verloren action cam (mobius) bij ijmuiden noordpier op 12-07

djeroen

Geen avatar

Berichten: 2
Juli 14, 2015, 12:30:44
edit2Rapporteer  
Op zondag avond 12 juli ben ik nog even wezen kiten bij de noordpier in ijmuiden (of wijk aan zee).
Ik heb het eerste halfuurtje lekker gekite met mijn cameratje op me helm, daarna dacht ik dat het wel leuk was om hem op me board te zetten.
dat was dus niet zo leuk, want na 1 keer op en neer te hebben gevaren prak de tripod schroef die in het waterproof case zit af, dit gebeurde ongeveer 20 meter uit de kust en zo'n 200 meter ten noorden van de pier.
het cameratje ziet er zo uit:
Als bewijs dat het van mij is er staan ook nog filmpjes op het sd kaartje op van schellinkhout.
Het cameratje drijft niet dus dat het aanspoelt zal nog wel even duren.
Als je het cameratje hebt gevonden graag even een mailtje sturen naar : jeroenisdeman(at)live.nl aangezien ik niet erg actief ben op dit forum.
abko

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #1 Juli 24, 2015, 15:17:01
edit2Rapporteer  
Misschien is dit hem. Ik had contact opgenomen omdat ik een GoPro kwijt ben geraakt, maar het ging om een ander merk, dus wie weet!

http://hanglos.nl/forum/spullen-verlorengevonden/topics/313289/camera-gevonden-bunker-wijk.html
djeroen

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 Juli 27, 2015, 10:44:46
edit2Rapporteer  
Misschien is dit hem. Ik had contact opgenomen omdat ik een GoPro kwijt ben geraakt, maar het ging om een ander merk, dus wie weet!

https://hanglos.nl/forum/spullen-verlorengevonden/topics/313289/camera-gevonden-bunker-wijk.html

hmm ben bang van niet ik ben hem echt bij de pier in wijk verloren en niet bij de bunker Sad
abko

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Juli 27, 2015, 21:59:06
edit2Rapporteer  
Ik had mijn GoPro de 17e bij de bunker verloren en hij is vandaag in Castricum gevonden, je weet het nooit :-) !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.