Frankrijk: gezin+kite+golf

Morres

Berichten: 9427
Juli 26, 2015, 22:06:49
edit2Rapporteer  
Dag allen

Ik zoek voor ons gezinnetje een lokatie in frankrijk, aan de westkust, maximaal 12uur rijden(ca. 1000km, vanaf friesland gezien).

Daar willen wij in een stacaravan voor 2 weken heen.

Ik wil iig golfsurfles gaan nemen en misschien ook kitesurfen gaan(als het in de auto past Grin)

Mijn vrouw vind het fijn als het warmer is dan NL (altijd een gok, maar iig dus flink zuidelijker)
Wie heeft een goede tip, prijs is ook niet onbelangrijk, maar we gaan pas ná 28augustus, dus dan valt het gelukkig al weer wat mee.


Hoor graag van jullie!

thx Smiley
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #1 Juli 27, 2015, 07:15:42
edit2Rapporteer  
Ik ben een paar jaar geleden in Soustons en Hossegor, ik vond het er erg mooi. Het is er bosrijk je kan lekker wat fietsen en op het strand hielden ze toezicht. Er werd goed gelet op kinderen die gingen zwemmen, die mochten alleen op het stukje waar de badmeesters in hun tennisjuristoel zaten.

Ook wij waren begin september, en het klimaat was erg lekker. Er was een golfsurfschool en je kon d'r ook kitesurfen.

Ik weet niet zo goed meer wat de prijs was, want we stonden een keer op een camperplaats en de andere keer op een camping

Maar die hoek is best leuk, ik denk dat er ook wel wat meer te vinden is wat wat minder toeristisch is en wat goedkoper

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.