want zonder deze coole editzz ben je geen koele kitesurfert.
Deze jongen mannen moeten geholpen worden om zo hun carrière te kunnen starten in de wereld van deze toffe sport. Dure spulletjes van hun pappie, en de dure camera van hun pappie moeten wel laten zien worden. Deze jongens zijn echt stoer, dus heb er respect voor HARing HAi richard!!!!!!

Ook vind ik het belangrijk dat deze site serieus blijft, alleen topics over vlieger advies, advies over safety en filmpjes over je eerste waterstart. Gelukkig is hier veel advies te krijgen van  de kneitertharde kitesurfers op dit forum, dat stel ik erg op prijs.

Daarom vind ik dat zelfgemaakte filmpjes niet hier mogen, het moet wel serieus blijven. Deze sport is uiterst serieus.

Gr Henk


Goed bezig  ThumpsUp  Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater
henkert

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #46 Juni 20, 2015, 14:04:23
edit2Rapporteer  
Deze discussie reflecteert in mijn ogen exact wat er mis is met de kitewereld op dit moment. De afgelopen jaren heeft men zich onevenredig veel op het maken van plezier op het water gericht. Dit is een verkeerde ontwikkeling die schadelijk is voor het imago van de sport. Gelukkig komt er de laatste tijd verandering is en professionaliseert de sport langzaam maar zeker. We kunnen geen loltrappende amateurs gebruiken, en het zal hopelijk een kwestie van tijd zijn voordat dat fenomeen verdwijnt.

Helaas zie ik af en toe nog steeds video's voorbijkomen die verre van professioneel overkomen. Geen sponsorboodschap, geen introductie met slowmotion beelden van boomblaadjes, wegwaaiend zand en het uitlopen van lijnen, geen bindingen/wakestyle. Wel zie ik lachende mensen die plezier hebben in wat ze doen... Diep triest dat dit nog steeds voorkomt, maarja wat doe je er aan.

Ik kom graag op Kitehigh omdat dit soort filmpjes hier tijdig van het forum verwijderd worden voordat ze mijn netvlies kapot branden. Ik hoop dan ook dat de moderators dit blijven doen om het imago van de sport op peil te houden.

Kiten is een serieuze sport, zorg er voor dat deze site eenzelfde uitstraling behoudt.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #47 Juni 20, 2015, 15:49:04
edit2Rapporteer  
Citaat
Wel zie ik lachende mensen die plezier hebben in wat ze doen... Diep triest dat dit nog steeds voorkomt, maarja wat doe je er aan.

Dit is verschrikkelijk, heel erg, het moet verboden worden in en in triest loser al die lachende gezichten, en ja wat doe je er aan ??  loser

Zelf loop ik nu bij correlatie naar de deur zijn uitgegooid bij 7 psyciaters die het niet meer konden aanhoren  Cool
Oli4k

Berichten: 161
Antwoord #48 Juni 20, 2015, 22:24:10
edit2Rapporteer  
Die professionals besteden voldoende budget uit voor tussenshots van mooie gladde meisjesbillen. Wij hobbykneuters moeten het doen met de sinaassappelhuid op de kont van de vrouw van de visboer die toevallig (en ook nog exact op de helft van het filmpje: dus thumbnail) langsliep en, tja, daar win je nou eenmaal niet veel eyeballs mee. Ik snap wel dat een zichzelf respecterende kitesurf community dat dan dus ook niet op zijn homepage gaat vertonen. Kwaliteitsbillen of wegwezen.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #49 Juni 21, 2015, 09:53:45
edit2Rapporteer  
Wat ik zelf wel jammer vind om te zien is dat wanneer een amateur vol trots zijn filmpje hier post sommige gelijk gaan lopen zeuren dat het beeld wat schokkerig is of dat er rommelig gefilmd is of zo iets. Respecteer gewoon iedereen en waardeer dat iemand trots is op zijn / haar filmpje en vaarstijl.

Persoonlijk mogen er van mij wel meer filmpjes geplaatst worden. Ik kijk liever naar amateurs die lol hebben dan al die gelikte promo filmpjes in tropisch water.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.